Bi anda kapı çaldı. Yiğit gitmek üzereyken onu durdurdum. "Dur ablam ben bakarım." Kapıyı açtım Ahmet gelmişti. "Hoşgeldin Ahmoşş." Güldü. "Hoşbuldumm." "Gel seni Yiğitle tanıştırayım." İçeri girdik.
"Yiğit bu arkadaşım Ahmet,Ahmet buda kardeşim Yiğit." "Memnun oldum Ahmet abi. Bu arada sağol ablam bugün ilk defa bana zorbalık gördüğünü ve senin onu kurtardığını anlattı sana minnettarım." "Bende memnun oldum. Ayrıca sorun değil. Bana minnettar olmana gerek yok. Benim yerimde kim olsa yardım ederdi." Yiğit gülümsedi. "Yinede sağol." Kapı çaldı. "Ben bakarımm." Diyip kapıya baktım.
Kimin geldiğini görünce şok oldum. Nil gelmişti. Nili yıllardır görmüyordum. Aysudenin kardeşi Nildi bu. Aysudeyi görüyordum. Ama Nil taşınmıştı. "N-nil?" Kekeliyordum. "Sen ne zaman döndün? Aysude nerde?" Nil ve Aysude kuzenimizdi evet ama Yiğit Nilden hoşlanıyordu.
Sanırım Nilde Yiğitten. "Ablam arabayı parkediyor. Feride abla beni gördüğüne sevinmedin mi yoksaa???" "Yok bitanem sevinmez olur muyum şaşırdım sadece. Uzun zamandır yoksunn. Özlettin kendiniii." Diyerek sarıldım. "Abla nerdesin 10 saatti- Nil?" Nil gülümsedi. "Ya niye herkes şaşıyor evet Nil. Nil Örnek. Allah Allah." Yiğit güldü. "İşte şimdi emin oldum. Abla ya Ahmet abiyi içerde 10 saat niye bekletiyon çağırdın madem yanına git Allah Allah adam ağaç oldu ama iyi anlaştık baya kafa dengi." "Biliyorum zaten kafa dengi olduğunu. Neyse ben gidiyorum."
"Heh sonunda be kadın ya. Nerdesin 10 saattir." Güldüm. "Yiğit ayrı sen ayrıı. Yurt dışındaki kuzenim gelmiş sohbet ettik biraz." "Biraz mı????"