Jeg vågnede næste dag, jeg følte mig ensom og træt og lysten til at danse. Underligt nok....
Anthon var stået op og han stod i køkkenet.
Jeg gik derud.D/N: Godmorgen.
Anthon: Godmorgen, har du det bedre?
D/N: Egentlig ikke.
Anthon: Hvad gør vi, altså du er uvenner med Thor og det er jeg også, du er uvenner med Phillip og det er Thor også altså vi er jo helt splittet ad.
D/N: Ja ved det ikke.
Anthon: Vil du med til Dr byen, mig og Thor skal finde tøj til koncerten. Det skal nok blive hyggeligt med ham.
D/N: Ja ok.Vi tog til Dr byen og da vi gik ind var det første jeg så Thor. Vi stod alle tre og kiggede på hinanden.
Anthon: Vi ses Frida, tak for idag og igår.
D/N: Selvtak ses.
Jeg gik..
Thor kiggede langt efter mig.Anthons synsvinkel.
Thor: Heei jeg er ked af det, jeg vil bare ikke miste hende en gang for alle vel.
Anthon: Så skal du måske prøve og vise hende at du elsker hende fordi hun er f*cking ked af det.
Thor: Hvad har jeg gjordt?Julies synsvinkel.
Jeg ville afreagere så jeg gik ind i xfactor studiet, tændte musiken, jeg havde Anthons tøj på og så begyndte jeg og danse. Jeg følte mig fri og jeg græd virkelig meget. Jeg dansede til "Good Time"
Jeg står og danser til omkvæet og så kom alle fra min gamle klasse ind af døren og gæt hvem der var med Phillip som jeg hader såå meget.Da jeg var færdig med sangen kom Anthon og Thor ind på samme tid.
Thor: Hvad fanden i helvedet laver du her din nar Phillip.
Phillip: Besøger Julie
Thor: Ok men du skal gå nu.
Phillip: Nej
Thor: Skrid.
Phillip gik amok på Thor altså de slås. Jeg skyndte mig og gribe ind.
D/N: Thor slap nu af. Han er ikke det værd.
Jeg fik ham væk fra Phillip og ud på gangen. Der sad vi, ingen sagde noget indtil....
Thor: Jeg kan ikke undvære dig, du har fået en plads i mit hjerte som ingen andre har fået og jeg vil ikke miste dig og ja jeg tvivler ikke på dig, jeg tror på alt hvad du siger, jeg ved det er svært at tro på men husk den eneste grund til at jeg er jaloux er pga. jeg ikke vil miste dig.
D/N: Ja men det er irriterende nogle gange, altså jeg skal jo knap nok være sammen med en dreng og så er du jaloux.
Thor: I know. Men jeg er såå ked af det hele.
D/N: Du skal bare stole på mig, okey??
Thor: Jeg låver det.
Jeg rejste mig op og han sad på bordet, vi stod og kiggede på hinanden. Han lænnede sig frem mod mig og kyssede mig.
YOU ARE READING
The New Girl
FanfictionHandler om en pige som lige er flyttet til Gentofte og skal gå på Gentofte Skole. Hun bliver forelsket i en af drengene, men hun er i tvivl om hvem hun bedst kan lide. De gør Julie ked af det flere gange og nogle gange bliver det dor meget for hende.