𝙆𝙞𝙢 𝙗𝙪 𝙀𝙧𝙞𝙠𝙖

47 11 5
                                    

Ouzou'dan

Odamda içkimi yudumlarken koltuğumda oturuyordum. Şirketim aşırı lüks ve görenin tekrar başını çevirip baktığı bir binaya sahipti.

Odamın yüksek penceresine doğru dönmüş içkimi yudumlarken kapının çalmasıyla geri masama döndüm.

"Gir!"

Çalışan içeriye girdi. "Evet"

-Efendim, bu sefer kaçmaniz pek kolay olmayacak gibi.

"Bana neyi ima etmeyi çalışıyorsun?" dedim avcumu çeneme koyarak.

-Efendim, yanlış anladınız. Bu sefer peşinizde FBI'da var. Biliyorsunuz ki FBI'a herhangi bir şekilde yaralayamayız.

"Yaralayamayız ama kacabilirim. Ya beni burda bulamazlarsa?"

-Nereye gidebilirsiniz ki Efendim? Ayrıca her yerde sizi arıyorlar havaalanına giderseniz yakalanırsınız.

"Ülke değiştirmeme gerek yok. Burada saklanabilirim."

-Ama nereye Efendim? Buradan dışarıya adımınızı atmanız bile sakıncalı.

"Sana söylemek zorunda mıyım sence?" Çok konuşuyordu. Gereksiz ve çok.

-Hayir tabiki Efendim. Ben sizin için endişeleniyorum.

"Kendi başımın caresine bakamam, öyle mi?"

-Hayir, hayir bunu demek istemedim.

"Ne için geldin?"

-Ortaklarim FBI'daki birinin kendisini araştırmışlar. Bir kadın.

Kadın olduğunu söylemesiyle sirittim.

"Kimmiş bu kadın?"

-Erika Takatou. 163 boyunda ve 23 yaşında.

23 yaşında olduğunu duyduğunu duyduğumda sırıtmam genişledi.

"23... oldukça genç. Başka ne biliyorsunuz"

-Simdilik bu kadar ama elimde iki tane fotoğrafı var, sizin için getirdim.

Çalışan geldi ve fotoğrafları bana uzattı. Elinden aldım. Fotoğrafın birinde yüzü vardı, diğeri ise kendisinin gözüktüğü bir fotoğrafı.

Fotoğrafı birkaç dakika inceledim. Oldukça güzeldi. Peşimde böyle bir güzelliğin olduğunu bilmek... ah umarım en kısa sürede karşılaşırız, Erika Takatou..

"Güzel, çıkabilirsin."

-Kolay gelsin Efendim.

Çalışana bakmamıştım bile. Gözüm fotoğraflardaydı. Üniformalı fotoğrafında forması tüm vücudunu sarmış, ince belini, dolgun kalçalarını ve kalçasına orantılı dar omuzlarını ortaya çıkarmıştı.

Fotoğraflara bakarken bir yudum daha aldım içkiden. Bi an beni bulmaları için dışarı çıkmayı bile düşündüm ama bu aptallıktan başka birşey değildi...

Erika'dan

-Erika, sencede bu Ouzou fazla yakışıklı değil mi?

Kafamı masamdan kaldırdım ve Reika'ya baktım.

"O bir mafya ve sen bir FBI'sın. Sakın bana ondan etkilendiğini söyleme."

-Benim için değil ki şekerim. Sana.

"Ney? Reika, soğuk birşeyler söylememi ister misin? Sana sıcak geçmiş yine."

- Aa, alınırım ama Erika. Hele yakalayalım şu yakışıklıyı. Sana tutulmazsa ben bırakıyorum bu işi!

"İstifanı şimdiden yaz o zaman Reika. Çünkü ben onu en kısa sürede yakalayacağım ve sende bu işi bırakacaksın, öyle birşey olmayacak."

-Erika Takatou ve Ouzou Furuya! Kitaplardaki gibi! Mafya ve FBI Aşkı! Ayyy çok yakışırsiniz! İtiraf et, Ouzou gerçekten çekici.

Çirkin, tipsiz diyemem elbette, ama çekici de aslında... ama bunu Reika'ya söylersem susmayacaktı.

"Eeh yani, biraz."

-Biraz? Hadi ama Erika! İtiraf et, gerçekten yakışıklı.

"Yani tipsiz diyemem, ama çokta iyi değil sanki."

-Yaa hee aynen, ondandır.

"Çay mı, kahve mi?"

-Kahve her zaman içtiğimden.

Gülerek telefonu elime aldım. Bana ve Reika'ya birer kahve söyledim.


Nasil devam ettirecegimi bilemediiimmm 😭.

HELP HELP NASİL DEVAM ETTİREBİLİRİİMM ORNEK VERİİİNN😭😭🤍🤍(pls)

Umarim guzel olmusturrr optimm hepiniziii😘👊🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙈𝘼𝙁𝙄𝘼 ★ 𝙁𝘽𝙄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin