Nem Lehet, Hanem Biztos

14 1 1
                                    

Mikor realizáltam a helyzetre el löktem magamtol minhot és már úgy is zárás idő volt szóval a mikrofinban szoltam mindenkinek es mindenki hazza ment. En fogtam felixet es hazza sétáltam vele. Elég nehéz volt de hála drága erőmnek és izmomnak felvettem menyaszony pózba es tovább sétáltam vele egyenesen hazáíg.
.

.

.

Mikkor már otthol voltunk felixet el látva mentem en is aludni. Majd reggel megfürdök. Hat igen, reggel gyorsan felkeltem az ébresztő elött és lefürödtem. Kinyomtam az ébresztőm ami megszolalt 15 perc után hogy felkeltem és mentem felöltözni majd felixhez.
Mikkor bementem a szobájába a röhögő görcs jött rám amit felix nm nézzet jo szemmel. Felix félpucéron volt félig ledülve az ágyon fejjel lefelé. Hogy hogy azt nm tudom. Na de ahogy felix bevete a fájdalom csillapitot a fejére en kiszedtem neki a ruhát mint egy anya a fiának es felix meg ment lefürödni. Ahogy elkészültünk, felöltözve és készen állva bezártam a házat magunk mögöt es elmentunk a munkahelyre.

.

.

.

Ahogy odaértünk es kinyitotunk nem kellet 1-2 óra de már tele voltünk.

Este:

Már kezdtem unatkozni mikkot megpilantotam azt a 6 embert. Szoltam felixnek is és ő száját elhúzva nézzet rájuk míg én unotan. Éppen honánk jöttek és mar kezdték is ... Hurá!...

-Heló beló szépségek!- kezdte changbin.

-mit adhatok?- kérdeztem unotan és flegman.

Mindenki elmondta kivéve minhot.

-és neked?-kérdeztem még unotaban.

-téged kérlek-mondta egy félmosolyal az arcán míg én kikerekedet szemekel feladam es leültem egy székre és átadtam a gelyem felixnek.

-bocsánat Han nagyin agressív fajta szoval most az udegeivel küzköd. Szoval mit adhatok nkd minho?- mondta felix.

-még mindig Hant kérem.- en erre feláltam udegesen es neki akartam menni.

Te ki... - nm tzdtam tovább mondani mert félix lefigit és vissza le ültetett.

-HAN JISUNG MOST LENYUGODTÁL!- en erre rá néztem barátomra majd kenyugodam.

-bocsánat felix...- kertem bocsánatot.

-semmi baj. Na akk még 1xer mit adhatok?

.

.

.

Mát este 9-10 lehetett mikkor már kezdtem unatkozni de már láttam h zárás idő így úgy gondoltam h bezárok. Így is lett szoltam a milrofonba es mindenki haza ment kivéve minhotékat,ők ott maradtak az aztalnál.

-na taka haza babáim itt már zárás van öcskösök!- mondtam kissé ideges és flágman felix meg hurtelen megfogta a csuklom es odavezetett hozájuk.

-na itt vagyunk mizu van?-mondta felix.

-hat az van h gondolkodtunk es...- nem tudta befejezni hyunjin mert félbeszakitotam

-ti tudtok olyat?- kérdeztem gúnyosan.

-igen tudunk szívem- mondta nekem minho és rám kacsintott.

-uhm.. Oké?

-szoval azt akartam momdani, hogy gondolkodtunk es arra jutotunk, hogy mi lenne ha barátkoznánk? Humm?- na jo bíztos hogy nem! En ezt nem!

-bíztos hogy ne- mondtam volna de felix kozbe szolt.

-persze hogy ne!- FASZOM!




Írjátok meg h eddig mien! ❤️❤️❤️❤️

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Aug 05 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Only mine (minsung) Место, где живут истории. Откройте их для себя