İlk Bölüm

63 1 0
                                    

Şeyda'dan:
__________

Şuan arkadaşlarım beni zorla dışarı çıkarmaya çalışıyorlardı ama ben istemiyordum. Evde yapacak daha iyi işlerim vardı. Mesela.. müzik eşliğinde ağlamak?

"Hadi şeyda ya bak gerçekten çok eğleneceğiz"

Ama ısrarlara daha fazla katlanamayıp yerimden kalktım.

"Pekala ama olası durumda hemen kalkarım"

Kızların üçüde ellerini sevinçle çırpıp yukarı hazırlanmaya çıktılar başımı sallayıp bende peşlerinden gittim.

...

"Kızlar müthiş olduk bence?"

Üstümdeki dar siyah hafif parıltılı mini elbiseye ve altımdaki uyumlu ayakkabılara ve uyumlu takılarıma baktım. Harika görünüyordum. Gerçi hepimiz harika olmuştuk.
Hepimiz kafamızla Yaren'in dediğini onaylayıp son olarak parfümlerimizi sıktık ve evden çıktık.
Arabaya binip Merve'nin seçtiği mekana sürmeye başladım.

...

"Mekan güzelmiş ya"

Zeynep'in dediğine kafa sallayıp bize oturmak için masa bakıyordum.
En sonunda bulup elimle işaret ettim ve oraya gidip oturduk.

"Ben içecekleri alıp geleyim" deyip ordan ayrıldım ve içecekleri almak için gittim.

Hepimize birer içecek alıp tepsiye koyup götürürken önüme bir anda birinin çıkmasıyla aldıklarımın hepsini üstüne döktüm.

"Ah kusura bakmayın görmedim"

Kafamı kaldırıp adama baktığımda adeta beynimden vurulmuşa döndüm. Adam fazla yakışıklıydı.

"Tamam sorun değil"

Boğazımı temizleyip elimi tanışmak için uzattım.

"Bu arada ben Şeyda"

Elimi tutup sıktı ve gülümseyip gözlerime baktı.

"Bende Kenan"
"Memnun oldum Kenan"
"Bende"

Saçımı elimle düzeltip Kenan'a baktım.

Ş:"İstersen bize katılabilirsin?"
K:"Yok teşekkür ederim bizimkiler orda beni bekliyorlar"
Ş:"Pekala o zaman görüşürüz"
K:"Görüşürüz"

demesiyle elimle kalbimi tutup kızların yanına gittim. Hepsi içeceklerin nerede olduğunu sorar gibi bakıyorlardı.

"KIZLAR BİR ADAMLA TANIŞTIM VE ÇOK YAKIŞIKLI"

M:"Sakin ol şeyda noluyor"

Ş:"Bakın şimdi ben içecekleri aldım geliyordum tam o sırada birine çarptım bütün içecekler adamın üstüne döküldü neyse işte kafamı bi kaldırdım bir afet duruyor karşımda tanıştık falan ismi de Kenan'mış"

Hepsi ilk başta salaklığıma gülüp ardından benimle birlikte sevinmişlerdi.
Gözümle Kenan'ı ararken biraz ötemizdeki karşı masada arkadaşlarıyla olan Kenan'ı gördüm.

"Kızlar kızlar bakın orda, uzun boylu olan çocuk"

"Şeyda ordaki hepsi uzun"

Yarene göz devirip devam ettim.

"Ya işte şu kumral siyah gömlek giymiş olan çocuk"

Hepsi gördüğünü belirten sesler çıkartmış ve masadaki diğer çocuklara bakarken Zeynep ortamdaki sesten dolayı eğilip kulağıma fısıldadı.

"Çocuk iyimiş yakışırsınızda"

Ona gülüp Bakmaya devam ederken Kenan'ın bu tarafa doğru bakmasıyla anlık gelen cesaretle el salladım. Tam yaptığımdan utanacakken onunda yapmasıyla gülümsedim. O sırada eliyle yanımıza gelin gibi bir işaret yapıyordu.

Ş:"Kızlar bizi yanlarına çağırıyorlar"
Z:"Şeyda niye çağırsınlar iyi misin"
Y:"Benim hiç umrumda değil o kafası sarı çocuk çok dikkatimi çekti hadi gidelim"

Yarenle ben atılınca Zeynep'le Merve de mecbur peşimizden geldiler.
Kalbim çarpa çarpa giderken yanlarına gelmiştik.

Ş:"Merhabalar"

...

Hepimiz tanışmıştık. Eğlenceli çocuklardı hepsi.
Sarı saçlı olanın ismi Barış, kıvırcık kahverengi saçlı olan çocuğun ismi Altay, bebek suratlı olan çocuğun ismi de Arda'ydı.

"Evet ya adam resmen karısını aldatmış orda"

Ortamda saçma sapan sohbetler dönerken ben sadece Kenan'a bakıyordum. Bir anda Kenan'ın gözlerinin bana dönmesiyle utanıp gözlerimi kaçıtmıştım. Kenan gülüp bana göz kırpınca ensemi kaşıyıp kızlara döndüm.

"E hadi biz gidelim artık"

K:"Gitmeyin tek başınıza ya eğleniyorduk ne güzel"

Bir süre durakladıktan sonra kızlarında ısrarıyla kabul etmiştim.
Zeynep Arda'yı alıp dans edeceklerini söyleyip yanımızdan ayrılmışlardı. Merve Alta'yla birlikte içecek içmeye gitmişti. Yaren'le de Barış baş etmeye çalışıyordu. Çünkü yaren biraz sarhoş olmuş olabilirdi.
Kısmen Kenan'la tek kalmış gibiydik.

Ş:"Ee Kenan anlat bakalım"
K:"Ne anlatayım?"
Ş:"Sizi buraya getiren neydi"
K:"İşte evde çok sıkılıyorduk uzun zamandır da dışarda böyle eğlenmemiştik o yüzden"
Ş:"Hmm anladım"
K:"Siz peki?"
Ş:"Bizde aynı"
K:"İyimiş"
Ş:"Evet, Şey.. dans etmek ister misin?"

Kenan gülümsemiş ve bir şey demeden elimden tutup beni piste çıkarmıştı.Birlikte dans ederken uzun süredir böyle eğlendiğimi hatırlamıyordum.
Anın büyüsüne kapılmıştım.
Kahkahalar eşliğinde dans ederken zamanın nasıl geçtiğini bile fark etmemiştik.

Bölüm sonu

YASAK ŞEFTALİ🍑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin