HATIRLATMA
Ve hemen geri çekildim
HATIRLATMA BİTMİŞDİRElimi kaldırıp öğretmenden söz hakkı istedim.Sonra hemen tuvalete koşdum.
Tuvalette elimi-yüzümü yıkadım.Ve sınıfa doğru ilerlemeye başladım.Tam sırama geçerken gözlerim kararmaya başladı.Sesleri allak-bullak duyuyordum.Hayır hayır panik atağım gelmesin lütfen....(arkadaşlar benim hikayemde panik atak heyecanlınınca oluyor eğer az heyecanlıysa elleri yavaş yavaş titremeye başlıyor heyecanı ortaysa elleri daha şiddetli titriyor eğer çok fazla heyecanlanmışsa o zaman elleri daha da şidetli titriyor ve bayılıyir bayılması en az 10 dakika sürüyor eğer kötü bir şey olmuşsa o zaman 1 saat falan sürüyor bayılması)Uyandığımda revirdeydim revirde Seung,Lix,IN ve Minho vardı.
Seung:Bayılması kaç dakika sürdü.
Lix:10 dakika.
Seung:Hmm.Peki bakalım niye bu kadar heyecanlandın?
Jis:Söylicem ama dalga geçmiceksiniz.
Seung,Lix,IN:Tamam
Jis:Ama Minho çıksın.
Min:Peki?
Jis:Minho bana yaklaşmaya başladı sonra ben de kulaklarıma kadar yandığımı hiss ettim.
O yüzden öğretmenden izin aldım ki,elimi-yüzümü yıkayayım.
Sonra geldiğimde gözlerim karardı,sesleri allak-bullak duymaya başladım.
Seung:Hmm anladım.Sen onu seviyorsun.Çünki bir insan diğerini seviyorsa aynı ortamda bile durmaya utanır.
Jis:Saçmalama ben ve sevmek ha.
Seung:O zaman açıkla niye utandınm
Jis:Iıı
MİNHODAN
Off niye birden yaklaştımki.Salak kafam salak.Kendi-kendime söylenirken telefonumu elime aldım.Ve gruba girdim.
ALFALARIN BİRLİĞİ
Min:
Çok kötü şeyler oldu bir anlığına alfam kontrolü ele aldı ve Jisunga yaklaşmaya başladı.Sonra birden ayıldım ve geri çekildim.
Oysa izin alıp tuvalete gitti.Zaten gördünüz.Geldiğinde bayıldı.
Revire geldiğimizde Felix bir alarm kurdu.Sonra Jis uyanınca Seungmin Felix'den sordu 10 dakika oldumu diye.
Sonra Jisung'a sordu niye heyecanlandın? Jisung'da bilmiyorum dedi.Sonra beni çıkardılar ben çıksamda kapıyı dinliyordum.
Ve konuşmaya başladı.Ve dedi ki,ben yaklaştıktan sonra kulaklarına kadar yanmış.
N
eyse burada bitiryorum yarın gelicek birde ilham gelmiyor aklınızda bir şey varsa söylersiniz yorumlarda birde lisanın yeni şarkısı nasıldı bence güzeldi☺️😘