Akşam saat 11 sularıydı. Neredeyse gece olmuştu ve gece yeni başlıyordu. Yuri Plisetsky içinse gece daha kötü olamazdı. Sevgilisini onu aldatırken bulmuştu. Dünyası o an başına yıkılmıştı, sanırım tüm geceyi bu barda kafasına şişelerce alkollü içecek dikerek ve sarhoş bir şekilde kederli bitirecekti. Eh ne yapabilirdi ki bu kederli genç. Güzel ve daha 20 lerinin başında. Barmenden bir starting over kokteyl istemişti, bu gece bayilincaya kadar içecekti.
O sırada yirmilerinde esmer denebilecek yaklaşık 170 lerde kahverengi gözlere ve yandan tıraş edilmiş kahverengi saçlı bir yabancı Yuri ye yaklaştı.
-Afedersiniz burası boş mu?
(Yuri biraz afallayarak cevap verdi)
-Evet.
(Sesinde farkedilecek bir bıkkınlık göze çarpıyordu.)
-Peki bu güzel genci ne bu kadar kederlendirdi? Bu öğrenmen için bana izin verir misiniz?
-(Fazla edebi konuşan bu gencin yanında oturan sarışın Rus yerinden hafiften doğruldu ve cevap vermek için dudaklarını oynattı)
-Ben Yuri. Yuri Plisetsky.20 yaşındayım.Ve ah kaderim beni böyle bir yola sürükleyecegini nerden bilebilirdim. Sevgilim, yıllardır saf bir şekilde sevdiğim kişi beni aldattı!
(Genç Rus bu sözleri söylerken gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Bu yaşlar esmerin hiç hoşuna gitmemişti. Nasıl bu kadar güzel ve saf seven biri bu kadar kötü bir kaderle karşı karşıya kalabilirdi? Esmer kendini durduramadı ve genç Rusun gözyaşlarını sildi.
Aniden bu durumu hiç beklemeyen Rusun yüzü ve tüm vücudu ısındı ve titredi.
-Ben Otabek. Otabek Altin. 22 yaşındayım. Ve bu gece sizin gibi biriyle bayılıncaya kadar içmekten şeref duyacak kişi olduğum için mutluyum.
O an ki sessizlikteki derinlik ikisi içinde bu kadar anlamlı olmamıştı. Sanırım gece daha yeni başlıyordu.
Otabek Barmenden iki tane champagne kokteyl istemişti. Bu kokteyl kimi kaynakta sonsuz mutluluğu temsil ediyordu. Sanırım bu da gecenin geri kalanının nasıl geçmesini istediğinin ve geri kalan hayatlarının nasıl geçmesini istediğinin bir işaretiydi.
( İkiside "Şerefe" dedi ve içtiler. Gülüşmeler,danslar ve daha fazlası... Ama en güzeli ise bu iki gencin bu geceki o unutulamaz anlarıydı. Anılar biriktirilmiş ve numaralar alınmıştı. Başka bir zaman tekrar görüşeceklerine eminlerdi. Gece hâlâ tazeydi ama Rus genç sonraki üç bardaktan sonra çakır keyif olmuştu bile.Esmer genç ilk kez genci bu kadar ayrıntılı inceleme fırsatı bulmuştu. Kendisini ilk anda bir mıknatısmışcasına kendine çeken o genci incelemeye başladı. İnce bir vücut yapısına sahipti. Sarı omuzlarına kadar uzanan düz saçları ve kapanmak üzere olan o güzel yeşil gözleri ve sapsarı kirpikleri açık solgun teniyle adeta dans ediyormuşcasına birbiriyle mükemmel bir uyum içerisindeydi. Nasıl bu kadar güzel biri olabilir diye düşündü. Ve o anda bir ses kulaklarına doldu.
-Çok yakışıklı olduğunu önceden söyleyen oldu mu?
( Otabek duyduğu sözlerle yüzünün kızardığını anlayabilmişti.)
Tekrar Rusa baktı ve onun uyuduğunu farketti. Şimdi ne yapacaktı. Onu orada bir başına bırakmazdı. Ve içgüdüleri ve kalbi bir olmuş ve onu evine götürmesini ve misafiri olarak konuk etmesini ve ona bakmasını söylüyordu. Beyni o an çalışmıyordu ve o da kalbini dinlemeye karar verdi
YOU ARE READING
Don't Stop The Music BxB
Randomotayuri alternative evren bu evrende ikiside yetişkin. Bakalım ne olacak