Cap 10

5 3 0
                                    

Iar fata a început să facă atac de panica și să cadă direct in brațe la Lee know.El suna repede abulanta deoarece fata era în stare de șoc .Abulanta sosi în data și o consulta pe fata .Din păcate nu s-au putut afla informații despre ce avuse fata dar doctori au recomandat sa se odihnească  bine pâna ce își revine.Ia dat și niste vitamine ca sa le ia de 3 ori pe zi.

Soen se simți foarte prost ce i sa întâmplat Linei așa că a hotărât să îi facă o surpriză de una singura .Deoarece se apropiase ziua ei.Le spuse și celorlalți și ei au spus sa lucreze toți împreună deoarece este o ideie super buna .

Fata își revenise fix înainte cu o zi de ziua ei așa că se duse la mall cu Hana și cu Chana iar Lixia cu Soen și cu cei lalti  adică Han ,Felix ,Chan Hyunjin și Lee know rămăsese la hotel deoarece sa finalizeze surpriza Linei .După ziua Linei vor pleca de la hotel și vor merge acasă la Chan deoarece era cea mai spatioasa casa.

Fetele veniseră de la mall iar,Lina se puse direct in pat deoarece vedea totul blurat pentru ca o durea ochii de oboseala.Intre timp cei lalti finalizau surpriza dinainte de a veni fata acasă.

Toți se pusese într-un final la somn cu excepția lui Soen deoarece tot se gândiseră dacă îi va plăcea surpriza depuasa de ei.Daca nu dormea Soen atunci nici Hyunjin nu adormise deoarece nu putea .Așa că o luă pe fata in brațe și îi spuse:
     H:-Sa știi că o să-i placă surpriza nu mai fi așa stresata!
     S:Dar daca nu ii va plăcea că vreau să iasă la perfectie că este vina mea la ce i sa întâmplat!
    H:-Nu e vina ta pur și simplu a fost un accident.Nu te mai gândi la asta ia și te culca că vad după cum vorbești că iești obosita.
Fata adormise instant la fel  și Hyunjin.

    A doua zi Nini se trezi prima și se duse să le trezească și pe celalalte fete deoarece trebuia să pregătească totul dinainte sa se trezească Lina.
     Așa că se treziseră și băieții dar Lee know era primul .
Lina se treziseră și se ridică din pat iar dintr-o dată intra toți pe ușă:Lee know cu un buchet mare de flori in mana, Soen cu tortul ,Chan cu Felix cu tuburile de confetii ,Chana cu cadourile ,Hyunjin filma cu camera in mana , Hana in acel moment aprinse lumânărilela tort iar Han dădu tonul .

La final când a suflat tortul Felix cu Chan au tras cu confeti iar Lee know ii înmânase florile.Dupa ce îi dăduse florile Lee know scoase din buzunar un colier făcut din aur și îi puse la gat fetei.

Linei ia plăcut totul foarte mult iar Soen era mulțumită și nici nu îi venea să creadă că ia plăcut așa de mult .
La urma a tăiat tortul si a despachetat cadourile.Cadourile ei erau aproape toate cu schin care și make up și ia plăcut foarte mult .A primit și un tablou pictat de Soen era animăluțul iei preferat adica iepurele .Fata a rămas șocată faptul că e făcut de mana lui Soen și că ia ieșit foarte bine. După ce sa terminat totul se pusese la somn.





Va aștept la următorul cap💋

Reantalnirea Cu Iubire🇰🇷🇹🇩Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum