ნაწილი 10. შურისძიება (მე-2 ნაწილი)

5 2 0
                                    

      რამდენიმე წუთში მარი დამშვიდდა და კლასში შესვლა გადაწყვიტა.
—ოჰო მობრძანდა copycat-ი *ჩაილუღლუღა pick me-მ*
—ახლა ვნახავთ ვინ არის მიმბაძველი 😘
—ვაუ მან როგორც იქნა ხმა ამოიღო 😆
—ოჰ რა დიდ გულზე ვართო?🤔
*კლასი*—მალე კარგი გართობა გველის😆😆
—მოიცა თქვენ გგონიათ ამაზე დავხარჯავ ჩემს რესურსების მესამედს მაინც?😂😂 თუ ასე ფიქრობთ ძალიან ცდებით*ხმა მაღლად და თამამად თქვა მარიმ*
—ჰაჰა შენ საერთოდ რესურსები გაქვს?*სისხილით უპასუხა გოგომ*
—და შენ რესურსის მნიშვნელობა იცი?
—აუ გადი გაიარე რა! *არ იცოდა რა ეთქვა*
*სკოლა დამთავრდა და მარიც გახარებული წამოვიდა სახლში*
    ლუკამ მესიჯის მიწერა გადაწყვიტა:
—როგორ მოხდა ხმა ამოიღე?
—რას გულისხმობ? ა მივხვდი ღირსი იყო და ამიტომაც😉😌
—that my girl slayyy 💅🏿💅🏿
—კაი ეგეთიც არ მიქნია არაფერი ☺️☺️
—ვიღაც დაიმორცხვაოო❤️
—კაი წავედი თიკოს უნდა მივწერო ❤️
—მიდი მიდი❣️
*მარიმ თიკოს მიწერა*
—თიკოო!!!
—ხო რა იყო რამე მოხდა??
—არაფერი უბრალოდ გეგმა მაქ!
—რა გეგმა?
—ხომ დაინახე დღეს იმ გოგოს რა ვუქენი?
—დავინახე? რა დავინახე პირდაპირ გავგიჟდი ლამის ბოლო ხმაზე ვიყვირე ,,that my girl"- თქო!!!!
—აუ სენ და ლუკიტო ერთნაირები ხართ! მამაც ეგ მითხრა!
—და რა გეგმა?
—უი ხო გეგმა😅😅 მოკლედ გადავწყვიტე რომ იმ გოგოს ზევიდან ვუყურო როგორც თქვითონ მექცეოდა ხოლმე რადგან მიხვდეს რა გრძნობაა ეს.
—ხო მართალი ხარ ეგრე უნდა,კაი წავალ ვიმეცადინებ შენც იმეცადინე და ხვალ შეგხვდები 😘
—ხო მართალი ხარ!  აბა ხვალამდე ❣️❣️
   მარიმ გაიღვიძა და მიხვდა რომ სკოლაში აგვიანდება მაგრამ ის უცბად წამოხტა გაემზადა და სკოლაში წავიდა,მიუსწრო გაკვეთილის დაწყებას და მის მერხთან რომ მივიდა რა დაინახა მისი მერხი ისეთი წკრიალა იყო სარკეს გავდა.
—ვაუ ვიღაცა სინდისმა შეაწუხა?
—მივხვდი რომ არასწორად მოვიქეცი მაპატიე💔🥲*მიხვდა მის საქციელს pick me გოგო*
-კაწწრგიქცპ, და ფგაპატიებ მაგრამ მეორედ აღარ მე 1.
-მადლობა.
  გაკვეთილები   ,დამთავრდა მარი კი სახლისკენ გაეშურა როდესაც მივიდა რას ხედავს დედამისი და ლუკა ერთად ზიან მაგიდასთან და საუბრობენ მარი გაიქცა და ლუკას ჩაეხუტა,ლუკამ კი უთხრა რო გამოეცვალა და ლამაზად ჩაეცვა რადგან ისინი მოლში მიდიოდნენ მარი გაემზადა და წავიდნენ.
  - აბა მარი მოვედით სად წავიდეთ?
- გასართობ ცენტრში გთხოვ
- კარგი
წავიდნენ და ძალიან ბევრი იხალისეს ახლა კიდევ კითხა მარიმ მშიაო და მაქდონალდში  წავიდნენ. როდესაც მორჩნენ ჭამას სახლში წასვლა გადაწყვიტეს, როდესაც მიდიოდნენ მარის მისი ნათესავი შეხვდა და გამოელაპარაკა მარიმ კი სახლში წამოსვლა შესთავაზა დათო მისი ნათესავიც დათანხმდა,ისინი სახლში მივიდნენ როდესაც მარის დედამ ისინი დაინახა ძალიან გაუხარდა და დათო გულში ჩაიკრა. მათ დიდი ხანი ისაუბრეს, მოგონებები გაიხსენეს და ასე შემდეგ მარიმ დათო გააცილა და სახლში შებრუნდა სამეცადინოდ.
   უკვე ღამე იყო მარი გაკვეთილების დაწერას მორჩა და დასაწოლად გაემზადა როდესაც ფანჯარაზე კაკუნი გაიგონა მან გაიხედა და ლუკა დახვდა მარი გარეთ გავიდა და მას ძალიან ძალიან ჩაეხუტა, დიდი დრო არ იყო გასული მაგრამ მარის დედამ დაუძახა და იძულებული გახდა შესულიყო ლუკას დაემშვიდობა და დასაძინებლად დაწვა.გათენდა მეორე დღე და გადაწყვიტა ლუკასთვის რაიმე ეჩუქებინა ამიტომ სკოლაში წასვლამდე მაღაზიაში შევიდა და საკოლექციო მანქანები უყიდა კარგად შეუფუთა და აჩუქა ლუკას ძალიან გაუხარდა და ჩაეხუტა ოს ყოველ დასვენებაზე მადლობას უხდიდა. ამასობაში სკოლაც დამთავრდა მარი სახლში წავიდა და საღამომდე მეცადინეობდა.

{{{ხალხო ამდენი ჯერ არ დამიწერია😅😅,იმედია მოგეწონათ 💚💚}}}

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

დიდი წვალების შემდეგ ნაპოვნიWhere stories live. Discover now