Bak Ve Geç (Bölüm Değil)

119 15 61
                                    

Herkese iyi sabahlar / öğlenler / akşamlar...

Öncelikle ben bu kitabı bayadır düşünüyordum yani 1-2
ay felan değil yaklaşık 2 yıldır "acaba şöyle bir kitap
yazsam ne olur" felan diye düşünüyorum.Ve ben bazı   nedenlerden dolayı uzun bir süre hesabımı
doğrulamadım yani sadece okuyucuydum. Bu kitabı
yayınlamak bile benim için çok uçuk bir fikirdi.

HİSLERİM

Ama şimdi o engelleri kaldırdım ve kitabımı yazıyorum.
Nedenini bilmiyorum ama bu bana inanılmaz bir
heyecan veriyor ve her yorum geldiğinde oy verildiğinde
kitabım okunduğunda çok mutlu oluyorum çünkü ben
sadece kendi halimde takılır yazarım diye
düşünüyordum.

Her neyse bunları size niye anlattım diye soracak olursanız hiiç öylesine yani boş boş yazdım.

SİZE KALMIŞ

Şimdi asıl konuya gelelim. Ben bu bölümleri önceden taslak halinde yazıp yayınlamıyorum yazıyorum sonra direk yayınlıyorum yani hikaye doğaçlama. Ve ben şu sıralar meşgul olduğum için bölüm yazamıyorum. Ben şöyle düşünüyorum bir zaman belirleyelim bende ona göre bölüm atayım. Zamanı siz belirleyin çünkü ben okumuyorum siz okuyorsunuz.

ALLAH KİTABIMIZA ARKA SOKAKLAR ÖMRÜ VERSİN

Ve kitabın gidişatı hakkındada şunu söylemek istiyorum aklımda final gibi bir şey yok. Dediğim gibi doğaçlama olduğu için bölüm sayısında henüz bir planım yok  uzatabildiğim kadar uzatıcam. Ama ben Yks senemdeyim ve takdir edersiniz ki çok yoğun çalışmam gerek. Ama ayırdığım zamanımı kitabıma harcamayı düşünüyorum.

ÖNEMLİ TAVSİYEM (ÇOK DÜŞÜNCELİ BİR YAZARIM😌)

Şimdi sen böyle önemli bir senede neden buna kalkıştın? Öncelikle yks veya lgs farketmez herhangi bir önemli sınava girecekler için şunu söyleyebilirim geceni gündüzüne katsanda test kitabıyla yatıp test kitabıyla kalksanda bi hedefin veya bi programın olmadığı sürece boş. Yani her şeye zaman ayırabilmen lazım gerek kendine gerek dersine. Bende hem dersime hemde kendime vakit ayırıyorum.

ÇOK UZATTIM BİRİ BENİ DURDURSUN

Her neyse anasından girdik babasından çıktık konuyu çok uzattık hepinize iyi günler dilerim

Her neyse anasından girdik babasından çıktık konuyu çok uzattık hepinize iyi günler dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arrivederci

IMAGINE PREDATORS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin