♡
Berat ve Yağmur, iki yıllık zorlu bir evliliğin ardından oldukça olaylı şekilde boşanmıştı. Şimdi ise, evliliklerinin bitişinin üzerinden tam olarak dört yıl geçmişti.
Bu dört yıl, her ikisi için de zorluydu.
Berat, Trabzonspor'dan ayrılıp, bir Arap takımına imza atmış ve yıllarca orada oynamıştı, hala da oynamaya devam ediyordu.
Türkiye'deki çeşitli takımlardan teklif alıyordu, oldukça istek vardı. Ve transfer dönemi gelip çatmıştı.
Hazır ailesini görmeye gelmişken, birkaç ropörtaj ve sohbet teklifini de gözden geçirmiş ve kendisine faydalı olacak birini kabul etmişti.
Bugün onun için stüdyodaydı, yine aynı stüdyoda. Yıllar öncesi gözünün önünden geçmişti bir anlığına, deja vu olmuş gibi hissediyordu.
Ama bu sefer, tek başına değildi. Ve dört yılda olduğu gibi, asla da olmayacaktı.
Çünkü, onun yanında Yazgı'sı vardı.
"Yazgıı'm, babacım. Tut hadi elimi." dedi Berat küçük kızına bakarken, Yazgı artık beş yaşındaydı. Ama Berat onu hâlâ kundakta bir bebek gibi görüyordu aslında.
"Kucağında taşısan olmaz mı babiş, yoruldum." dedi elindeki kedi oyuncağının başını severken, masum masum bakışlar atmıştı Berat'a.
"Az kedi oyuncağı alalım da size uşak tutalım Yazgı hanım." dedi Berat gülerek, Yazgı da onun boynuna sarılarak gülmüştü.
"Berat bey, kayıttan önce sizi hazırlanmanız için odaya alabiliriz. Makyözlerimiz size yardımcı olacaktır. Yazgı ile de kayıt esnasında biz ilgilenebiliriz."
"Hayır hayır, Yazgı çekimde benimle beraber olacak. Bunu zaten daha önceden konuşmuştuk, tanımadığı insanlarla birlikte kalamıyor, kalırsa da ağlıyor. Bu yüzden benim yanımda olacak."
"Siz nasıl isterseniz, buyrun o zaman. Son hazırlıklar için."
Berat, Yazgı ile beraber hazırlık odasına geçmişti. Berat'ın yüzüne parlaklığı biraz alsın diye pudra sürmüşlerdi, bu Yazgı'ya komik gelmişti ki kahkahalarla gülmüştü.
"Çok komik oldun babiiş, kardan adam gibi yüzün. Beyaz! Havuçtan burnun eksik.. Hamsilerin burunları öyle.. Sadece turuncu değil."
"Yazgı'cım.. Ne demiştim ama, insanların fiziksel özellikleriyle dalga geçmiyoruz."
"Ama babiş.." dedi Yazgı surat asarken, o sırada Berat'ın hazırlığı da bitmişti.
O sırada odanın kapısı açılmıştı.
"Berat bey, hazırsanız geçebilirsiniz. Her şey hazır."
Berat kızını tekrardan kucağına alarak, çekimlerin yapılacağı bölüme ilerlemişti. Gösterdikleri yere Yazgı ile beraber oturduğunda, yüzüne genelde böyle ortamlarda kullandığı sahte gülümsemesini yerleştirmişti.
"3.. 2.. 1.. Kayıt!"
♡