🍷İSTANBUL ŞEKERİ🍷

15 1 0
                                    

Sevdiğin biri var ve evleniyorsunuz, bu ne kadar doğru?  Yanlış mıyım doğru mu, dürüst müyüm yalancı mı, kusursuz muyum kusurlu mu? Ben Sedef 24 yaşındayım evleneceğim  kendi isteğimle evet ama ya başka sevdiğim varsa?
Emirle sonsuz aşkımı kağıda döküyorum ben bir kitap karakteri olacağım ahah bunu kimse bilmeyecek, bilmemeli.
23 yaşında kendini yanar dağa atan bir kadın yaşayabilir mi? ben yaşıyorum🙋
Arabanın camından bir bir damlayan yağmur damlalarına bakıyorum.  Aşık mıyım yoksa uyduruyor muyum evlilik zor mu? bana sorarsanız istanbul şekeri olmak çok zor...
Arabadan indiğimde korumalarım arkamdan inip ben ıslanmadan hemen şemsiye ile etrafımı sardılar.
Allah kahretsin, Emir burada! Club eğlencemde bile mi rahat bırakmayacak beni? Emir yanıma geldi dudağıma bir öpücük kondurarak beni club'un içine götürdü, "Vay anasını burası muhteşem!" "Emir ilk defa mı geliyorsun club'a a*k" Dedim bozulmuş gibiydi elbiseme bakıyordu, elbisemde hiç birşey yoktu "Çok açık bu beğenmedim😕" Dedi evet suratı tam böyleydi süt vermiş kedi gibi suratıma bakıyordu. Elbisemde açık değildi ha zarif muhteşem bir elbiseydi Emir'i bazen asla anlayamıyorum gıcık geliyor.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Clubte bir şarap alarak fondip yaptım iyi gelmişti fark etmeden 7-8 çeşit içki içmişim ki farkına bile varmadım benim kafam güzeldi Emir bana "sen varya sen"
Diyecekmiş gibi bakıyordu "hıı" Dedim ve yere yığıldım Emir koşarak "SEDEF" diye bağırdı umurumda bile değildi canın uyumak istiyordu Emir beni arabaya bindirdi ordu uyuya kalmışım
Uyandığımda Emir'in ve benim üstüm yoktu "Emir?" Manyak herif benden yararlanmış olabilirdi "efendim?" Dedi içerden bir ses kaş ilen göz arasında banyoya girmişti "Ne ara girdin banyoya" "Sende gel istersen karıcım." Diye karşılık alınca elimde sopayla banyoya gittim amacım dövmekti ama dövecek miydim?
İçeri girdiğimde "bunu beklemiyordum" Dedi "dövmeye geldim ş*vişmeye değil" Emir kafasını duşa kabinden çıkarıp  "sopa nerde"dedi gösterdiğim saniyede elimden çıkarıp içeri aldı " Napıyorsun!" Dedim bağırarak ağzımı eliyle kapayıp bi gece benim ol der gibi işaret yaptı,cevavımı beklemeden d. Yapışınca acayip şaşırmıştım "Emir.. " Dedim boğuk bir ses tonuyla..

KÖMÜRLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin