1.BÖLÜM

4 0 0
                                    

"KIZIM HADİ İLK İŞ GÜNÜNDEN GEÇ KALACAKSIN"annem yine bağırıyordu anneminde dediğinden anladığınız üzere bugün ilk iş günüm.üniversiteden canım çıkana kadar okuduğum günlerin karşılığını umarım alabilirdim.yoksa fena olucak boşuna mı sabahladım onca gün boşuna mı uykusuz kaldım kaç gece.ne okuduğumu merak ettiniğizi anlayabiliyorum mimarlık okudum ve bugün ilk iş günüm ne giymem gerektiğini bile bilmiyordum.

dolaptan bana göre mükemmel ötesi anneme göre berbat kıyafetlerimi seçip giydim.Makyaj olarakta sade ve güzel bir şeyler yaptım sade dedik ama parllak olmayacaz demedik higlighter,rimel kahverengi eyelener uyguladım ve en sonda gloss sürdüm böyle anlatınca sade gibi durdumu bilemem ama yüzüme bakınca sade duruyor.

"kızım arkadaşının evine mi gidiyorsun bune hal git bir elbise felan giy ilk iş gü-"
"anne yeter elbise giy kısa etek giy diye diye gına getirdin düşün şimdi bi oturdum götüm açıkta kaldı o zaman ne yapacam ben böyle giyinmeyi seviyorum"
"kızım giyenlerin açıkta kalmıyorda sen giyince mi açıkta kalıyo"
"he anne aynen ben çıkıyorum bay bay"

sabah sabah gına getirdi yine insan bi kendi kendine düşünürderki kızımın ilk iş günü ona iyi davranayım ama benim annem böyle düşünmek bir yana aklının ucuna bile getirmez.yolda yürürken cafeye uğrayıp sert bir kahve alıp çıktım işte şimdi iş kadınıydım kesinlikle yani bence.şimdi ben oraya gidince ne olacak yaa bana dik dik bakarlar mı arkamdan dedikodu zaten net çıkardı ne yapmam gerekiyordu.ilk iş patronun yanına gitmek,yani öyledir heralde Allahtan orda arkadaşım var

"alo"
"alo"
"nerdesin yiğit söyle oraya geleyim ben aşırı stres yaptım düşüp bayılacamm şimdi aha gidi-"
"sakin ol kapıdan girdin mi"
"girdim yiğit girdim"
"tamam asansöre bin ve 3.kata bas"
"tamam sonra ne yapcam"
"sonrada yiğir çelik yazan odayı bul napcan"
"off yiğit off"telefonu kapattığım gibi asansöre bindim burdaki insanların giydikleri hiç benim tarzım değildi hepsi nerdeyse aynı giyinmiştikısa etek kısa elbise ayyonlarla nasıl oturabilirler anlamıyorum ben rahat bir insanım sandalyede bile bağdaş kurarım götüm açılır felan uğraşamam ben onunla.

asansörden indiğim gibi insanların bakışları yine benim üzerimdeydi yada ben mi öyle hissediyorum acaba 5 dk koskaca 3.katı aradıktan sonra yiğitin odasını bulmuştum am bulana kadar canımda çıkmıştı hayır yani niye bu kadar büyük ki burası.yiğitin odasını hiç tıklatmadan dan diye girince içerde bir kadınında olduğunu bana sanki uzaylıymışım gibi bakınca anladım oğlum benim gelceğimi bilmiyor mu bu yiğit odada niye başkası varbide nasıl yakaladım dersiniz kadın kısa elbisesiyle yiğitin yanına eğilmişti tamam önlerindeki bir şeye bakıyolardı ama kadın eğilince göğüsleride baya gözüküyordu Allah affetsin Allahım vallaha bilerek bakmadım.

"melis kapıyı tıklatsana kızım manyak mısın ding-"
"sus yiğit sus merhaba canım bize biraz müsade edermisin acaba"
"yiğit bey ama"
"tamam selin sen çık ben sonra yanına gelirim"
kadın kafasını sallayıp gidince daha kapıdan çıkmadan arkamda kalınca beni göremeyeceği için gözümü devirmiştim yiğitte buna sırıtmıştı yiğit oğlum stresliyim beni sinir etme yaa

yanlış hatırlamıyorsam selin denen kadın gidince bende masanın önündeki koltuklardab birine oturdum ama ne oturma bağdaşda kurdum napabilirim ben böyle bir insanım bana hak verenler el kaldırsın
"yiğit Allah seni kahretsiz 5 dakikadır odanı arıyorum içeri girince bide gördüğüm manzaraya bak"
"sende kapıyı tıklatsaydın"
"zaten selinler hep böyle olur"dedim içimden
"nasıl olur"dedi ilk başta anlamadım sonra bi anda kafama zank etti ben içimden söylemedim mi bunu
"anlamadım"
"neyi anlamdın melis salak mısın selinler hep böyle olur dedin"
"hee o mu şey ben onu içimde deyicektim boşver sen onu"
"kızım salak mısın"
"galiba off yiğit susar mısın zaten aklımda var kırk tilki"
"gerçekten kızım senin burda ne işin var ne yapacaksın sen burda"
"bilmiyorum geldim işte"
"ben biliyorum ama benim asistanım olcaksın"
"yok başka emrin oğlum ben boşuna mı okudum bu okulu"
"kızım bir süre idare et asistanımdan ayrı kaldım zaten çok özlüyorum"
"senin asistanın nerde salak"
"babası ölmüş"
"allah rahmet eylesinde ben niye senin asistanınım oğlum git şu selin salağına de"
"olmaz sen ol itiraz yok seni buraya aldırmam bak"
"off off"yiğitin burda önemli bir payı vardı o yüzden bana istediğini yaptırabilirdi bunu biliyordum bu yüzdende lanet olası teklifi kabul etmedim ettirildim"

O SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin