1- silencio de muerte

6 1 0
                                    

Tarih-1978 22 ekim
........................
Jungkook'tan

Geleceğim elimden kayarken sadece kafama örtülmüş tülün altından dolmuş gözlerimle,insanların bana acıyışını izliyordum.Baba dediğim adamın beni sırf para uğruna iğrenç bir adama vermesine göz yumuyordum.

Sağ tarafımda Alfa eşim bana öldürücü bakışlarını atarken hayatımın elimden kayıp gitmesini bekliyordum.

Etrafım da duran insanlar 'ın iğneleyici bakışları altında durduğum her an öldüğümü hissetmiştim.Yanağımın kenarında bir sızı hissettiğimde iğrenir gibi yüzümü buruşturdum.

Günler önce sevdiğim adamla bu olayı konuşuyorduk...

Tarih 1978 16 Ekim
----------------------------
Jungkook'tan

Ona kimle evleniceğimi söylediğimde sadece donuk bir ifadeyle bana bakıp sustu.

Kaçmak istedim,kurtulmak istedim! ama o ise beni reddetti.Benden nefret ettiğini ve o evlilikten kaçmamamı istedi.Kafayı yediğimi hissetmiştim,aylardır birlikte olduğum adam bir anda bana beni sevmediğini söyleyip iğrenç bir adamla evlenmemi söylemişti.O an ki sinir ve kalbim deki kırıklıkla etraftaki herşeyi yerle bir ederken biri ona gelmişti.

O kendini çok severdi mâlum.Herkes ona tapardı,ben ise o birlikteliğimizin olduğu o aylarda bana taptığını sanardım...Herkes ona tapar,o ise bana tapar dı sanardım:)

Onun yanağına gelen cam fazla derine batmış gibi görünüyordu.Bunu farkettiğim an ona yaklaşıp her adımımda onlarca kez özür dilemeye başladım.O ise bir anda eline gelen bir cam kavanozu arkamda kalan duvara atmıştı.Duvara yakın olduğumdan etrafa sıçrayan bir cam tam yanağıma gelip derin bir iz bırakmıştı.

O ise bunun az olduğunu düşünerek eline gelen herşeyi fırlatmaya başlamıştı.

Aralardan gelen metal ve camlar dizimin 2 parmak ustunde kalan şort yüzünden açıkta kalan bacaklarıma isabet edip birden fazla yara bırakmıştı.

Oda da birşey kalmadığında yere bakan kafamı ona doğru çevirdiğimde bacaklarıma bakıyordu.Kendi elleriyle yaptığı yaralara...

Bir süre gözleri yaralarımda dolandıktan sonra yanağıma gelen cam parçasının bıraktığı izi gördü.

Hayal kırıklığından daha derin gelen bu duygulara isim veremiyordum?Birşey demesini bekledim,bekledim...

Onun ise tek sözü "Jungkook..." idi.
bütün karmaşanın ardından sadece ismimi söylemişti.Oda dan çıkmaya yeltendiğinde titrek çıkan sesim ile sadece "neden Taehyung?" diye bilmiştim.

Eli kapının koluna gittiğinde durdu.
Bekledim onu.Ne diyeceğini,ne söyliyeceğini veya ne yapıcağını...Hah onun dediği şey ise sadece "Bilmiyorum" du!

Kapının kolunu kavrayıp kapıyı ittirdiği gibi gitti...

Göz yaşlarıma hakim olamayıp olabildiğince ağladım..ki bir süre sonra göz yaşlarım tükenmişti.O sadece beni arkasında bırakıp gittiğini düşünmüştü ama arkasında,ruhu o andan itibaren bedenini terk etmiş bir jungkook ve asla umudunu yitirmeyecek bir aptal kalbi parçalamış atmıştı.

Saatler sürdü.Kapı'nın önünden ne biri geçti,ne de kenarda duran telefondan bir haber geldi.

Tarih 1978 22 Ekim
-------------------------------
Evlenme Tarihi

Jungkook'tan

Evleniyordum.
Günlerdir korktuğum şey'i şuan yaşıyordum.Omegam bana yalvarıyordu.
Bir şekilde kurtulmam gerekmem hakkında
günlerdir susmuyor kaçmam gerektiğini söylüyordu.

tu étais mon meurtrierHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin