O̶i̶ g̶e̶n̶t̶e̶ e̶s̶s̶a̶ é̶ a̶ m̶i̶n̶h̶a̶ p̶r̶i̶m̶e̶i̶r̶a̶ h̶i̶s̶t̶o̶r̶i̶a̶ e̶n̶t̶ã̶o̶ s̶e̶ e̶s̶t̶i̶v̶e̶r̶ r̶u̶i̶m̶ m̶e̶ a̶v̶i̶s̶e̶m̶ b̶j̶s̶😘💜
__________________________________
ʟᴜᴢ ᴏɴ
ɴᴀʀʀᴀᴅᴏʀᴀ :
ʟᴜᴢ ᴇsᴛᴀ ᴅᴏʀᴍɪɴᴅᴏ ᴇ ᴀᴄᴏʀᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀᴅᴏʀ ᴇʟᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ғᴏɪ ᴀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ғᴇᴢ sᴜᴀs ʜᴘ ,ᴛᴏᴍᴏᴜ ʙᴀɴʜᴏ ᴇ sᴇ ᴛʀᴏᴄᴏᴜ ʜᴏᴊᴇ ᴇ́ ᴏ sᴇᴜ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ᴀᴜʟᴀ ɴᴀs ɪʟʜᴀs ᴇsᴄᴀʟᴅᴀᴅᴀs.
ʟ- ᴀɪ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴛᴀᴏ ᴀɴsɪᴏsᴀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴏᴊᴇ ,ᴍᴇᴜ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ᴀᴜʟᴀ ɴᴀs ɪʟʜᴀs ᴇsᴄᴀʟᴅᴀᴅᴀs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴠᴇʀ ᴀ ᴀᴍɪᴛʏ ,ᴇ́....ᴇᴜ ɴ sᴇɪ ᴏ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀs ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀ .
ᴇ- luz venha rapido se nao vai acabar se atrasando!!
ʟ- estou indo eda !!
ɴᴀʀʀᴀᴅᴏʀᴀ :
ʟᴜᴢ ᴅᴇssᴇ ᴀs ᴇsᴄᴀᴅᴀs , ᴛᴏᴍᴀ ᴏ sᴇᴜ ᴄᴀғᴇ́ ᴅᴀ ᴍᴀɴʜᴀ̃ ᴇ ᴠᴀɪ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ʟᴀ́ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴡɪʟʟᴏᴡ ᴇ ɢᴜs .
ᴡ- ɢᴜs ᴏʟʜᴀ ᴀ ʟᴜᴢ ᴇsᴛᴀ́ ᴠɪɴᴅᴏ.
ʟ- ᴏɪ ᴘᴇssᴏᴀʟ!
ᴡ ᴇ ɢ- ᴏɪ ʟᴜᴢ!
ɢ- ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ?
ʟ- sɪᴍ ᴘᴏʀǫᴜᴇ?
ᴡ- ᴠᴏᴄᴇ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴍᴀɪs ᴀɴɪᴍᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ .
ʟ- ᴇ́ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ᴀᴜʟᴀ ᴀǫᴜɪ !!
ᴡ- ᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ ᴛɪɴʜᴀ ᴇsǫᴜᴇᴄɪᴅᴏ ᴋᴋᴋ.
ᴡ- ʟᴜᴢ ᴠᴏᴄᴇ ғɪᴄᴏᴜ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ᴀᴍɪᴛʏ ᴠᴀɪ ᴇsᴛᴀʀ ɴᴀ ᴍᴇsᴍᴀ sᴀʟᴀ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ?
ʟ- OQUE !!? ᴍᴇᴜ ᴅᴇᴜs .
ᴡ- ᴀɪɴᴅᴀ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ɴᴀᴏ sᴏᴜ ᴇᴜ , sᴏ́ ᴅᴇ ᴏʟʜᴀʀ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇʟᴀ ᴍᴇ ᴅᴀ ʀᴀɪᴠᴀ ᴘᴏʀ ʟᴇᴍʙʀᴀʀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴀɴᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴢᴏᴏᴜ ᴅᴇ ᴍɪᴍ , ᴍᴀs ᴀɪɴᴅᴀ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴘᴀʀᴏᴜ .
ɢ- ᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ , ᴍᴀs ᴀɪɴᴅᴀ ᴛᴇᴍ ᴀ ʙᴏᴄʜᴀ ᴀǫᴜᴇʟᴀ 3 ᴏʟʜᴏs ᴍᴀʟᴅɪᴛᴀ.
ʟ- ɢᴜs sᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀ.
ᴡ- ᴇ́ ɢᴜs ғɪᴄᴀ ᴄᴀʟᴍᴏ.
o sinal toca indicando que é a hora de ir para as aulas.
ᴡ ᴇ ɢ- ᴛʜᴀᴜ ʟᴜᴢ .
ʟ- ᴛʜᴀᴜ ᴘᴇssᴏᴀʟ .
ᴍᴇɴᴛᴇ ʟ- ᴍᴇᴜ ᴅᴇᴜs ᴏ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀ ғᴀʟᴏᴜ ǫᴜᴇ ɴᴏs ᴛᴇʀᴇᴍᴏs ᴅᴜᴘʟᴀs ᴀᴛᴇ́ ᴏ ғɪɴᴀʟ ᴅᴏ ᴀɴᴏ ᴇ ᴀᴅɪᴠɪɴʜᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇ́ ᴀ ᴀᴍɪᴛʏ, ᴍᴇᴜ ᴅᴇᴜs ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴅᴇʟɪʀᴀɴᴅᴏ .
ᴀ- ʟᴜᴢ.....ʟᴜᴢ.....LUZ NOCEDA!!!
ʟ- ᴏ-ᴏɪ ᴀᴍɪᴛʏ.
ᴀ- ᴀᴄᴏᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴍᴀs ᴇɴғɪᴍ ᴏ ᴘʀᴏғ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅɪᴀᴍᴏs ɪʀ ᴜᴍ ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs , ᴇɴᴛᴀᴏ ᴠᴏᴄᴇ ᴘᴏᴅᴇ ɪʀ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀsᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏs ᴘᴏᴅᴇʀᴍᴏs ɴᴏs ᴄᴏɴʜᴀᴇᴄᴇʀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ ?
ᴍᴇɴᴛᴇ ʟ- ᴍᴇᴜ ᴅᴇᴜs ᴇᴜ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴅᴇ ᴇsᴄᴜᴛᴀʀ ɪssᴏ ᴍᴇsᴍᴏ?
ʟ- sɪᴍ ᴛᴜᴅᴏ sᴇᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs.
ᴀ- ᴇɴᴛᴀᴏ ᴏᴋ.
ᴍᴇɴᴛᴇ ʟ- ᴍᴇᴜ ᴅᴇᴜs ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴛᴀᴏ ʙᴏɴɪᴛᴀ,sᴇʀᴀ́?......ɴᴀᴏ ᴇᴜ ɴᴀᴏ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴀᴍɪᴛʏ !! ᴊᴇsᴜs.
ᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ- ᴍᴇᴜ ᴛɪᴛᴀɴ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴀ ʟᴜᴢ ɴᴀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀʀ ᴇᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴏᴜ ʟɪɴᴅᴀ ᴍᴀs ɴᴀᴏ ᴇ́ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ,ᴍᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ʙᴇʟᴇᴢᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴜᴘᴇʀᴀ ɴᴇᴍ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴀ ᴅᴇʟᴀ ᴇᴜ ᴊᴀ́ sᴇɪ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴏᴜ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟᴀ ᴍᴀs ɴᴀᴏ ᴇ́ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ .
ᴘʀᴏғᴇssᴏʀ- ɢᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴀᴜʟᴀ ᴇ́ ᴠᴀɢᴀ,ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴇʟᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇs sᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀᴇᴍ ᴇ ᴀᴍɪᴛʏ ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴅᴀ sᴀʟᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴀʟᴜɴᴀ ɴᴏᴠᴀ ʟᴜᴢ ɴᴏᴄᴇᴅᴀ ᴏᴋ?
ᴀ- ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ᴘʀᴏғ!
O sinal toca indicando que está na hora do lanche
ᴀ- ʟᴜᴢ ɴᴏ́s ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ғɪᴄᴀʀ ɴᴏ ɪɴᴛʀᴇʀᴠᴀʟᴏ ᴊᴜɴᴛᴀs ᴏᴜ ᴠᴏᴄᴇ ᴠᴀɪ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴡɪʟʟᴏᴡ ᴇ ɢᴜs?
ʟ- ɴᴀᴏ,ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ sɪᴍ ᴀᴍɪᴛʏ!!
ᴀ- ᴀ ᴏᴋ ᴇɴᴛᴀᴏ ᴠᴀᴍᴏs .
ʟ- ᴄʟᴀʀᴏ.
ᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ- ɴᴏssᴀ ᴀ ʟᴜᴢ ᴠᴀɪ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ɴᴏ ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏ,ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴀ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴛᴀᴏ ʙᴏɴɪᴛᴀ? ᴍᴇᴜ ᴛɪᴛᴀɴ!!
Depois do intervalo
ᴡ- ɢᴜs ᴠᴏᴄᴇ ɴᴏᴛᴏᴜ ǫᴜᴇ ᴀ ʟᴜᴢ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀᴍɪɢᴀ ᴅᴀ ᴀᴍɪᴛʏ.
ɢ- sɪᴍ ᴇʟᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴘʀᴇғᴇʀɪᴏ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ ɴᴏ ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏ.
_________ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs________
ʟ- ᴇᴅᴀ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴅᴀ !!!!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
𝗼𝗶 𝗴𝗲𝗻𝘁𝗲 𝗼 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝘂𝗹𝗼 𝗮𝗰𝗮𝗯𝗮 𝗮𝗾𝘂𝗶 𝗺𝗮𝘀 𝗮𝗻𝘁𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗮𝗰𝗮𝗯𝗮𝗿 𝗲𝘂 𝘃𝗼𝘂 𝗺𝗲 𝗮𝗽𝗿𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿.
𝗺𝗲𝘂 𝗻𝗼𝗺𝗲 𝗲́ 𝗻𝗮𝗱𝗷𝗮 𝗺𝗮𝘀 𝗽𝗼𝗱𝗲𝗺 𝗺𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗺𝗮𝗿 𝗱𝗲 𝗻𝗮𝗻𝗮́, 𝗲𝘂 𝘀𝗼𝘂 𝘂𝗺𝗮 𝗽𝗿𝗲́- 𝗮𝗱𝗼𝗹𝗲𝗰𝗲𝗻𝘁𝗲 ( ɴ ᴠᴏᴜ ғᴀʟᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ɪᴅᴀᴅᴇ ᴋᴋᴋ) 𝗲 𝗲𝘂 𝗮𝗺𝗼 𝗹𝗲𝗿 𝗲 𝗲𝘀𝗰𝗿𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗰𝗼𝗺𝗼 𝗽𝗼𝗱𝗲𝗺 𝘃𝗲𝗿 𝗲 𝘂𝗺𝗮 𝗱𝗮𝘀 𝗰𝗼𝗶𝘀𝗮𝘀 𝗾𝘂𝗲 𝗲𝘂 𝗺𝗮𝗶𝘀 𝗴𝗼𝘀𝘁𝗼 𝗲́ 𝗮𝘀𝘀𝗶𝘀𝘁𝗶𝗿 𝗮𝗻𝗶𝗺𝗲 ,𝗺𝗮𝘀 𝗲𝗻𝘁𝗮𝗼 𝗲𝘀𝘀𝗮 𝗳𝗶𝗰 𝘃𝗮𝗶 𝘁𝗲𝗿 15 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝘂𝗹𝗼𝘀 𝗲𝗻𝘁𝗮𝗼 𝗲𝘀𝗽𝗲𝗿𝗼 𝗾𝘂𝗲 𝗴𝗼𝘀𝘁𝗲𝗺 𝗯𝗷𝘀😘😘.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A garota que eu amo ¶ lumity ¶
Teen Fiction𝗘𝘀𝘀𝗮 𝗲́ 𝘂𝗺𝗮 𝗳𝗮𝗻 𝗳𝗶𝗰 𝗱𝗲 𝗹𝘂𝗺𝗶𝘁𝘆 𝗲𝗻𝘁𝗮𝗼 𝗲𝘀𝗽𝗲𝗿𝗼 𝗾𝘂𝗲 𝗴𝗼𝘀𝘁𝗲𝗺 𝗯𝗷𝘀😘😘.