6

97 6 0
                                    

1k olmusuz ammmmmmkkk hikayeyi biraz size anlatmak istiyorum ki mantik hatalari olusmasin, taehgungun anne ve babasi baska sehirde degil, sadece taehyungun babasi baska sehirde yasiyor, fakat annesi seoulde ama babasi varlikli biri oldugu icin ondan destek aliyordu bu zamana kadar, fakat bir kac yil once tek basina annesi ile seoule geldi, taehyungun annesi baska bir adamla evli, o adamda varlikli fakat tarhyung kiskanc kisilikli oldugundan adami pek kabullenemiyor, annesi taehyungu seviyor, ona arada para da yolluyor fakat kisitli, taehyung ayri bir evde yasiyor, taehyunga babasindan kalan bir miras var, 18 yasinda oldugundan dolayi artik alabiliyor parayi, ilerleyen bolumlerde gorecegiz, iyi okumalar💗💗💗💗(bir onceki bolumu okuyun) ~~~~~~

-

Taehyung'tan

"Ne saçmalıyorsun? Zaten velayet annemde, sen ne hakla beni yanına çağırıp emir veriyorsun? Adam ol biraz artık, baba demekten utanıyorum sana."

Taehyung sinirle nefesini burnundan soldu, gözlerini kapatıp karşısında ki adamın dediklerini dinledi, sakin kalmaya çalışıyordu. "Sana buraya geliyorsun dedim. Seni yanıma falan almayacağım, sana ihtiyacım yok, miras meselesi var, onu konuşaçağız."

Taehyung miras kelimesini duyduğunda gözlerini açtı. "Ne mirasi?" Anlamamıştı, miras kalsaydı bile, babası mirasi ona verecek bir adam değildi. "Çok büyük bir para değil. Heyecanlanma. İhtiyacım yok bu paraya, al gitsin. Zaten sana kalıyor, dedenden."

Taehyung adamın desikleriyle sakin kalmaya çalıştı, "Paranı isteyen yok zaten, ihtiyacın olsa alıp parayı yiyeceğine eminim, gelmiyorum yanına, parayı ne yapacaksan yap, umrumda değil. Kapatıyorum."

Taehyung telefonu kulağından çekti. Adamın yüzüne kapattı. Sıkıntılı bir nefes verip ellerini saçlarına daldırdı. "Ne ya bu..." Taehyung tekrar telefonunun titrediğini farketti. Kafasını kaldırıp ekrana baktı, balkonda gece saatleriydi, yuzune yansıyan ışık ile gözlerini kıstı. 'Annem' arıyordu.

"Efendim anne?"

"Oğlum, baban seni aradı mı? Beni arayıp birşeyler saçmaladı. Anlamadım dediklerinden birşey, miras falan."

"Miras kaldı falan dedi işte, saçmaladı, para büyük birşey değil dedi, ihtiyacım yok falan, bende al kendin ye parayı dedim, bu yani."

"Oğlum neden öyle dedin? O senin paran sonuçta, şirketin bir kısmını kendine geçirmen için bir fırsat değil mi? Zaten elinden alacak herşeyini."

"Gerek yok anne, okuyacağım."

"Ne?"

Yaşlı kadın, Taehyung'un sözleriyle duraksadı, oğlunun ağzından şuana kadar ders, okumak, okul kelimelerini duymamıştı. Şaşırdı ve sessizce bekledi.

"Başka çare bıraktı mı anne?"

"Sen bilirsin oğlum, dikkatli ol, biraz para göndereceğim, dikkatli harca, çarçur etme."

Taehyung göremeyeceğini bilse bile kafasını salladı, "Tamam." Telefonu kapattıktan sonra birkaç saniye sessiz kaldı, düşündü, yine aynı şeyleri.

'Güzelim' adlı kişiden yeni bir mesaj!

Jungkook
taehyung

stubborn TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin