Sıradan bir günde yorgun bir şekilde okuldan çıkıyordum. Bir ara sokaktan geçerken birisinin duvara yaslandığını fark ettim. Yaklaşırken o kişinin Taehyung olduğunu fark ederim.
Görünüşe bakılırsa bir şeye uğramış. Gözleri kapalı, nefesleri kesik kesik, yüzünde yaralar ve morluklar var...
"Siktir" kısık sesle mırıldanıp yanına koşarım. "Taehyung?! İyi misin?!" endişe ve korkuyla sordum.
Taehyung gözlerini yavaş yavaş açarken göz göze geliriz. Gözleri yorulduğundan dolayı kısık ve kanlıydı. Bir şey söylemek için ağzını açar ve kısık sesle konuşur.
"Ufff.. iyi olmaya çalış-" nefeslenerek devam etti "sadece biraz yaralıyım.."
"Biraz mı?! Taehyung ağzın yüzün kan içinde! Ne oldu be böyle sana?"
Taehyung nefes almakta zorlanıyor gibi görünüyordu. Yaraları yüzünden yüzünü acıyla buruşturup yavaşça konuşmaya devam eder.
"Biri beni sıkıştırdı.. bir grup..beni tekmelemeye başladı.."
"Of Taehyung! Hadi hastahaneye gidelim, durumun iyi görünmüyor"
Taehyung başını hafifçe sağa sola salladı ve derin bir nefes almaya çalıştı ama bu onun canını daha da acıtmış olucak ki, kısık sesle inledi
"Hayır, hayır hastaneye gidemem.. param yok.."
"Sikmişim paranı be gidiyoruz dedim hadi"
Taehyung istemeyerekte olsa kafasını tamam anlamında salladı ve yavaşça ayağa kalkmaya çalıştı. Ancak yavaş yavaş hareket etmesi canının ne kadar çok yandığını gösteriyordu.
"AHH.. tamam tamam...ama...ben böylece yürüyemem.."
kolunu boynuma geçirdim ve beline destek olarak yolun kenarına doğru yürümesine yardım ettim. Telefonumu açarak taksi çağırdım ve kapatarak tekrar Taehyung'un bana yandan yaslanmasına izin verdim.
"Kim ya da kimler yaptı?"
Yavaş yavaş taksinin geleceğini beklerken Taehyung koluma yaslanmış bir şekilde duruyordu. Gözleri kapalıyken konuşmaya başladı.
"Bir grup piç vardı.. onları.. bilmiyorum.. beni sıkıştırdılar ve tekmelemeye başladılar"
"Mobese kameralarından bula biliriz belki"
Taehyung gözlerini açtı ve başını yüzüme çevirerek baktı, sonra tekrar kapadı gözlerini ve taksinin geleceğini umarak, yavaşça başını salladı.
"Kameralar.. evet belki. Ama.. benim için uğraşmaya değmez.."
"Kes sesini, sana soran olmadı" yüzüne bakarak sinirle tısladım ve gelen taksiye el sallayarak durmasını sağladım.
*******
Taehyung, muayene odasında oturuyor ve yaralarını temizliyorlardı. Derdini dökecek başka kimsesi olmadığı için düşüncelerinin içinde kaybolmuştu.Biraz sonra hemşire çıktı ve benimle konuştu.
"Beyaz yakalının durumu iyi gibi, ancak bazı küçük yaraları var, bazı morluklar ve kanamalar da...Çok ciddi değil..."
"Yaraları ne kadar sürede iyikeşir peki? Ve ağrıları olmaya devam edicek mi?"
Hemşire bir dakika düşündü ve sonra cevap verdi.
"Yaralar için bir haftaya kadar iyileşmesi gerekir ve evet, belki birkaç gün boyunca hafif acılar olabilir, ancak herhangi bir ağrı önleyici ilaca ihtiyaç duymaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
injured~taekook
FanfictionSıradan bir günde yorgun bir şekilde okuldan çıktım.Bir ara sokaktan geçerken birisinin duvara yaslandığını fark ederim.Yaklaşırken o kişinin Taehyung olduğunu fark ederim. Görünüşe bakılırsa bir şeyler olmuş.Gözleri kapalı, nefesleri kesik kesik, y...