MAÇ

0 0 0
                                    

Selammm yeni bölümle herkese merhabalar evet ilk bölüm geldi artık sık sık bölüm yazmaya çalışacağım umarım okunma sayımız artar

İyi okumalar

Evet sonunda yeni evimize taşındık ve şuan abimin duştan çıkmasını bekliyorum. Ahh kendimi tanıtmayı unuttum ben EFLİN 17 yaşındayım 1 hafta sonra 12. Sınıfa gecicem. Şuan yeni evimize taşındık ve herseyi yerleştirdik. Bugün ise herkes kendi odasını düzenliyor du. Ben işimi bitirip duşa girdim ben çıkınca abimde duşa girdi . Bugün aşırı yorulduk .

Abim duştan çıkınca markete gidecek."Abiii artık çıkkkk valla bekle bekle gına geldim haa" diye bağırdım. Sonunda paşamiz çıktı. "Aman çıktık bee".

Şuan markete geldik ve abimle evin ihtiyaçlarını bitirdik. Bana küçük bir sepet uzattı ve "Eğer daha fazla alırsan hepsini yerine geri koyarsın " uyarısında bulundu.

Şuan kendimi abur cuburlarin içine attım. Abim yediklerimi kontrol ediyor ve aburcuburlarima karışıyor. Sepeti Sepetimi doldurduktan sonra arkama döndüm ve bir tane davar gibi eşeğe çarptım.

"Ya geri zekalı misiniz davar gibisiniz önünüze bakın beyefendi." Dedim ve dediğim kişiye baktım yaklaşık 1 80 boyunda bir gerizekali yakışıklı ama suan ondan nefret ettim. "Pardonda ne dedin sen davar mı dedin?"dedi.

Cevap vermeden yanından geçtim geçerken de abimden öğrendiğim sert bir şekilde omuzda attım. Arkamdan sesleniyor du ama umurumda değildi. Şuan abimle kasadayiz ve eşyaları ben yerleştirirken o ise parayı ödüyordu.

Eve geldik ve çok yorulduk Allah tan arabayla gittik yoksa o eşyalar ile kolum çoktan kopulmustu. Abim bize yemek hazırlıyor du. Ama varya abimde güzel yemek yapardı. Onu alan yaşadı demek isterim ama ben onu kimseye vermem.

🎀

En son yemek yedik ve abimle biraz kavga ettik.Suan da herkes odasına çekildi tabi Abim ise biraz şirket ile ilgilenecek .Neyse iyi geceler.

✨️
"Günaydinnnm şefim hadi yallah köpeğin aç aç lannnm" suan abimi uyandırıyorum. Evet uyandı da prensesimiz. Bende elimi yüzümü yıkadıktan sonra abime yardıma gittim." Abi ya sen niye şef olmadın da gittin şirket sahibi oldun aslında şirket sahibi olmakta güzel ben senin yerine şirkete bakarım sen git bir tane restorant aç adı da eflin nin yeri yap olur mu "ben saçmalarken Abim ise bana bön bön bakıyordu

"Kızım en son seni bir saat şirketin başına koydum gittin evraklarimizi ortağımıza göndereceğini gittin düşmanımıza attın son anda yetismeseydim suan bitmiştik. Ee yani bir kere hata yapmış olabilirim ama ne yapayım bilemedim . Neyse o benim tek şefim olsa yeterli.

"Abi pazartesi okul açılıyor hangi okula gidicem ve okul eşyalarımı ne zaman alıcaz? Ahh evet pazartesi okul açılıyor pek sevmiyorum ama yapacak bisi yok.

"Hallederiz kızz sümüklü" evet abim bana bu şekilde seslenir hep.

🏵

Kahvaltıdan sonra abim işe gitti ve bu gece geç gelecek bende en yakın arkadaşım olan SEMIH in yanına gidecektim. Semih benim ilkokuldan ve aynı mahalleden arkadaşım vayyy be 12 yıl oldu.

Semih benim kız kardeşim gibidir dhjdjdjdjd. Evet evt çok severim aramiz cocookkk iyidir en fazla 2 dk küstük oda o tuvalletteydi diye erken küsmedik .

Semihi aradım. "Ahh ahhh 2 haftadır yokum sildin beni haaa serefsizz" diye açtım telefonu "yok lan yas tutuyorum yoksa seni sileceğime omer i silerim daha iyi" omer onun küçük kardesiydi. "Sst omere kurban ol neysee krall abim yokk bizim burda bir park var gel burada bir 12 yıl geçirelim Hee?" Dedjm" biliyor musun param yok" "oha şaşırdım gel gell benden olsun yine" vs vs.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eflin Hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin