Kural bir ; Çantandan kalem defter eksik etme !
Okulun ilk günü , gitsem mi gitmesem mi bilemiyorum, ama sabahın köründe kalktım boşa gitmesin uykum, gitmeli miyim ? " galiba evet" . "Okulun ilk günü nasıl gözükürsen öyle tanınırsın " der bir cocosözü , yani ben zaten tanınan biriyim benim birşey yapmama gerek yok tabikide yani yazık diğer öğrencilere dedim ben... Anlarsınız ya iyilik olsun. Ay herneyse üstümü giyiyim makyaj felan filan derken bir bakmışsın saat oniki oluvermiş dersin . Ay saat oniki oluvermiş ! Son dokunuşlar. Çantam ? parlatıcı çantada , rimel çantada , eyeliner çantada, bişey eksik gibi ay herneyse geç kaldım.
Okula vardığımda gördüğüm ilk kişi beşinci kez ayrıldığım futbol takım kaptanı Jonathan Black. Yanından geçtiğim an göz kırptı acaba tekrar mi barışmak istiyor ? Jonathan'ı küçüklüğünden beri tanıyorum . Annesiyle annemin çok muhabbeti olmasa bile kendi aralarında iyiler. Eskiden bize çok gidip gelirlerdi. İlk öpücüğüm Jonathan tarafından olmuştu. O günden beri onu unutamıyorum. O da beni unutamıyor tabikii. Daha o zamanlar altı yaşında olsak bile ...
Derslere girmeyip kantinde telefonumla uğraşırken yanıma rachel geldi , dedikodu kaynağimiz...
Rachel : Aaa Adaline son zamanlarda senden hiç haber alamadık nerelerdeydin?
A : Kızım ben senin yakın arkadaşın değilim hatta arkadaşın bile değilim benle bu samimiyette konuşma anladın mı ?!?!
Rachel : E-e-evet ama sana yeni haberlerim var, yani size yeni haberlerim var.
A : Söyle bakalım.
Rachel: Futbol takımındaki Marco ve sizin amigo takımındaki Neelly çıkıyorlar.
A : Ne !
Neelly en yakın arkadaşlarımdan birisiydi ve bunu benim Rachel den öğrenmem çok küçük düşürücüydü. Ama Neelly bana herşeyini anlatırken bunu bana söylememesi cidden garipti.
Hemen yukarı çıkıp Neelly 'i aramaya başladım. Rachel ' e de onu bulması için görevlendirdim.
Mesaj :+123 073 6372 622 : Merhaba belki telefonum ekli değildir diye , ben Rachel , Neelly kızlar tuvaletinde.
Hemen kızlar tuvaletine çıktım , Neelly ve yanında Camilla vardı . Camilla , Neelly ile daha yakındı ama ikiside benim en yakın arkadaşlarımdı. Bir yerde buluştuktan sonra ben gitsem bile onlar hala takılırlardı , hakkımda konuşmalarından şüphelenirdim. Herneyse konuya dönelim.
A : Ya Neelly neden bana Marco ile çıktığından bahsetmedin?!
Neelly : ....
Camilla : Belki önceki sevgilisini nasıl çaldıysan bunuda çalmandan korktuğu için söylememiştir!
A : Ben size o olayı daha ne kadar anlatıyım ? O geldi dudaklarıma yapıştı diyorum. Hatta ne önemi var Tom şu an da ikinci kez aynı sınıfı okuyor ? Bidaha bunları duymiyacağim haddinize göre davranın !
Neelly- Camilla : Tamam özür dileriz.
Tom geçen yıl Neelly ile çıkıyordu, ve bende Jonathan dan o döneme yakın ayrılmıştım. Jonathan benden ayrılır ayrılmaz rus bir kızla çıkmaya başlamıştı. Her gün el eleler her gün öpüşme ... Beni kıskandırmaya çalıştırdığını biliyodum. Yani dolabımdan birşey almaya giderken , dolabımın üzerinde onları öpüşürken bulmam normal değil değil mi ? Bense kimseyle çıkmamıştım, hatta şu ana kadar Jonathan dan başkasıyla çıkmadım " beş kere olsa bile " . Bu sırrımı sadece Jonathan biliyordu ve artık cidden sıkılmaya başlamıştım. O gün fizik hocası beni spor salonundan malzeme almam için yollamıştı. Spor salonunda Marco Jonathan t-jay ve Tom vardı. Malzemeleri alırken Tom'un üstüne düştüm. Hepsi bakarken firsat bu firsat dedim Tom 'u öptüm. Jonathan elimden tutup beni dışarıya götürdü. Yani işe yaramış demekki. Olay bundan ibaret. Niye durduk yere Neelly 'yi üziyimki ? Hem de benim en yakın arkadaşım?
Herneyse , üçümüz lavabodan ayrıldık. Tekrar üçümüz bir araya geldik . Okul dergisi için Rachel ve arkadaşlarına resmimizi çektirdik. Bu resim bizim için harika başlangiç olucak. iyi bir başlangıç hep iyidir. Okulun ilk ay dergisine hep önem veririm. Hep gözlerin üstünde olması için haberlere iyi yansıman gereki öyle değil mi ?
Son ders e girdim . Kimya dersi . Her yıl düzenli olarak düşük aldığım bu derse girmesem hoca beni keserdi. Kimyacı bana gıcık oluyor ve hep bana çatıyordu.
Kimyacı : Derse girmessin diye düşünmüştüm.
A: Yok hocam ya bu sizin dersiniz nede olsa, herşeyim hazır geldim.
Kimyacı: Kitabın defterin nerde kızım ?
A : Ya bende evden çıkarlen neyim eksik diyodum . Hatırlattığınız iyi oldu.
Hemen hoca beni dersten attı. Müdrün odasından belge almaya çıktım. Müdürün odasında bi kız vardı . Güzel giyinimli bakımlı bi kızdı. Daha önce hiç okulda görmemiştim. Galiba kayıt yaptırıyodu. Herneyse belgeyi alıp aşağıya indim. Kimyacıya belgeyi verdim. Zil çaldı o ara . Sonunda eve gidiyordum. Neelly Camilla dışarıya çıktık. Müdür odasında gördüğüm kızın yanında bi tane çocuk vardı ikisi beraber bir motora atlayıp gittiler.
Neelly : Adaline , başlangıç partisi düzenlicek misin ?
A : Bilmiyorum, tanımadğım kim varsa geliyor artık sıkılmaya başladım.
Camilla : Fransadan gelen öğtenciler de varmış bu yıl , tanışmak için güzel fırsat olur.
A : Kızlardan pek haz etmiyorum Mila bilirsin.
Camilla : Bunu bilmeyen yoktur ama bu seferki öğtenciler belki Jonathan dan futbol kaptanlığını bile alabilirler.
A : O kadar eminsin yani?
Camilla : Evet hemde çok.
Neelly : Off fenalar. Kızlar hariç..
A : İyi madem , haftasonuna kadar davetiyeleri hazırlayın. Güzel başlangıç olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prayforlosers
Literatura FemininaKralsan kölelerine emret, Eğer tanrıysan kullarını affet, Yahudiysen nazileri katlet , ama eğer popüler+ amigo kaptanı+ moda kraliçesiysen.......... Hemen sayfayı çevir! ...