ARKADASLAR ÇOK OZUR DİLERİM PAYLASMADİGİM İCİN COK SUÇELU HİSSEDİYORUM TWDE NEGATİF Bİ YORUM GÖRDÜĞÜM İCİN PAYLASMAYAYİM DEDİM BURADAKİ YORUMLARİ GORMEMİSİM UMARİM YENİ YAZCAKLARİMİ DA BEGENİRSİNİZ COKCA KALP💞💞
______Vahid, Cüneyd'in odasına girer. Herkes Cüneydi ona itimat ediyor sanıyor ancak ne Cüneyd ne de Vahid aralarında herhang bir konuşmada bunu dillendirmediler.
"Cüneyd Efendi keyfin nasıl?"
Cüneyd sessiz kalır.
"Arada bir çik cemaatle konuş hem mürşidin oğlusun sen insanlar itimam bekler."
"İtimam bekleyen kim var ki senden başka."
Vahid hafif sinirli bir vaziyete tam çıkacakken cüneyd ona seslenir.
"Kadın tarafının dışarı çıkmasına izin vermiyosun. Dinimizde yerii olmamasına rağmen... Cemaatle konuşurum lakin karşılığında onlara haftada bir piknik gibi bir etkinlik düzenlemmelerine izin vericeksin."
Vahid hafif alaylı
"Mürşidine şart mı koşuyorsun efendi?"
"Daha önce diyalog kurma zahmetine dahi girmiyordum."
"Yok,yok latife ediyorum Cüneyd Efendi. Neticesinde sen benim oğlumsun. Tamam senin dediğin gibi olsun."
Vahid oğlunun aslında hala eski refikası zeynepte gönlünün olduğunu biliyor ve bu durum onu bir hayli rahatsız ediyordu. Sonuçta kız çocuklarrının okumasını destekliyordu cüneyd zeynebin aklı yüzünden. Bir an önce zeynebi veya cüneydi evlendirmeyi kafaya koydu.
ZEYNEP
"Gelin kızlar toplanın. Müyeser hanım gelmiyor dimi Naziye. Sen gözünü kapıdan ayırmadan bizi dinle"
"Tamam zeynep hanımanne"
Zeynep gülümsedi. 2 yıldır hanımanneleri olmamasına rağmen dillerinden bu lafı düşürmüuolardı.
"Kızlar malum bu sene mühim. Siz lise sınavına ben de üniversite sınavına hazırlanıyorum.Lise sınavında bilmeniz gereken konular için kitap getirmiştim zaten daha önce. Bugün, yarın gibi ise bir deneme çözmeniz gerek. Kim ne kadar konuları biliyor diye. Denemenizi birgül ablanız kontrol edecek ve ben de hepinize tek tek yardım edecem. Endişelenecek bir şey yok tamam mı?"
Nesife atlaıp bir soru sordu..
"Zeynep abla senin de sınav senen bize yardım edecen derken kendi sınavından olmayasın."
"Ben hallederim siz dert etmeyin onu."
Halime de atlayıp:
"Hanımanne, benim geçen gün annem az kalsın kitabımı bulacaktı. Saklayacak bir yer bulamıyorum artık."
"Gönlünüzü ferah tutun. Sen annenden dinde uygun olmayan bir şey saklamıyosun ki. Asıl olması gereken kızların okuması zaten. Hz. Aişe annemiz çok iyi bir hukukçu, Hz. Hatice annemiz de çok iyi bir tüccardı. Bizim 2 yıldır yaptığımız şey Allah'ıın ayetini yerine getirmek. Siz şüphe etmezseniz Allah da sizin yardımcınız olur."
"Çok güzel konuştun hanımanne."
Başka bir kız daha atlarr:
"Hanımanne sen bu kitapları testleri nasıl nerden buluyorsun sen de bizim gibi çıkamıyorsun ki dışarıya."
"Üzümünü ye bağını sorma tatlım. Neyse haddi şimdi dağılalım zaten ikindi vaktii gelliyorr. Sonra da mutfağa yardıma geçersiniz."
Zeynep onların yanından çıktıktan sonra alelacale cüneydle buluşacağı banka gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CünZey (KızılGoncalar)💙🦋
Random1.sezondaki sondan itibaren yazıyorum. 2.sezon ihtimali gibi olacak ama daha çok Cüneyd ve Zeynep'in ilişkisi ağırlıklı olacak ancak diğer karakterlere de yer vereceğim.