(ez az első könyvem szóval nem nagyon vagyok ezekben jártas. Shipek: minsung, hyunlix, binchan. Ha a shipek nem jók akkor bocsánat.) (személyiség jisungnál: nagyszájú, bátor, folyton dühös.
Felix: aranyos kedves de ha mar elege van valamiből azt vagy jelzi vagy kitől belőle a duh!)**JISUNG SZEMSZÖGE**
Reggel a legjobb haverom felix keltet reggel 6 órakor mert munka van. Hello mindenkinek én Han Jisung vagyok, 24 éves és egy bárban dolgozom a legjobb haverommal lix-el.
Reggel vagyok a legmorcosabb, Olyankor nem lehet hozzám szólni mert attol még morcosabb leszek, adig amedig nincs meg a reggeli kávém.-Szóval miert is kellet felkeljek?- kérdeztem fáradtan.
-mert munka van. Na most keljél felfelé en meg csinálok reggelit. Ha meg felkeltél akkor öltőz fell!- mondta es kiment a szobábol.
Aaa igen... Lee felix... Legjobb haverom az egész világon... Ne kérdezzétek, hogy minek élünk együtt mert az már egy másik történet... Na de m1 öltöünk fell. Felkeltem a pihe puha ágyamból és elkezdtem készülödni. Egy fekete szajat farmert vettem fell egy sejem fekete ingel es egy nyakláncot vetem fel a nyakamba pár gyürűvel. Na indulhatunk lefelé...
Mikor leértem felix már ott várt a megteritett asztalnál.**time skip**
Mikor már abba hagytuk az evést elkezdtünk sétálni a munkahelyünkre. Ja! Amúgy nem is emlitettem h lixi mit is vett fel. Egy ugyanolyan fekete szakadt nadrág volt rajta mint nekem es egy fehér sejem íng, hozzá pár kiegészitő, pár gyürű és nyaklánc jah meg egy karkötő.
Na vissza térve az egészhez. Mikor már oda értünk kinyitotunk mivel mi ketten vagyunk a tulajok. Kinyitotunk és helyetfoglaltünk a púlt mögött.**another time skip**
Már este lehetett es meg minfig sokan voltak visszont most jöttek meg azok a srácok akiket nagyon nem kedvelünk lixivel. Összesen 5-en voltak de ahogy láttom lett egy 6-odik...elég fura mivel nem nagyon fogadnak be újabb emiket a csapatukba na de ezt hanyagoljuk a többi 5-nek tudom a nevét akik nem mások mint, hyunjin, banghchan, changbin, seungmin, jeongjin. A 6-diknak nem tudom a nevét hiszen meg sose láttam, na de elég ebőll mert ide tartanak azok a faszszopok! Már bocsánat a kijelentésért.
-Helló újra fiucskák- mondta banghchan en erre csak szemet forgatam.
-mit adhatok?- kérdeztem unott szemekkel.
-6 jégert kérnénk, éppen ünepelünk egy új tagot szereztünk!- mondta nagy büszkeséggel.
-nagyon nem kerdeztuk de jolvan.- persze ez a beszolás nm tetszett nekik de vicces is volt mert lixiből kitört egy nevetés de abba is hagyta.
-szoval 6 jéger....-mondtam es ki is öntöttem bekik egy-egy pohárba. Na de mikkor felnéztem egyből észrevettem az új srácot köztük....nem gondoltam volna h ilyen vonzó egy jóképű lesz... Vajon meleg?
**hello minnden olvasonaknaki rlolvasta ezt a részt. Köszönöm h elolvastad lesz tobb rész is csak elfogyott az ötletem kérlek titeket h adjatok pár ötletet azt nagyon megkoszonem es írjátok meg h tetszik e eddig.🥹❤️🙏🏽 Bocsi a helyesírásért😁
YOU ARE READING
Only mine (minsung)
Romance"miért lennék a tiéd?"- kérdeztem tőlle dühösen. "mert az vagy..."- mondta határozottan a szemembe. - fiúxfiú -lesz benne 18+ vagy 16+ os rész -trágár beszéd Jisung egy bárban dolgozik de nem hitte volna, hogy egy nagy a dolgozó helyén minden változ...