Selamlarr bu ilk ficim umarım beyenirsinizz iyi okumalarr💜
--------------------------------
"O öyle olmayacak, önce yüz hatlarını çiz sonra saç'ı felan çizersin iki yıldır geliyoruz bir türlü öğrenemedin SeokJin"
"Ya ne yapayım şu lanet olası yüz hatlarını bir türlü beceremedim"
kolumdan çekiştirmeye başladı
"Ama sen benim için yaparsın değilmi Hobiciğim?"
"Ya hyung ben kendi resimi mimi çizeyim seninki nimi?"
"Hey siz! ne konuşuyorsunuz? resimlerinize dönün hadi!"
sakince önümüze döndük fısıl dayarak söyledim
" Gördünmü hyung? şimdi resimini çiz beni meşgul etme"
"tamam be sendende bir şey istenmiyor"
sırıttım ve resimime geri döndüm
-----------" Ee siz ne yaptınız Namjoon?"
" Hiç sayısalda hoca efendi bizden rahatsız olmuş muş yok Taehyung Jungkook ve Jimin'i konuşturuyor muşum yok kah kaha atıyor muşuz. yok ne yapıyor muşuz sikik herif bahaneyle bizi kovuyor sınıftan. merak etmesin o sikicem onun Anas- "
" tamam lan yeter yolun ortasındayız iyi ki bir şey sordu Hoseok. tamam sus"
Namjoon dudaklarını büzdü
" bi şey demedim kii "
" tamam sevgilim eve gidince konuşuruz yolun ortasın dayız şu an "
hepimiz Jin'in birden yumuşa masına kah kaha attık.
---
eve geldim çantamı kenara attım hafif duş aldım yemek de yedikten sonra kendime kahve yapıp koltuğa oturdum. gelen bildirimlere baktım annem tam yedi kere aramış.hyunglarda mesaj felan atmış bakma mışım ama ne yapayım dersteydim telefonumda sessizdeydi. neyse geç oldu zaten uyuyayım kalktıkdan sonra konuşurum. sonra pijamalarımı dolaptan alarak giyindim ve yatağa atladım başım yine ağrıyordu. her gün aynayı gördüğümde deliriyordum.
*iç sesim başladı*
" Resim derslerim nereye kadar gidecek? ben dilleri çevirmede uzmanım Tercüman bile olabilirim"
evet iç sesim aynen bu şeyi söylüyordu
ama bir taraftanda
"resimlede aram oldukça iyi portreleri çocuk oyuncağı gibi çiziyorum ama.."
"İÇ SES YETER! YETER LAN UYUMAK İSTİYORUM"
Dedim ve uyumak için gözlerimi kapattım
-----------------‐-
Umarım beyenmişsinizdir minik bir hikaye olucak. YoonSeok'la ilgili olucak bir sonraki bölümde daha net şeyler olucak bu bölümde Hoseok'un ne yaptığını öğrendik diger bölümde Sugayla tanışacaklar falan felan mini ve kısa kısa olucak eminim ve umarım beyenirsiniz şuradan minik yıldızımızı parlatabilirmisiniz? sizi seviyorumm
Yumo
315 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü [YoonSeok]
Romance"Şey...Yanaklarından değilde dudaklarından öpsem?" dedi utanarak "Şey...Mezarından değilde yanaklarından öpsem?" dedi ağlayarak..