Pont ide értem és máris tele van a folyosó. Utálom ezt a sok embert.
- Jimin! -míg zsörtölődtem magamban éreztem ahogy valaki megfogja a vállamat és maga felé fordított. Ekkor láttam a suli bajkeverőit akik körbe vettek. A hasam már ekkor görcsbe rándult, bár az lehett az éhség miatt is.
- Mit akartok?... -próbáltam magabiztos lenni,de egyáltalán nem sikerült. A hangom remegett mikor közeledni kezdtek, én pedig automatikusan hátráltam mire egy izmos mellkasba ütköztem.
- Hozz nekem kaját! -épp szolásra nyitottam ajkaimat hogy közöljem, vegyen magának mert ígyis késésben vagyok már, amikor is nekem vágta a táskáját, azt hittem holmi téglát hord magával ez a kis...
- D-de hát a büfé pont a termetek mellett van.. akkor miért nem mész el- -dadogtam, de persze pont amikor már a végére értem volna kemény mondatomnak, akkor láttam a haragtól forró tekintetét, amivel perse engem vizsgált. Amennyire lehet összehúztam magam.
- Valamit pofázni akarsz? Vagy netán nem voltam elég világos? Ha megmutatom az öklöm a jobb arccsontodnak, jobban megérted lúzer?! -ekkor emelte a kezét fel és megragadta a nyakkendőmet. Már éreztem hogy rossz vége lesz. Egy pillanatra azt hittem megfulladok. Védekezésképp a kezeimet tettem magam elé, tudván hogy ez semmit nem számít már.
- M-megyek... -pár percen belül csak ennyit tudtam kinyögni. Mielőtt bármi mást mondott volna, azonnal elszaladtam. Le a lépcsőkön egyenesen a menzára, hallottam az iskola csengőjét, de pillanatnyilag, ez a legkevesebb gondom most.
- Szia, mit adhatok? -kissé furán nézett rám a nő mikor szószerint majdnem kiköptem a tüdőmet a futás miatt.
- Két szendvicset szeretnék csak, köszönöm. -még gyorsan elraktam a visszajárót amit adott, beraktam táskámba az ételeket, aztán max sebességgemmel próbáltam futni hiszen már tudtam hogy becsengettek.
A francba ezekkel a srácokkal! És velem is! Miért nem tudom soha megvédeni magam egyedül is??
- Aisshh! Ember! Legközelebb majd lökj is fel! -a hangjából ítélve elég dühös volt. Éreztem hogy valaminek , vagyis inkább valakinek, neki mentem de nagyon belemerültem a gondolataimba, szokásosan, és ekkor már késő volt mentegetőznj.
- Sajnálom... mond, nem esett bajod? -tanulmányoztam hogy van-e rajta valami amit én okoztam neki, de még csak rám sem emelte az arcát, nem mondom nehézkes volt így megállapítani. De ezek után amikor felemelte végre valahára, tekintetét annyira furán nézett rám. Csak annyit láttam hogy elhomályosodottnak a dolgok, és ő is. Viszont pár másodpercen belül egy kezet éreztem a füleimnél, csikis volt, de ekkor minden ismét kitisztult és megnyugodtam hogy nem akar bántani. Vagyis merem remélni hogy nem...
- Dísznek hordod ezt a szart a fejeden vagy látsz is vele valamit? -gondolom a szemüvegemre célzott ezzel. Azt hittem poénkodik velem, ám az arca másról árulkodott. Komoly volt minden szava, az arca vonalai élesek voltak. Ahogy most viszonylag közel került hozzám, jobban mégnézve, szinte tökéletes volt. Sötét fényes haj, aranyos szemek, vérpiros ajkak. Semmi hiba nem volt az arcán. Annyira megnéztem hogy éreztem ahogy arcom égni kezdett. Valószínű hogy neki is feltűnt mivel szóva is tette egyből. Ezzel egy időben fordítottam oldalra a fejemet, csakhogy ne kelljen látnom, hiába is nézném még szívesen.. Várj! Miről is beszélek most???
- Nézz rám továbbra is így, míg az ajkaid az enyémhez nem érnek s fel nem falom őket, veled. -nem erre számítottam. Ahogy a szavakat lehelte, mintha súlytalan lenne minden, a világ, a levegő, az élet. Pedig mikor realizáltam a miket is hordott össze, akkora súlyuk volt hogy szemeim tágra nyíltak. Vissza akartam volna valami olyasmit szólni, hogy te normális vagy?! De egyrészt nem lett volna bátorságom, másik részt megetette ő amit kellett
- Idegesítő.
- Auhh... -eléggé fájt ahogy fejen pöckölt, de az még annál is jobban hogy márcsak a távolodó alakját véltem felfedezni tőlem. Nem pont erre gondoltam azzal hogy ezt kellett tennie velem
Ahhjj most sem szóltál vissza Jimin!!! Gondolatban hanyat vágtam magam a földön hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlenség?! Adtam magamnak egy fejeset is, hiszen eljutott az agyamig hogy marhára elkéstem. Mit fog szólni ehhez az a banya?.. Óhh... még a fejem is levágja, én meg annak a fiúnak vágom le a nyelvét majd! Ooh, a szendvics... gxgoxxhxggxozxzhclchcphclh!!
YOU ARE READING
Szerelmes rosszfiú (Jikook) ⚢
RomancePark Ji-Min szerelmi élete filmekkel versenyezik. Az a sok szenvedély, szerelem és tiltás valahogy mindenki életéből hiányzik. Legalábbis azoknak az életéből, akik mindig kivűlről szemlélték a szerelmet. Azokat akik már régen lefeküdtek egymással, m...