bölüm 2

60 11 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım olaylar karışmaya başladı umarım gidişatı beğenirsiniz medyada meşhur Berk var. :)


Timuçin ile okula geçtiğimizde zaman biraz geçmişti otobüse binelim derken geç kaldık derse sevmem aslında geç kalmayı napim bugünde böyle olsun.

Sınıfta Akif hoca vardı en kıl olduğum ilk gördüğümden beri gözüm tutmaz çok disiplinlidir kendisi.

Sınıfın kapısını çalıp içeri girmiştim.Akif ters ters bakıyordu.Sinir olmadım değil!!

'Hocam affedersiniz geç kaldım.' diyerek yerime geçtim.

'Bir daha olmasın ' dedi ters bakarak. Bende altta kalır mıyım?

'Hocam özür diledim ya ' diyerek çıkıştım.

Sonra beni takmamış gibi önüne döndü yine sinir olmuştu.

Arkamı dönüp sınıfa göz gezdirdiğimde bir kişinin fazlalık olduğunu gördüm. Yüzü çok tanıdık geliyordu ama bir türlü aklıma getiremedim. Ama oturduğum yerden kendimi yiyordum. Arkamı dönüp seslendim Allahtan arkamda kimse yoktu çağırdım oda oturdu. Sanki dünden razıymış gibi...

'Sen! ismin her neyse önemi yok seni nerden tanıyorum? ' diye sordum. Merak ettiğimden değil sadece takıntılıyım biraz hatırlamazsam kendimi yer bitiririm.

'Söylemesem sinirlenir misin? ' diye sordu.

' Evet ' dedim Akif in gözüme bakmasıyla

'söylemiyorum çünkü sinirlenmeni seviyorum' deyip arka sıraya geçti.

Ne sanıyordu bu kendini ve kimdi? Beni nereden tanıyordu? Sinirlenme mi neden seviyordu? Bütün sorular kafamı karıştırmaya başladı. Oda anlamıştı düşündüğümü arkada kıs kıs gülüyordu. Zoraki ders geçtikten sonra kızların yanına geçtim tam kafa dengim olmasa da seviyordum. En çokta bBuketi çünkü Berk in ölümünden sonra hep benimle olmuştu diğerleri cenazesine gelip sadece baş sağlığı dileyip gitmişlerdi sanki kurtulmuşlar gibi. Ama Buket öle değildi sabah akşam bizdeydi hep yanımdaydı kabus gördüğüm gecelerde bile hep yanımdaydı her ne kadar geçmemesine rağmen.

' Hey kızlar ne haber ' dedim.

Buket boynuma sarılıp 'canikom iyiyim sen nasılsın ? ' dedi

Sanki her şeyi biliyormuş gibicesine

'Uğraşıyorum hep aynı 'dedim.Diğerleri hiç umursamıyormuş gibiydiler . Tabi ben kimim ki onların yanında baba parası yemeyen birisiydim ya o yüzden böylelerdi dik dik bakmaya devam ediyorlardı.

Anlamış gibiydi kaş göz işareti yapıp kantinde başka masaya geçtik. Susuyordum hep susuyordum çünkü sevmiyordum konuşmayı oda biliyordu ama konuşmasamda rahatlayamicaktım.

'Derin neler oluyor anlat lütfen ' diyip gözlerime baktı.

' Bir şey yok buket sadece her zamanki gibi yorgunum ve özledim.'Oyokken çok yalnızdım kimsem yoktu anlıyorum ki ben onsuz bir hiç mişim.

'Derin üzül üzülme demiyorum ama bu kadar harap etme kendini dışarı çık alışveriş yapalım gezelim dolaşalım böyle yapman Berki geri getirmez. Anlıyor musun sana zarar gelecek en sonunda. Berk ister miydi böyle olmanı ' dedi.

'İstemezdi 'dedim '

'O beni çok severdi.' Dediğimde sesim alçalmıştı.

'Gel gidiyoruz ' dedi

SENDEN SONRA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin