{12}-☆PART☆-{12}

82 10 0
                                    

سڵاو هاتمەوە بە پارتی تاز پێش ئەوەی بچینە نێو وەنشۆتەکە شتێکتان پێ دەڵێم ئەویش(هاوڕێیان دوای ئەم وەنشۆتە بەتەمام کەمێک پشوو بدەم و ببمە خوێنەر و وەنشۆتی تر دانەنێم تاکو ماوەیەک ئیتر هەوڵەدەم زوو ئەم وەنشۆتەتان بۆ تەواو بکەم )

/با بڕۆینە نێو وەنشۆتەکە/

================================

تای: دەرگایە کووک گەڕایەوە

"جیسوو دەرگای لە کووک کردەوەو و کە کووک هاتە ژوورەوە شۆک بو بە سووپڕایزە جوانەکەیان"

جەنگکووک:وایی ئێوە چۆن بیرتان بوو(فرمێسکی خۆشی هەڵەڕشت)

تای:چۆن ڕۆژی بوونی براکەم لەبیرەکەم همم(باوەشی لە جەنگکووک دا)

میرای:ڕۆژی بوونت پیرۆز کووکی ئۆپا(باوەشی لە کووک دا)

جیسوو:ڕۆژی بوونت پیرۆز(باوەشی لێدا )

<POV/TAE>
خوایەگیان هەر کاتێک میرای لە کووک نزیکەبێتەوە دڵم خورپە ئەکات زۆر هەستێکی ناخۆشە

<END/POV>

میرای:کووک ئەم دیاریەش بۆ تۆیە(دیاریەکەی پێدا)

جەنگکووک:واو زۆر سووپاس میرای گیان(دەستی کردە سەر سەری میرای و قژی تێکەدا)

تای:هێیییییی بەسسسەە(هاوارێکی کرد کە هەمووان ڕاچڵەکین و سێری تایان کرد)

تای:جەنگکووک سێرکە لە میرای نزیک مەبە (بە توڕەی)

جەنگکووک:ت..تای وەک براژن سێری دەکەم(دڵی پڕ وو چونکە تای قەت ئاوها مامەڵەی لەگەڵیدا نەکردووە)

"تای دەستی میرای گرت و بردیە دەرەوەی کۆشکەکە و بردیە لای دەریاکە لەوێ جێیەکی دانیشتن هەبوو"

تای:میرای دانیشە

"میرای و تای دانیشتن"

میرای:تای تۆ بۆ واتکرد؟

تای:تێناگەیت ئەڵێم بەسە بەس بەسلە کووک نزی بە ئەسڵەن بە کووک بانگی مەکە ئەسڵەن بەینت خۆشمەکە لە گەڵیدا(بە توڕەی)

میرای:ت...تای(گریا)

تای:(ئاهێکی هەڵکێشا)ببوورە زۆر ببوورە زۆر توڕەبووم ئاگام لە خۆم نەمابوو زۆر ببوورە من تۆم ئازاردا سێرکە وەرە وەرە لێمبدە وەرە و لێمبدە بمکوژە بەس فرمێسکە بەنرخەکانت مەڕژە(بە هاوارو داوای لێبووردن هەمووی ئەوت ،ئەوت شێت بووە و دەگریا)

~♥بکوژە سەرسەریەکە♥~【//The Head On The Killer//】Where stories live. Discover now