❄
~ASENA KURT~2025~
Heycandan yerimde duramıyordum. O gün gelmişti bugün isteme günüydü. "Her şey hazır değil mi?" diye bilmem kaçıncı kez sordum. "Ayyy yeter Asena. Her şey hazır aşkım" dedi Merve. "Hadi saat yaklaştı abla gel elbiseni giy" dedi Jennie. Hala ablasının evlendiğini sindiremiyordu..
Eski odama doğru yürüdüm. Bu evde şuan abim, Aybars ve Elif kalıyordu. Babam eski anılar yüzünden bu evde daha fazla kalamamış ve başka eve taşınmıştı. Odaya girdim ve peşimden Jennie girdi. Yatağın üstündeki üç elbiseye baktım. Baştaki benim, ortadaki Jennie'nin, sondaki de Merve'nindi.
Gözlerimi odada gezdirdim. Bu odaya girmeyeli 11 sene olmuştu.. Herşey aynıydı, hiçbir şey değişmemişti. Dolan gözlerimi elimin tersi ile sildim. Jennie baktığımda çalışma masamdaki aile fotoğrafına bakıyordu.
"Siz burda mutlu mutlu doğum günü kutlarken ben kendi canımın derdindeyim.." dedi. Ne diyeceğimi bilemedim. Sadece sıkıca sarılabildim. "AYY TAMAM YETER" diye bir anda patladı. Sarılmak ve öpmekten kesinlikle nefret ediyordu. Merve de geldikten sonra giyindik. Makyaj ve saçlarımızıda yaptık.
Üçümüz de hazırdık.
Merve üst etek giymişti. Üstü siyah, altı beyazdı. Saçını açık bıraktı. Yaptığı hafif makyaj onun göz rengini ortaya çıkarmıştı.
(Merve'nin elbisesi)
Jennie abartmayı ve açık giymekyi seven bir kızdı. Elbise giymişti. V yaka olan elbisesinden yıldızlı kolyesi gözüküyordu. Her zamanki gibi güzel olmuştu. Büyük ihtimalle herkezin gözü onda olcaktı.
(Jennie'nin elbisesi)
Son olarak ben..
Sade bişi giymek istemiştim. Hava soğuk değildi ama akşam yapılcağı için uzun kollu -kolları tülden- bir elbise tercih etmiştim. Saçlarımı açık bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙆𝘼𝙍 𝙏𝘼𝙉𝙀𝙎𝙄̇
Fiksi RemajaAnne ve babasının ayrılması üzerine Asena annesi ile beraber Kore'ye gider.Arkasında babası, abisi ve çocukluk arkadaşını bırakır.Tıp okuyup başarılı bir doktor olur. Annesinin maddi durumu kötü olduğu için annesinin isteği üzerine koreli bir mafya...