Loş oda sessizliğe gömüldü.
Ch'in Ching artık konuşmuyordu, sanki tekrar bilincini kaybetmiş gibi sadece başını eğiyordu.
Yaklaşık dört saat sonra, odanın kapıları aniden itilerek açıldı. İki Yaşlı ve dört t'angchu içeri girdi. Görünürde hiçbir sebep yokken, odadaki tüm mumlar yeniden yandı ve odayı gündüz gibi aydınlattı.
Miao Jan, Shen Liangsheng'e yaklaştı ve sessizce sordu, "Hsiao-Shen, nasılsın?"
Son yedi gündür Shen Liangsheng görevlerini bir kenara bırakmış ve orada durup bir şey yiyip içmemişti. Temellerinin güçlü olduğunu bilmesine rağmen yine de endişeliydi çünkü günün sonunda o bir erkekti.
"Önemli değil." Hafifçe başını salladı, gözleri hala zincirlerle hapsedilmiş adamdan başkasında değildi.
...o zaman iyi bakın, çünkü zaten ömrünüzün geri kalanında onun cesedini tutmak istemiyorsanız, çok daha fazlasını yapamayacaksınız.
Miao Jan sessizce iç çekti ve dilini tuttu.
Aslında Ch'in Ching bilincini kaybetmemişti.
Olsaydı bile son anda uyanırdı.
Bütün bu zamanın ardından beklediği an kaçınılmaz olarak gelmişti.
Damarlarına derinden ekilen *hetu tohumları uyanıyordu ve yakında **vipaka meyvelerini verecekti. (*Hetu, Sanskritçe'de mantık veya akıl anlamına gelir.) (**Vipaka, olgun anlamına gelen Sanskritçe bir kelimedir.)
"Ama Shen Liangsheng, biliyor muydun..."
Damarlarındaki huzursuzluğu fark ettiği anda, odadaki diğer insanları umursamadan, ağzından bir cevap çıktı.
"Benim gerçekten arzuladığım şey asla senin kalbin değildi."
Son hece biter bitmez, gökyüzünden altın rengi bir ışık yayıldı.
Kelime kelime Ch'in Ching, çocukluğundan beri ezberlediği ve çoktan damarlarına işlemiş olan Budist mantralarını harekete geçirdi.
Altın renkli, kutsal ışık giderek güçlendi ve tabutun ortasındaki kişiyi ve üstünde asılı duran kişiyi sardı.
"Hayır!" İki büyük önce tepki verdi ve silahlarını son hızla Ch'in Ching'e fırlattı, ancak Buda'nın saf ışığı onları sessizce ince bir toza dönüştürdü.
Tabuttan ürpertici bir çığlık duyuldu ama bu çığlık yalnızca bir an sürdü, altın rengi ışınlar da yok oldu.
Altı kişi durumu değerlendirmek için tabuta doğru koştu. Sadece Shen Liangsheng ayağa fırladı, metal zincirleri ch'i'siyle parçaladı ve doğrudan kollarına düşen adamı yakaladı.
Yok Etme Mantrası. Her kelime, gücü karşılığında et ve kan gerektiriyordu. Söylenen her kelimeyle birlikte, beden biraz daha soluyordu.
Shen Liangsheng, adamın kutsal ışık altında ne kadar inanılmaz bir hızla zayıflayıp yaşlandığını kendi gözleriyle gördü.
Siyah ipek beyaz elyaflara, yeşil gençlik gri kemiklere dönüştü.
Sadece bir iki dakika sürdü.
Kucağına düşen, çoktan kurumuş bir cesede dönüşmüştü.
"Yanılmışım...bu gerçekten son."
Bir dizi yerde, Shen Liangsheng adamı son anlarında tutuyordu. Zihni boştu. Şimdi et ve kandan yoksun, kemiklerin üzerine gerilmiş kuru bir deri tabakasından başka bir şey olmayan yüze baktı. Boğuk, kadim bir sesin ona söylediği üç son kelimeyi dinledi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Living to Suffer [BL]
Historical FictionShen Liangsheng , bir doktor olan Ch'in Ching yaralı adamı keşfedene kadar kanlar içinde toprakta yatmaktadır. Bu, bir dizi olay tetikler, bazıları doktorun beklediği, bazılar ise onu hazırlıksız yakalayan ancak yine de hepsi bu iki adamın arzuların...