Yeni Kan

198 31 58
                                    

Hi guys gençlik umarım neşeniz yerindedir

Uzun süredir yb atmadığımın farkındayım. Kafam fazla doluydu bu yüzden yazamadım. Ama artık sınır geçtiği gibi yb atmaya çalışacağım.

Bu ve önceki bölümün bir kısmında bana fikir yardımında bulunan Jungkook_victoris e teşekkür ederim bu bölüm sana

➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶

Sonradan aralarındaki samimiyet aşamasını fark ederek geri çekilmişti. Tabi bu olanlar arkadaşının gözünden kaçmamaştı.

Şifacı izin isteyerek birkaç test daha yapıp yanlarından ayrılmıştı. Tabi şifacının eşi de onunla beraber odadan çıkmıştı.

Jungkook

Gözlerimi açtığımda karşımda rahatlamış gözlerle bana bakan bir adet vampir bey vardı.

Ne olduğunu anlamak ister gibi ona baktığımda en son olanlar aklıma tek tek düşmüştü.

Dönüşüm için ısırdığında hissettiğim yoğun acıdan dolayı bayılmış olmalıydım.

Hareketlenmeye çalıştığımda sanki vücudum on yıldır hiç hareket etmemiş gibiydi.

Vampir beyin ilk defa melez gördüğünü düşünmeye başlamıştım. Çok garip bakıyordu.

"Garip garip bakmak yerine yardım etmeye ne dersiniz?"

Öyle bir tonlamayla söylemiştim ki sanki çemkiriyormuşum gibi gelmişti.

Söylediğim şeyden sonra yanıma gelip az da olsa daha dik yatmamı sağladı.

Öncelikle derin bir nefes alıp nerede olduğuma bakınmıştım.

Anladığım kadarıyla vampir beyin odasındaydım, bu durumda yattığım yerde onun yatağı oluyordu.

Sonrasında da içinde bulunduğum bu durumu analiz etmeye başlamıştım.

Genel olarak özetlemek gerekirse babamdan bıktığım için boş bir anda evden kaçtım. Kaçtığımı düşündüğüm orman bizim topraklarımızdı. Ama ben yönümü karıştırıp Sangre'ye gelmiştim.

Ormanda vampir bey de beni bulunca o kitaplardaki kuralları uygulamak istedi.

Sonuç olarak ben şuan dönüşüm evresinin daha başındayım ve bu dönüşüm bittiğinde ülkemde bir melez olarak nasıl yaşayacağımı bilmiyorum.

Düşünürken yine gözlerim dalmıştı ve bu sefer baktığım yer pek hoş değildi. Neden mi vampir beyin o damarlı ellerine dalmışım da ondan.

Nereye baktığımı fark eden vampir beyin dudaklarının kenara kıvrılması da bir oldu. Konuyu değiştirmek amaçlı bir soru yönelttim.

"Ee benim canım sıkıldı şimdi ne yapacağız?"

"Şuan tam dönüşümün tamamlanmadığı için hala benim kanımdan içmen gerekiyor"

"Bu canımın sıkılmasını engelleyecek mi?"

"En azından seni bir süreliğine oyalar"

"Ee kanını nasıl içeceğim?"

"Boynumdan ısırman lazım. Dişlerin keskindir dimi?"

"Dişlerim keskin olmasa bile tırnaklarım keskin"

"Dur sen yattığın yerden kalkma ben ayarlayacağım"

Bunu söyledikten sonra ben yanıma oturmasını beklerken o üstüme çıkıp boynunu dudaklarımın hizasına getirmeyi tercih etmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampires Alert • TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin