Becca

11 1 0
                                    

13.06.24

''Atlantik Okyanusu'nda yeni bir batık tespit edildi. Kırk gün önce Porto Riko kıyılarına vuran paslı metal parçasının 1925 senesinde kaybolmuş 'The Journey' adlı ticaret gemisine ait olduğu ortaya çıktı. Uzmanlar, dalgıçlar eşliğinde gemi kalıntılarını çıkartıp incelemeye almak üzere çalışmalar yapıyorlar. 

Geçtiğimiz yüzyılda Atlantik Okyanusu'nda kaybolan onlarca geminin gizemini aydınlatmada 'The Journey' oldukça yardımcı olacak gibi görünüyor. Gelişmeler için akşam haber bültenimizi...''

''Bay Park, Atlantik'te neden gemiler batıyor?''

Hatırlamak istemediği anılar yüzünde buruşmaya sebep oldu. Yine de kendisine emanet edilmiş çocuğa bir cevap vermek zorundaydı. Yerinden kalkıp kumandayı aldı ve kanalı değiştirirken bir yandan çocuğun sorusunu cevapladı.

''Şiddetli rüzgarın sebep olduğu akıntılar yüzünden.''

Çocuğun masum yüzü saf bir merakla karşısındaki genç adama döndü.

''Peki Bay Park, neden Atlantik'te şiddetli rüzgar var?''

Küçük çocuğun sorusu hala ayakta olan genç adamın yüzünde ufak bir tebessüm oluşturdu. 

''Kim bilir, belki koruduğu bir şeyler vardır.''

***

Mayıs, 1924/Porto Riko Açıkları - Atlantik

Suyun altındaki hareketlenmeler kendi halinde yüzen balıkların kaçışmasına sebep olurken aceleyle hareket eden Jamais Koruyucusu hiç tereddüt etmeden asıl merkeze ilerliyordu. Senelerdir uyguladıkları rüzgar büyüsüne rağmen Jamais'in yalnızca birkaç mil ötesinde, suyun yüzeyinde bir gemi tespit etmişti. 

Koruyucu Jimin, insanlarla çokça karşılaştığından ve savaştığından o geminin savaş gemisi olmadığını bilecek tecrübeye sahipti. Ancak bu basit gemilerin bile tehlike olduğu gerçeğini değiştirmezdi. Hiç hız kesmeden asıl merkeze varıp Düşes'ten herhangi bir onay beklemeden taht odasına girdi.

Düşes, her ne kadar bu hareketi hoş karşılamasa da özenle seçtiği koruyucusunun önemsiz bir şey için saygısızlık yapmayacağına emindi. Bu yüzden sakinliğini koruyarak konuşması için bir hareket yaptı.

''Efendim, insanların adalarından birisi olan Miami açıklarından buraya yalnızca birkaç mil uzaklıkta bir ticaret gemisi tespit ettim. Tehlikeli olabilir, eğer izin verirseniz hemen gemiyi alabora edebiliriz.''

Düşes, ne yazık ki onunla aynı fikirde değildi.

''Son zamanlarda bu bölgedeki kazaların, insanların dikkatini çektiğini raporlamıştın. Eğer zararsız bir ticaret gemisiyse sorun çıkartmamak daha iyi olacaktır.''

Jimin, her ne kadar tereddütte olsa da Düşes'in kararına saygı duyup selam vererek taht odasından ve asıl merkezden ayrıldı. Geniş bahçede çevresine biraz bakındıktan sonra vücudunu dikleştirerek yüzeye doğru ilerlemeye başladı. Öylece yüzeye çıkmaları tehlikeliydi ancak Jimin, ışığa hayrandı... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MARASCHINOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin