Parte 1 Cónyuges del Proyecto

6 1 0
                                    

Hocanın adımı bağırmasıyla başımı koyduğum sıradan kaldırmış hocaya bakmıştım "Bakıyorum da Jeon bu aralar dersi dinlemiyorsun" "Üzgünüm hocam bir daha olmayacak"

Desemde başını hayır anlamında sallamış "Sen ve taehyung ikiniz bugün anlattığım konuyla ilgili proje ödevi hazırlayacaksınız"

Bağırmasıyla beraber herkes yerinde dikleşmişti. Ben ve taehyung -o ne alaka ise- başımızı sallamıştık. Ardından da hoca tekrar derse geçmişti.

....

Tenefus çalmış taehyung yanıma gelip oturmuştu "Ee Jeon ne zaman yaparız projeyi" "Okul bitince istersen yaparız." Başını sallamış sonra ise gitmişti.

Bende onun arkasından sınıftan çıkmış dolabımın yanına gidip eşyalarımı almış jimin ve hoseokun yanina gitmiştim

"Ders başlayınca beni uyandırmanızı söylemiştim sizin yüzünüzden onunla birlikte proje yapacağım." Oflayarak cumlemi bitirmiş yanlarını oturmustum.

"Bizde ne ara geldiğini anlamadık ki hemen yerimize geçtik zaman kalmadı" verdikleri cevaba gözlerimi devirmiş büyü kitabımı açmıştım.

"Hoca derste ne anlattı?" "Revelio" (Şekil değiştirmeyi geri alma) başımı sallamış kitaptan bölümü açmıştım.

"Zaten projeyi yapmak için araştırmayacak misiniz bir daha neden uğraşıyorsun ki?" Hoseokun bana yönelttiği soruyla gözlerimi   kitaptan çekmiş ve yüzlerine bakmıştım.

"Hiçbir bilgi olmadan nasıl proje yapmamı bekliyorsunuz. Dersi dinlemedim geri kalmak istemiyorum."

Esyalarımı almış yemekhaneden çıkıp kütüphaneye doğru ilerlemiştim.

İçeri girdiğimde bütün gözler bana donsede sonra yaptıkları işe geri dönmüştü. Boş masaya geçip kitabımı tekrar açıp okumaya dönmüştüm.

...

"Jungkook" omzuma konulan el ile irkilsemde arkama dönüp kim olduğuna baktım. "Son 3 derse neden gelmedin?"

Dediği şeyle yüzümü burusturmustum cidden 150 dakika geçmiş miydi? "Fark etmedim. Herneyse başlayalım mı?"

Beni onaylamış tam oturacakken kolundan tutmuş ve Revelio hakkında olan kitapların oraya götürmüştüm.

"Öncelikle burdan kitap bulmamız gerek taehyung büyü yapmamalıyız." "Sen şu rafa bak bende bu rafa birkaç kitap alalım ve araştıralım"

"Araştırdıklarımızı da not alıp birleştirelim vesayre vesayre" başımı sallamış bana yakın olan rafa doğru ilerlemiştim.

Yavas yavaş kitaplara bakmaya başladığımızda taehyung bagirmasiyla ona dönmüştüm.

"Baksana ne buldum!" Yanıma gelmesiyle elinde tuttuğu şeye bakmıştım.

"Bunu sanki bir yerde görmüştüm. Yanlış bir şey yapabiliriz kurcalama" dememe kalmadan bütün herşey havalanmış bende korkuyla Taehyung'ın kolunu tutmustum.

"Ne oluyor!?" "Bilmiyorum" bütün ışıklar kesilmiş sonra ise tekrar yanmıştı eşyalar tekrar yerlerine geçmişti

Tam konuşmak için ağzıma açacağım sırada kapılar açılmış ve kütüphaneye birkaç kişi girmişti. Bunlarda kimdi? Okulda ilk kez görüyordum.

....

"Siz kimsiniz?" karşımızda gördüğümüz çocuklar ile aynı anda söyledigimiz şeyle taehyung göz devirmişti.

"Nasıl girdiniz buraya" "Asıl siz nasıl girdiniz?" "Taehyung sakın mi olsan acaba"

"Bence sakın sakin konuşup anlasabilirz" yönelttiğim fikir ile herkes onaylayan miriltilar çıkarmış ve masaya oturmustuk.

"Neden ve ne için okula girdiniz?" "Bayan Min proje ödevi verdi o yüzden kütüphanede ders çalışıyorduk." "Bayan Min de kim?"

"Siz bu okulda değilsiniz anlaşılan." "Hayır biz bu okuldaniz hatta kimliklerimiz bile var." Kimliklerimizi gösterdiğimiz de ikiside ağzı açık bir şekilde kimliklere bakmıştı.

"2024 mü?" "Biz 2024 yılında değiliz ki? 1998 yılındayız"

....

Magos~TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin