Pot sa jur ca în momentul acela mi-se îmuiase picioarele de la jumate dar până la urma urmei ce treaba avea el cu mine?
Puteam face ce vreau eu,este prietenul cel mai bun a lui Nickolas încă de când erau mici și da,normal ca l-am plăcut între ghilimele pe Roy când eram mică dar este prietenul fratelui meu,si puls de asta..Este Roy Winchester
Cel mai secretos barbat,cel mai de ghiata om de pe lumea asta,cel mai înfricosator barbat pe care l-am putut vedea si mai ales când se enerveaza sau îl scoate cineva din minti nici nu vreau sa ma gandesc.
Roy nu este toc mai baiatul bun,de treaba sau cel întelegator eu spun din cele văzute si auzite de mine.
Am auzit multe bârfe despre el cum ar fi că el ar fi înecat un baiat la o petrecere doar ca vorbise urât despre o fata cu care a fost si el
Eu înteleg ca poate are respect fata de fetele sau femeile cu care si-o punea dar aproape sa ucizi un om fiindca a spus niste vorbe urâte?
Înca mă întreb oare ce ia spus asa rau acelei fete de a reusit sa îl calce asa tare pe coada si mai sunt multe alte lucruri foarte gretoase sau rele sau vulgare pe care l-ea facut Roy Winchester dea lungul anilor.
Dupa ce am auzit ce am avut nevoie sa aud de la mama mea urc scarile în graba scarile ca sa o pot anuta pe prietena mea.
Dupa ce termin de vorbit cu Bloom îmi arunc telefonul pe pat si intru în dresingul meu tot timpul mi-a placut sa ma îmbrac la moda,asa ca în seara asta vreau sa fiu ce-a mai sexy si frumoasa fata de la toata petrecerea.
Dupa vreo 30 de minute de cautat si dezordonat toata carderoba mea,într-un final găsesc un mare NIMIC
Asa ca apelez la metoda cea de a doua si aceea este de a apela la Bloom.
CITEȘTI
Printesa De Ghiata
RomanceFratele Evei Jackson are sau poate avea un prieten cel mai bun care cu timpul Incepuse sa aibe o obsesie diabolica fata de sora mai mica a celui mai bun prieten al lui din copilarie,El era obsedat de Eva de foarte mult,dar Incerca sa o ascundă atat...