Open file?
YES NO
Accessing File....
BASICS
Birth name: Dahlia Anastasia Romanova
Preferred name: Daniella Romanoff-Stark
Aliases: White Witch(Avengers), Black Widow(Avengers), Red Widow(Red Room), Asset, Intern, Auntie Dani, Taskmaster(Red Room), Agent Red(HYDRA and Red Room), Solstice(HYDRA), Black Swan(HYDRA), Agent Shadow(S.H.E.I.L.D.), Daisy Rushman(undercover at Stark Industries), Destiny Rose(on the run with Natasha), Bella Dreykova(when Natasha and Melina swapped faces), Winter(westview)
Nicknames: Dani, Dan, Red, Mini-Natasha, Mini-Nat, Hannah Montana(Wanda), Playgirl(Sam), Kid, Kiddo, Total Badass(Kate), My Partner in crime(Loki), Fashion queen(Shuri), Sister(the dora Milaje), Young Empath(Thanos), just a broken girl(Steve), little sunshine(Pepper), Spider-sis(Peter), Sissy(literally only Morgan, she will kill anyone else that calls her this), Little scientist(Bruce), Lady Daniella(Thor), Tony's spawn(Ultron), Underatted Badass(Daisy, Jemma and Fitz), little spider(Coulson), Ella(Natasha and Yelena), сестра(sister, Natasha and Yelena), сестренка(little sister, Natasha), Deadly Assassin (Ross), Cheap Knock-Off Black Widow (John Walker), Doll(Bucky), Dandelion(Natasha), Wolfie(Clint), Princesa(Pietro), Dove(Yelena), little Miss Romanoff(Fury), little Angel(Hill), Little Spy(May), little assassin(Tony), Snowflake(Tony), Butcher(Tony), солнечно(sunny, Natasha), Angel of Death(Public), Grim Reaper(Public)