~6~

55 10 124
                                    


H-"ANANI SİKİM BOYNUM KIRILDI! "

...

Sık timinin alarmının sesiyle bi anda gözlerimi açtım ve kalkıcaktim ama gece koltukta uyuyakalmışım ve boynum, sırtım, omzum kısaca heryerim tutulmuştu..

Kafamı sağa sola çevirmeyi bırak nefes alırken bile zorlanıyodum amk..

Bi hamile gibi zar zor kalktım ayağa hareket etmeden bi şekilde odama gidip kalın kapşonlu kıyafet giydim.

Altıma da gri bi eşofman giydim. Yemek yemek istiyorum zaten 5.alarmın sesini duyup da kalkmıştım.

Çantamı aldım ve çıktım.

Boynumu kıpırdatamadan motora binecek kadar aptal değildim. Cüzdanımdan otobüs kartını çıkartıp otobüse bindim.

Sabah sabah otobüs tıklım tıklımdı. İşe giden insanları anlarım ama AMK MORUKLARIN BU SAATTE NE İŞİ OLABİLİR!?

Neyse zaten kafamı bile kıpırdatamazken beynimi kullanamazdım Allah'a çok şükür boş bi koltuk vardı.
Kulaklığımı taktım ve müzik listemden karışık şarkıları açtım.

Silent cry... Amk tam da efkarlandım gözlerimi kapatıp şarkının kollarına bıraktım kendimi
Yaşlı bi moruk bana doğru yaklaşmaya başladı, sikime bile takmadım gözlerimi kapattım.

Moruk-"evladım bi kalk da ben oturuyum"

Duymazdan geldim şarkının sesini biraz daha açtım.

Bu sefer de dürtüklemeye başladı..

H-"ne var teyze? "

Moruk-"a a ailen sana terbiye vermedi mi? Büyüğünle nasıl konuşuyosun sen? "

H-"teyze başka birinden yer iste lütfen"

Moruk-"terbiyesiz ahlaksız! Bu zamanın gençleri neden böyle? Aileleri bi bok yapmıyo! "

Bunu demeyecektin teyze...

H-"bak teyze ben seninle insan gibi konuştum ama bana bunu demeye hakkın yok. Ailem hakkında bi şey daha söylersen yaşlı falan dinlemem gözümün yaşına bakmam. "

Moruk-"bak bak bide beni tehdit ediyo. Annenin iki katı kadar daha büyüğüm ben. Terbiyesiz. Annenden terbiye görmemişsin babandan da mı görmedin? "

Babam mı.......

İstemeden sinirlendim..

H-"GEL OTUR AMK! Gel komşuna yetişemeyecen çay içemeyeksiniz! Gidince benim de dedikodumu yapın bari! Bu saatte millet işe yetişmek için okula yetişmek için sabahın köründe kalkıyo senin gibi moruklar da dedikodu yetiştirmeye gidiyo bide onca uykulu sınırlı insana laf atıyo. Bak teyze seni uyardım bidaha uyarmam ailem hakkında tek bi söz daha etme! "

Şoför kargaşayı duyunca otobüsü durdurdu.. Bende gerçekten birisine daha çatmamak için çantamı aldım ve indim.

Daha 20 dakikalık yol var ama morukların öğüt dedikleri mide bulandurıcı kelimeleri duymaktan iyidir.

_________________________________________

Felixden

O lanet giresi sıraya oturduğumda başımın son derece rahatsız edici ağrısı her zamanki gibi günlük rutinine başladı.
Buda yetmezmiş gibi bu 3 gerizekalı daha da çok konuşup başımı şişirdiler.

F-"bi susun artık amk! "

J-"feriha cinlendi gene"

S-"aşkım dün sen Hyunjin'in kollarına düşmemişmiydin ? "

-Gradual Love-// ~hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin