merthakanyandas, gozdekahveci ve 6391 diğer kişi beğendi
a.nilyandas: 28'06
Yorumlar kapalı.dursunserdar ve 728.930 diğer kişi beğendi
ferdikadioglu:🤍❤️
4.387 yorumun tümünü görkahveci10: 😍🇹🇷
ardaguler: Büyük oyuncu
𖦹
ferdi e. kadıoğlu,
Gelen bildirimle hesabını değiştirdikten sonra takip ettiği tek kişinin gönderisi ana sayfasına düşmüştü.
Gönderinin henüz bir elin parmağını bile geçmeyen beğeni sayısıyla, kendini ele vermemek için hemen beğenmemeyi tercih etti. Yine de her zamanki gibi dikkatlice fotoğrafı inceledi fakat bugün odağı daha çok vücudunda değişen bir şey olup olmadığıydı.
Ferdi salak değildi. Tabii ki de aklındaki şeyin düşük bir ihtimal olmasına rağmen gerçekleşebileceğini biliyordu. Ayrıca birlikte sarhoş geçirdikleri çok geceleri olmuştu. Korunmayı unutmaları işten bile değildi.
Tüm bunlara rağmen kutuyu açmaktan ölesiye korkuyordu. Olayla ilgili tahmin yürüttüğü an onu yatağının altındaki en ücra köşeye atmıştı.
İçten içe biliyordu ki onu korkutan tahmininin gerçek olması değildi aksine tahmininde yanılmasıydı. Sevgilisiyle birlikte çoğu zaman bir aile kurmayı düşünmüştü, sevgilisinin minik bir kopyası olmasının ihtimali bile Ferdi'yi gülümsetiyordu.
Ancak kutudan bununla alakasız bir şey çıkarsa tamamen bir boşluğa düşecekti, bundan emindi. Çünkü kutuyu bulduğu ilk andan beri her şeyi planlamış, hatta baba olmakla ilgili bazı videoları bile izlemişti.Tüm düşünceleriyle fotoğrafı incelemeyi sürdürürken yanındaki boş koltuğu Arda doldurduğunda hızlıca telefonunu kapattı ve cebine sıkıştırdı. Arda görse bile onu yargılamazdı, biliyordu ama yine de ikisinin arasında sözsüz bir anlaşma olmuştu bile. Otele giden yol boyunca ne Ferdi, ne de Arda Nil'den söz etti.