Dünyanın sonu olarak tabir edilen uzak doğu okyanuslarındaki nihai savaşta terazinin dengeleri ortadadır. Korsanların her biri yalnızca kendilerini düşünmek ve kendi çıkarları için taraf olmakla kalmayacak; aynı zamanda özgürlük sevdalısı korsan yaşamını korumak için sırt sırta savaşacaklardır.
.....
Lütfen bu açıklamayı okuyun. Sonraki bölümlerde çok olmayacak zaten, teşekkür ederim şimdiden.Selam herkese! Ben geldimm. Kısaca iki üç bir şey anlatacağım.
Arkadaşlar son bir aydır köpek gibi korsanlarla ilgilenmeye başladım. Manyağım biraz. Karayip korsanları serisini tekrar izlemeye başladım ve Prens dizisindeki o şarkı sahnesine bayılıyorum.
Günde 100 kere falan dinliyorum, evet.
Benim bu korsan sevdası arttığı için böyle bir fic yazmak istedim, başarabilecek miyim asla emin değilim. Şansımı deniyorum sadece. Lütfen aşırı profesyonel bir şey beklemeyin.
Bir diğer durum ise kitabın konusuyla ilgili. Karayip korsanları göndermeleri, içinde bulunduğu kurgu vs çok fazla şey göreceksiniz. Tabii kendim değiştirip yazacağım olaylar olacak ama asıl esinleneceğim nokta kesinlikle Karayip korsanları serisi olacak. ilhamımı ordan alıyorum. Hem çok farklı hem de benzer şeyler olacak kesinlikle, tamamen kopyası değil bilginiz olsun.
BU ARADA BEN JACK SPARROW AŞIĞIYIM. ÖLÜRÜM HOCAM.
Bu kadardı, okuduğunuz için çok teşekkürler.
Dalgalı denizlerde güzel zaman zaman fırtınalı yolculuğumuza hepiniz hoş geldinizz.
O ZAMAN YELKENLER FORA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirates of the Caribbean || Taekook
ActionGece denizlere sis çöktüğünde Ölüler fısıldar ismini sessizce Saklanır hainler alçaklar Gölgen bile görününce