★ #gönülçiçeği

6 1 1
                                    


* gönülçiçeği *

"Olmaz," nihayet başını kaldırıp genç adama baktığında, adamın darmadağın suratıyla ve gözlerindeki hayal kırıklarıyla karşılaştı.

Dumura uğrayan genç adam yutkundu, dudakları bir kaç kez aralandı, en sonunda kendisini toparladı,

"Nesi olmaz? Neyimden olmaz?" dedi telaşla.

Genç kadının suratında buruk bir gülümseme belirdi, "Sen değil lan, benden olmaz."

"Ya çıldırtacak mısın? Olmasa niy..-"

kadının gülümsemesi solarken gözlerini bir anlığına kapatıp açtı ve heyecanlı adamın lafını böldü, "Murat senin aklın yok mu? Bende seni sevecek gönül var mı? Düşün bir,"  .

Kaşlarını çattı genç adam, atıldı hırsla "Var, var tabi! Olmaz mı, olmasa ben niye seveyim?"

Genç kadın arkasını döndüğünde adam onun elini tutacak gibi oldu, kadın omzunun üzerinden  adama baktı ve tekrar gülümsedi, "Sıkıntı o, sen de sevmiyorsun ki.. amaan boş heveslenme be Murat."

"Seviyorum diyorum ulan, seviyorum! Anlamıyor musun?" genç adam elini kadınınkine uzattığı esnada kadın elini çekti, adamın kaşları havalanırken donakaldı, yavaşça kafasını kaldırıp kadının gözlerine baktığında genç kadın gözlerini ondan kaçırarak başını çevirdiğinde adama tamamen sırtını dönmüştü.

"Ya bak işine allahsen.." elini umursamazca salladığında acele etmeyen adımları, yerinde donakalan adamı arkasında bıraktı. 


gönülçiçeği | textimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin