Bir haftalık tatilleri su gibi akıp geçmişti. Okul başlamış, hepsi rutin hayatına geri dönmüştü. Bugün ise tatilden sonraki ilk okul günüydü. Hyunjin tekrardan aynı saatte kalkmış, aynanın karşısına geçerek kendini incelemişti, yıllarca küçük sınıflarla oynayan çocuğun yerine hayallerinin erkeğini bulmuş biri gelmişti ve bu yüzünün her yerinden okunuyordu. Gözlerinin içi parlıyordu ve yüzünden o salak aşık gülümsemesi eksik olmuyordu.
Hyunjin, Felix ile konuştuktan sonra onu daha iyi anlamaya başlamıştı. Herkese sıcakkanlı ve yakın yaklaşmasının asıl sebebi kendisine kafasında yeni bir aile kurmak istemesiydi ve Hyunjin ona istediğinden bile daha fazla aile sevgisi verecekti.
Minik sevgilisine o kadar hassas ve özenle yaklaşıyordu ki, bazen kendine bile hayret ediyordu. Ne zaman yüzü düşse veya yorgun hissetse anında yanında beliriyor ve ona istediği enerjiyi veya uykuyu veriyordu, telefonunu çıkardı ve birkaç saniye arka planında olan sevgilisini inceledikten sonra ona yazdı.
hyunjin-felix
hyunjin: güzelim.
hyunjin: hazır mısın? almaya geleyim mi seni?
felix: hazırııım.
Sevgilisinin cevabını görünce evinden çıktı ve önünde duran motoruna atlayıp Felix'in evine sürmeye başladı. 10 dakikalık bir sürüş sonrasında evinin önüne gelmişti, kaskını çıkarıp motorunun üstüne oturdu ve iki katlı evin kapısına baktı. Felix, ayakkabılarını hızlı hızlı giyiyordu ve sevgilisini görünce ayakkabılarını hızlıca ayağına geçirdi ve kendini koşarak sevgilisinin kollarının arasına attı. "Seni çok özledim." dedi sarışın Hyunjin'in gözlerinin içine bakarak. "Ben daha çok, ama güvenli bir sürüş için ilk önce ayakkabılarımızı düzgünce giymeliyiz değil mi?" dedi ve sevgilisinin önüne diz çökerek ayakkabılarını düzgünce giydirdi ve bağcıklarını teker teker sıkıca bağladı.
Felix ona kocaman gülümsemesini ve teşekkürlerini sunduktan sonra ikiside motora güvenli bir şekilde binip okula gitmeye başladılar. Minik sevgilisi her hız yaptığında vücuduna daha da sıkı sarılıyordu Hyunjin'in. "Korkmuyorsun değil mi?" Felix kafasını iki yana salladı, sarışın ona sokuldukça kokusu burnuna daha çok geliyordu. Vanilya ve çiçek, bir insanın nasıl bu kadar temiz kokabileceğine hala anlam veremiyordu.
Okulun önüne geldiklerinde onları halihazırda bekleyen arkadaşlarını görüp selamlaştıktan sonra beraber okula girdiler. Hyunjin, dedikoduların ışık hızıyla yayılabileceğini biliyordu, fakat umursamadan sevgilisinin elini tuttu ve kapıdan içeriye adımladı. Onları görenler birbirlerine gösterip fısıldaşıyorlardı. "Kanka götü kolla, dedikodular yayılmaya başladı bile." dedi Jisung, Hyunjin ise onu omuz silkerek yanıtladı ve yürümeye devam etti.
Birinci sınıflar ve son sınıfların dersleri farklı olduğu için vedalaştılar. Son sınıfların dersi boştu ama birinci sınıfların bütün ders saatleri doluydu. Minho, Felix ve Seungmin yan yana sınıflarına girdikten sonra bütün kafalar Felix'e döndü ve tekrardan fısıldaşmaya başladılar. Üçlü, amfideki boş yerlere geçti ve gerekli materyallerini çıkararak öğretmenlerinin gelmesini beklemeye başladılar.
"Eminim ki onunla sevgili olabilmek için götünü vermiştir." Felix arkasında konuşulanları duyunca yerinde kalakaldı. Gerçekten insanlar böyle mi düşünüyordu onun hakkında? veya Hyunjin'in geçmişi yüzünden mi böyle konuşuyorlardı? Ya Hyunjin gerçekten onu sadece kullanıyorsa? Kafasındaki sesleri susturmak için arkadaşlarından izin istedi ve hızlı adımlarla kendini tuvalete kitleyerek biraz nefes almaya çalıştı ama göz yaşları akmaya başlamıştı bile.
˚ʚ♡ɞ˚
Ders çıkışı Minho ve Seungmin her yerde arkadaşlarını arıyordu ama bir türlü bulamıyorlardı. Ders başlamadan hızlıca çıkmış ve bir daha gelmemişti. Onları gören Chris yanlarına gelmeleri için işaret etti ve ikili koşarak yanlarına gitti. "Felix nerede?" diyerek sordu Hyunjin, yüzünde endişe vardı. "Bilmiyoruz." dedi Minho hızlıca ve Hyunjin hemen ayaklandı. "Hassiktir ya."
askklariiimm, cok beklettim cok ozur dilerim ama yurt disinda oldugum icin hicbir yerde bilgisayar bulamadim ama sonunda buldumm :(( yarin donuyorum bu yuzden daha sik bolum atacagimm
sinir 80 yorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love on top, hf
RomanceYıllardır mezun olamayan Hwang Hyunjin ve okula gelen yeni değişim öğrencisi Lee Felix, arkadaşlarıya beraber ölen tiyatro klübünü canlandırmaya çalışırlar.