Eve vardık ama daha erken olduğu için yatmaya karar verdim.
"Anne benim hâlâ uykum var yatıcam siz kahvaltıyı falan yapın ben sonra yaparım."
"Tamam oğlum"
Yatar yatmaz uyuyakaldım.
...
Uyandım ve telefonumu elime aldım. Çünkü evde annemler yoktu hem onlara mesaj atacaktım hemde youtube'dan video açıp kendime waffle yapacaktım. Sen anlat karadeniz 1.bölümü açtım ve mutfağa gittim.mutfaktan malzemeleri alıp hemen yapmaya başladım.
15 dakika sonra
"Of ben waffle dükkanı mı açmalıyım ya harika bunlar🤭"
Saat ben uyurken baya hızlı geçmişti. Seungmin okuldan gelmiş,tuna tavus gibi 3 porsiyon iskender yemişti.(Deli)
"Ya bu tahir çok yakışıklı ya 😻😍😩 bende istiyom😠😭"
1 gün sonra
"Jisuuung hadi kalk annecim okula gidiyorsun" Annem başımda bağırıyordu.
"Tomom onno bos dokko" Sanırım yastığı yiyordum 🤭 bu yüzden garip konuşuyordum.
"Sen beş dakika diye bir kere 5 saat uyumuştun. Bu yüzden kalk yoksa süpürge açar özellikle senin odanı temizlerim."
Aniden deniz üstü köpürür yaparak kalkmıştım. Yeni okuluma gitmek için hazırlanmaya başladım.
"Vay forma aşırı iyiymiş"
5 dakika sonra
"Annee ben hazırım hadi çıkalım."
"Tamam"
Dışarı çıktık ve okula yürümeye başladık. Tabi ben durur muyum? Durmam çünkü yolun ortasından yürüyorum bir araba gelse kaos. Neyse bende seungmin'i uyandıracaktım.
Kopeksu:
J:pist güzellik baksana
K:Jisung
J:efm
K:sen niye her zaman sabahın köründe yazıyon?!
J: sen sor diye
K:sordum 😎😎😎
J:oyy uppam koydu.(Lafı) Hadi okula gel ben kapıdayım.
K:bizim kapıda mı
J:yok okulun kapısında.QŞXÖAĞSLS
K:😠 geliyom
J:ok askoo 😘
Okula girdim ve nöbetçilere sınıfın nerede olduğunu soemak için masaya yaklaştım.
"Şey afedersin 11/A sınıfı nerede?"
"Üst katta sağ tarafta"
"Tamam teşekkürler."
"Birde sen bu okulda yeni misin?"
"Evet yeniyim."
"Tamam"
İçimden: "Allah Allah acaba ne yapacak?!" Diye söylenerek üst kata çıkıp sınıfıma girdim. Seungmin benim sınıfımda olmadığı için sınıfta herkesten korkuyor,ve çekiniyordum. Fazla farkettirmeden sınıftakileri dikizlerken eski okulumda sürekli beni zorbalayan kişiyi gördüm.
"Esteizübillah..."
Beni fark etmemesi için kafamı çevirdim ama fayda etmedi
"Vay vay vay burda kimler varmış, Jisung yoksa sende mi okulundan atıldın?" Alaycı bir şekilde güldü.
"Ha-hayır yani ben şey demek is-"
"Abi bir insan bu kadar mı ezik olur" sınıftakiler de bana gülmeye başladı.benim neredeyse gözlerim dolmuştu ama kimse farketmemişti. herkes benimle dalga geçip gülüyordu.
Askolarım tam yerinde kesmiş olabilirim özür dilerim birde sen anlat karadeniz çok iyi dizi ya 💗 Neyse asklarım yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın bababayayayayay😻🤪💋❤️💗😘😽🥰😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi misin dayııığğ ~Minsung~
Teen FictionEski okulunda sürekli zorbalık gören Jisung, arkadaşı seungmin'in okuluna kaydolur ve üst komşusu Minho'nun da o okulda olduğunu öğrenir... Minsung chanmin jeongbin hyunlix