Demiştim ya sevgili olmuştuk diye. Aslında açıldıktan sonra çok şey yaşamışım. İlk açıldığım zamanlarda sürekli arkadaşlarım veya onun arkadaşları bizi bı şekilde çarpıştırmaya çalışıyordu. Klasik ama eğlenceliydi. 7. sınıfta rezil olmuştum. Okul çıkışı kurs oluyordu. Arkadaşlarımla en arka sırada oturmuştuk ve ben X gelmediği için üzülmüştüm. Kurs başladıktan yarım saat sonra falan geldi X. Kardeşini bırakmaya gitmiş o yüzden geç kalmış. Arkadaşım görür görmez "Aha X geldi!" diye bağırdı. Yerin dibine gitmiştim. Ciddi anlamda bu arada. Sıranın altına düştüm utançtan:) He bide ilk lakap taktığımız gün var. Yine kurs zamanı X derste sakız çiğniyordu her zamanki gibi. Hoca sordu "Sen niye hep sakız çiğniyosun?" Artık uyarmaktan bile bıkmıştı. X soruya cevap verdi "Hocam çene kası yapıcam." Arkada sessizce gülmeye çalışıyorduk sonra arkadaşım X'e "Lama" diyince anırmaya başladık. Tabi bu lakabı X duymadı pardon Lama:) Son olarak bir anı daha anlatıp gidicem. Beden dersindeydik. Arka bahçede takılırken annemi gördüm dışarda yanına gittim(tabiki dışarı çıkmadım tellerden konuştuk hocalar ağzımıza s*çar yoksa). Biz annemle konuşurken Lama yanımıza çaktırmadan gelip anneme cin görmüş gibi baktı. Allah'tan annem fark etmedi.