Datum početka čitanja?
- 12.11.2024 🤗Datum završetka čitanja?
- 15.11.2024 🥰Opis knjige :
Roman "Kao leto" svideće se ženama koje su želele da imaju lepši život od svojih majki, onima koje su od prve velike ljubavi pobegle, i onima kojima nijedna uspeh nije bio dovoljno veliki da bi zaboravile neuspeh u ljubavi.Lola, odrasla uz samoživog oca i uplašenu majku, seli se zbog fakulteta iz Niša u Beograd i upoznaje studenta slikarstva Danila. Njeno nezadovoljstvo vezom, državom, besparicom i atmosferom u Beogradu 1991.godine odvode je u London.
"Kao leto" je melodrama, nostalgična priča o vremenu i ljubavima, koje se više nikada neće vratiti.
Vesna Dedić svoj prvi roman "Kao leto" objavila ke 2001.godine, a pred vama je dopunjena i izmenjena verzija priče o fatalno ljubavi između Lole i Danila.
Utisci :
Mogu samo da kažem da dok sam čitala ovu knjigu, skoro da sam je pročitala u jednom dahu. Nisam je uopšte ispuštala iz ruku ovih dana od kako sam počela da je čitam. I znate šta? Samo onaj ko voli čitanje i da čita ovakve knjige, znaju pravu vrednost pisanja. Kroz celu knjigu sam jedva čekala da nastavim svaku novu stranicu i da saznam šta se na kraju dešava posle svih briga i problema sa Danilom i Lolom.
Dok sam čitala ušla sam tako u priču da sam ispred sebe već zamišljala likove kao u serijama, a radnja se odigrala tako brzo da kada sam joj večeras zadnju stranicu pročitala, ostala sam bez teksta.
Ne bih znala koliko emocija je prošlo kroz moje telo i srce dok sam se rastala od mojih omiljenih likova.
I ovo je prva knjiga posle skoro dve godine, kako je nisam ispuštala iz ruku i kako me je sve više navela da je čitam.
Prosto je nemoguće odoleti ovoj knjizi čim krenete da čitate prve stranice. Odmah vas uvede u taj svet da čitate i čitate sve dok ne stignete do kraja, a kada stignete bude vam kasnije žao i pitate se : ,, Kako sam tako brzo pročitala knjigu? Zar je već kraj? ".
U nekim delovima duša me je bolela što je Lola donele neke svoje pogrešne odluke kao i Danilo umesto da se bore za ljubav.
Ali ne želim da vam sve bude jasno kada vam ja prepričam. To trebate sami da osetite.
Prosto ova priča je n e v e r o v a t n a.
Ispod imate samo neke citate koje sam odvojila i koji su mi se dopali.
Možete mi i vi preporučiti neke knjige koje ste čitali da ih i ja čitam. 📚Citati :
1.
,, Sada znam da čovek odraste kada zavoli samoću i nedelju i tišinu ".
2.
,, Najveće suze su uvek za onim što nikada nisi imala, a slutiš da si mogla".
3.
,,Posle toliko godina držiš me za ruku. To je moj trenutak sreće i tišine ".
4.
,,Ti na mom licu vidiš tragove drugih ljubavi? Nemaš ti pojma. Na mom licu možeš samo da vidiš tragove čekanja na tebe. Kada mi kažu da dobro izgledam, ja prećutim da sam se potrudila da ostanem mlada, nadajući se da ću te sresti želeći da tebi u tom trenutku budem lepa".
5.
,,Ti si meni najlepša. Zauvek. " kaže mi dok zagrljeni tonemo u san.
6.
,, Vidimo se Honey. Budi pametna. I dobra"
7.
,, Neće ti se više nikada vratiti ni Danilo. Napiši jednu priču o nama ".
YOU ARE READING
Knjiga mojih omiljenih knjiga ✒️📚
Random📚 Za zrno magije i zrno čitanja potrebna vam je samo jedna dobra knjiga koja će vas oduševiti. 📚 Ovde ću deliti sa vama moje omiljene knjiga, citate iz mojih omiljenih knjiga, omiljene autore i mišljenja o istim tim knjigama.