merhaba arkadaşlarr finale son iki bölüm kaldı umarım fici beğenmişsinizdir yazı hataları olduysa özür dilerim
iyi okumalar ♡
----------
yoongizamanı gelmişti aynanın içine girmeliydim tam girecekken o cesareti toplamışken
hoseok aramıştı açtığımda o değildi başkası konuşuyordu-Alo
+Alo?
-Kim olduğunuzu bilmiyorum ama bir araba kazası oldu özel seoul hastanesine gidiyoruz lütfen eğer yakınıysanız gelin
+Ha? ne?kim?
dilim dolaşmıştı..hoseok kaza mı yapmıştı?
koşarak hastaneye yetiştim çokta uzak değildi hastaneye girdiğimde kadından numaranı öğrendim ve oraya gittim"üçüncü kat on ikinci numara"
"üçüncü kat on ikinci numara"
tekrarlaya tekrarlaya üçüncü kata çıkmıştım odanı buldum ve doktora soruları yağdırdım
"nasıl durumu bir şey yok değilmi?"
"yok hayır bey efendi önemli bir şeyi yok sadece yüzüne çizik düşmüş"
bir anlık rahatladım ve hoseoku gormek için izin istedim verildiği gibi odaya girdim beni görür görmez kalkmaya çalıştı ama engel oldum
"yoongi b-ben özür dilerim seni endişelendirmek istememi-"
"Hoseok ne diyordun ne özür dilemesi? sen benim sevgilimsin asıl sana çarban adam özür dilesin bile bike yola atlayacak halin yok ya?"
yüzündeki çizgilere baktım biraz kanamış ve kurumuştu
"Hoseok bak ne diyeceğim. zaten...bir birimizi seviyoruz ve...ben seni on dakika bike göremeyince sıkılıyorum benim evime taşınsan? oomazmı"
"sana yük olm-"
"saçmalama hoseok"
"tamam pazartesi okuldan sonra taşınırım"
gülmüştü daha sonra da
yanağından öpmüş sonrada sarılmıştım
------
kontrolleri de yaptırmıştık ve markete gitmiştik bu gece bizimkiler le film izıeyecektik hoseok cips reyonundaydı bende içecek alıyordum yanına gidip içecekleri sepete attım evli çiftler gibiydik gerçi bir zaman sonra öyle olacaktık ödemeleri yapıp benim eve geçtik
"seni çok seviyorum hoseok"
"sevgin karşılıklıdır yoon"
çok iyi kalpliydi hemde fazlasıyla akşam için her şey hazırlanmıştı ve çoçukları bekliyorduk kapı çaldığında hoseok açmaya gitti jimin bir poşet dolusu patlamış mısır almıştı jungkookla el ele içeri girdiler jin ve namjoon da normal bir şekilde içeri girdiler taehyunga içeri girdiği zaman bende yanlarına gelmiştim jimin hoseok'un kazadan dolayı olan çizgileri görmüş ve nasıl olduğunu soruyordu "merak etme jimin ufak bir kaza oldu" daha fazla oyalanmadan film seçiyorduk "ee ne filmi açıyonuz?" demişti taehyung "aksiyon iyi fikir" dedi jin filmin ismini bilmiyordum ama iyi gibiydi film bittiğinde namjoon ve jin evlerine gitmiş taehyung jimin ve jungkook bir birlerine sarılıp uyumuştular hoseokta başını omuzuma yaslamış uyuyordu üçlünün üstüne battaniye atmış ve hoseok u da kucağıma alıp yatağıma götürmüştüm başka oda yoktu ve nasılsa yarından itibaren bende kalacaktı bende yanına yattım hemen bana sarılmıştı vanilya ve portakal karışıklı muhteşem bir kokusu vardı 'seni seviyorum' "seni seviyorum" demiş ve çok kalmadan kendimi uykunun kollarına vermiştim sabah uyandığımda hoseok yoktu gitti diye korkmuştum mutfaktan ses gelince rahatladım okul için hazırlanmış ve mutfağa gitmiştim beline sarılıp "günaydın sevgilim" demiştim oda arkasını dönmüş ve "günaayydıınnnnn" demişti masaya baktığımda bir çok yemek yapmıştı çayları getirmiş ve oturmuştuk yemekte ikimizde sessizdik daha sonra hoseok konuştu "benim arabam evimde de beni arabanla evime götüre bilirmisin gidip okul için hazırlanmam gerek" demişti " tabii ki yemeği bitirelim öyle çıkalım"
---------
hoseok' un evine gitmiştik araba da gelmesini bekliyordum uzun sürmemişti ve gelmişti arabaya binmiş ve okula gelmiştik
---------
"sonunda bu da bitti"çantalarımızı toplayıp sınıftan çıkmıştık bizimkiler kapının önünde bekliyordu yanlarına gitmiştik taehyung "bu gün akşam saat beşte kafede buluşalım mı?" demişti
"bizim için uygun" demişti namjoon
"bizim içinde" dedi jungkook
"ee siz?" dedi taehyung
"bizim içinde uygun" dediğimde onaylamış ve eve geliyorduk üzerimi değiştirmiş hoseok u da alıp evine gitmiştik kiyafet ve ne eşyası varsa hepsini götürmüştü ve evimize geliyorduk "çok şanslıyım böyle bir sevgiliye sahibim" demişti hoseok " bu sevgilinin kalbi yanlız sebin için atacak" demiştim bende. yol boyu hoseok un anılarına gülüyordum ve sonunda eve varmıştık hoseok eşyalarını yerleştirirken ona yardım etmiştim benim her şeyim siyahken ondaki bütün her şey renkliydi kendiside renkliydi her kesi severdi hoseok. yarından itibaren okula aynı yerden gidecektik ve bunu bizimkilere söylemek kolay olmayacaktı saate bakıp bıkkın bir şekilde hoseok a baktım "hoseok bu gün ne vardı?"
"ne va-"
"aa biz onları unuttuk saat kaç?"
"17:37"
"koş yoongi hadi çabuk ol"üzerimize bir şeyler alıp çıkmıştık kafede bizimkileri bulmuş ve yanlarına gidiyorduk
"oo bizim sevgililerde geldi" dedi taehyung
içecekleri almış ve oturmuştuk daha sonra konuşnaya başladım "bunu size bir haftadır söylemek istiyoruz ama söyleye miyoruz biz artık sevgiliyiz" dediğimde önce şaşırmış sonra sevinmişlerdi "yeni çiftlerimiz hoş geldi" dedi taehyung "bunu bur ara kutlamalıyız"
....
her kes havadan sudan sohbet etmiş c
ve sonra eve gelmiştik yeterince yorulmuştuk kendimizi yatağa atmışrık ve uyuduğumuzu fark etmeden uyumuşruk------
üzgünüm kısa oldu iki bölüm sonra final var öpüyorum heıinizi♡ kendinize iyi bakın ve sope ile kalın
734 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü [YoonSeok]
Romance"Şey...Yanaklarından değilde dudaklarından öpsem?" dedi utanarak "Şey...Mezarından değilde yanaklarından öpsem?" dedi ağlayarak..