Ravenclaw

3 1 0
                                    

 Kendini tanıtan bina başkanını izleyip bir tablonun önüne geldik.

-Ravenclaw ortak salonu güçlü büyülerle kaplıdır.Herkesin odasının şifresi farklıdır. Kendi odanızın şifrenizi kendiniz istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.Ortak salonun şifresi her hafta değişir.Farklı binaların öğrenememesiiçin yeni şifreler odalarınızda bulunan sihirli panolara her hafta kendiliğinden asılacaktır. Unutmayın biz ravenclawız bizde olan çoğu koruma büyüsü gibi şeyler diğerlerinde yoktur.Bu arada şu anki parola'Non est mens sed res questae'  bilim dili latince olan bu cümle akıl değil düşünme yapısı demektir.Yarın çıkmadan panolarınızı kontrol etmeyi unutmayın, ayrıca parolaları içinizden söyleyebilirsiniz.

'şifreler hep böyleyse sıçtık diye düşündüm'

Odama çıktım beyaza yakın saçlı bir kızla oda arkadaşıydım.

-Şifremiz ne olsun?

-Hımhım olsunmu?

-O ne ki?

-Bilmiyormusun niye kimse bilmiyorki?

-Çoğu kişi bilmiyosa o olsun. dedim.

Sabah panoya baktığımda ''zeki oluşumuzla övünmüyo değiliz ama böyle saçma ve kolay unutulabilecek bir şifre koyacak kadar aptal deiliz.yeni şifre=diademin koruyucuları

bu olayı minik bir şaka olarak alın''

senin şaka anlayışını neyse diyip derslere baktım

-iksir

-sihir tarihi

-tılsım

-transfigürasyon

iksir sınıfının yolunu bulmak için büyük sınıflardan birine sorucaktım ama önce kahvaltıya indim.

kombinim

kombinim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Masada lunanın yanına oturdum.tam kahvaltının ortalarına gelmiş ağzımı kocaman doldurmuşken.

-Bu malfoy olduğunu bildiğim çocuk neden sana bakmakta?

o anda slyhterin masasına baktım

gıcık bal peteği ağzımdan olduğunu düşündüğüm bir sırıtışla bana bakıyodu bir süredaha bakıştıktan sonra biraz daha gülüp başını önüne eğdi.

-Merhaba ben cho

sesiyle sağ çaprazıma baktım

-bende anna dedim gülümseyerek.

Black AsaletiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin