2.

6 0 0
                                    


A matek könyv csattant mellettem a padon mire lustán ki egyenesedem majd a tanàr úrra nézek

-hogy lehet ennyire tiszteletlen? Az én óràmon elaludni
-azt ugye tudja tanàr úr-dōlök hàtrébb a székkel ō pedig gyorsan végig futtatja a tekintetét rajtam- hogy majdnem szívinfartust kaptam. És ha meg halok az a maga hibàlya lesz
-hogy hívnak-kérdi hidegen de a szemem még mindig rajtam rám. Tudom jól hogy tetszik amit làt.
-Bianca King-húzom pimasz vigyorra a szàm- làtja még a nevem is el mondja mi vagyok-villantok rà egy ezer wattos mosolyt
-kifelé
-tessék?
- Azt mondtam kifelé nem vagyok hajlandó tovább hallgatni a maga sületlenségét

Szó nélkül álltam fel majd sétálltam ki a terembōl. Ki mentem az udvarra oda ahol nem látnak és àlltalába cigizni jàrnak ide az emberek. Elō veszem a cigim és a gyújtóm de meg csörren a telefonom.

-igen?
-szia bianca ma 3ra kellene be jönnöd nem 6ra
-rendben de kb meddig?
-azt nem lehet tudni VIP vendégek lesznek ma
-értem. Akkor 3ra megyek
-oké köszi bia szia
-szia dani

Ahogy le nyomta a hívást a zsebembe csúsztattam a telóm majd újra a szàmba raktam a cigim és meg gyújtottam. Volna de az istennek se akart tüzet adni. Egyszer csak valaki oda dugja a gyújtójàt ezzel meggyújtva a cigim.

-kössz-mondom felé sem fordulva de amikor meg szólal hirtelen meg dermedek
-nem is tudtam hogy dohányzik king
-sok mindent nem tud még tanàr úr-húzom elōször keserű majd pimasz mosolyra a szám-na és maga? A tanàr úrról sem sokan mondanàk meg hogy cigizik
-hàt ez van

Kissé oldalra fordulva végig mérem elég jól néz ki. Kék szem, fekete haja két oldalt fel nyírva de középen hosszabb neki , dús ajkak, talpig feketében van és rengeteg tetovàlàsa is van. Elég vonzó férfi. Vàrj miii neeeem ō a tanàrod bianca. Gondolom feltünt neki hogy nézem mert egy pimasz mosoly kíséretében meg szólal.

-vigyàzz folyik a nyàlad
-mi? Haha nagyon vicces
-tudom-mondja és még el kezd nevetni hàt eszem meg áll
-na jól van tanàr úr viszlàt

Ezzel ott hagyom és megyek óràra. Lassan el teltek az óràk amin vagy mattal beszélltem telefonoztam a pad alatt. 2re vége lett az óràimak és siettem is haza miutàn mondtam mattnak hogy ma is dolgozom szóval majd máskor el megyünk valahova. Ahogy haza értem fel szaladtam a lépcsōkön a 3.dikra ki nyittam az ajtóm majd le vettem a cipōm és a fürdōbe mentem és le is fürödtem. Màr a szekrény elōtt àllva gondolkozom mit vegyek fel. Végül a vàlasztàsom egy egy vörös ruhàra edik ami bōrbōl van de 2 vékony pánt van a vállamon ami hàtul X alakban végrōdik és a mellrész szív alakú kivágàsú. A ruhàval meg voltam szóval jöhetett a smink. A szemhélyamra egy barnàs fekete festéket tettem füstösen és egy fussal ki húztam még az ajkaimra a vörös rúzsom kentem fel. Fel vettem egy àttetszō harisnyàt és a fekete combcsizmàm majd a hajam ki vasaltam és késznek nyilvánítottam magam. Kifelé menet fel kaptam a kis fekete tàskàm és a bōrkabàtom majd màr fordultam is ki az ajtón. Miutàn bezàrtam az ajtót le mentem majd a kocsiba pattanva màr úton is voltam a bàrba. Amikor oda értem bence-aki velem van a pultban- nagy mosolyal az arcàn üdvözölt majd csókot nyomott a szàmra és a fenekemre csapott. Én csak nevetve vettem fel a kötényem majd àlltam a pultba elōkészülni a lassan érkezō vendégekre.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ez lehetséges?(+18) Where stories live. Discover now