-1-🪬

2 0 0
                                    

Sonunda yerleştiğim şu evde canım hiç bir şey yapmak istemiyordu.Nedenmi?Günler önce babam ölmüştü.Annemde bunu fırsat bilip tekrar evlendi.Bende o kadının yanında daha fazla kalmak istemediğim için babamın mesleği sayesinde yeni bir eve girmiştim.Bu arada ben Mine.Babam komutan olduğu için,babam öldüğünde devlet çocuklarına ve eşine yardım ediyor,ihtiyaçlarını karşılıyordu.Allahtan annem olacak kadın yardımı reddetmişti.Sıkıntıyla oflayarak kalktım markete gitsem iyi olacaktı.Marketten geldiğimde bir çocuk benim için kapıyı açmış asansöre binmediğimde ise neden binmediğimi sorduğunda ona sertçe sanane demiştim buna rağmen benle gelip poşetleri taşımama yardım etmek istemiş ve bende tekrar hayır demiştim.Eve geldiğimde yaşadıklarımın ağırlıyla uyumuştum.Kalktığımda saat 7ye geliyordu.Aç değildim dışarı çıkabilirdim sadece Ali amcaya haber vermeliydim.Telefonumdan Ali Amcayı aradım;"Ali Amca dışarıda biraz yürüyüşe çıkabilirmişim?"
"Tabiki Mine acil bir şey olursa arayabilirsin."
"Sağol Ali Amca"
"Bir şey değil Mine"Ali Amcadan  aldıktan sonra altıma açık mavi bir kot pantolon,üstüme beyaz bir tişört giydim ve jbl kulaklıklarımı taktım ayakkabı olarakta kırmızı converse giydim.Evden çıktım be sahile doğru yürüdüm.Kulaklarımda Dumandan Kolay Değildir çalıyordu.Kısık sesle şarkıya eşlik ettim; İşte geliyor uzaktan, beze sarılmış
Akrabalar her bir baştan başa şaşırmış
Anam koşar yalınayak, yarı delirmiş
Gelir anam, gelir desem, desem yalandır
Güzel anam, canım anam, kolay değildir.
Şarkı bitikten sonra eve doğru yol aldım.Dönüş yolunda ise;Seksendört-Kendime Yalan Söyle-
sim çalıyordu.Bu sefer ağzımı hareket ettirerek ona eşlik ettim Kendime yalan söyledim
Yalnızım bunu ben istedim
Paramparça bütün aynalar
İçinde kan revan birisi var.Şarkı bittiğinde bende evdeydim.Ali Amcaya geldiğimi haber verdim ve duşa girip yattım.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YakamozWhere stories live. Discover now