CHAPTER 11

1.2K 42 11
                                    

𝑇ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡. 𝑌𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑡𝑢𝑑𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔.
𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑥 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑎 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝. 𝑅𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑖𝑛𝑠 𝑖𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 , 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒. 𝑆𝑒𝑥 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑣𝑎𝑙𝑢𝑒𝑑. 𝐼𝑡'𝑠 𝑎 𝑤𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑤𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑓𝑒..
𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠... ℎ𝑜𝑤 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑇ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑒𝑥.

𝐵𝑢𝑡 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟'𝑠 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ ℎ𝑢𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑢𝑟𝑒𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑏𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟.
𝐻𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑟𝑔𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑤𝑎𝑖𝑠𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑤𝑒𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 .
𝑇ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟'𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑝𝑖𝑛𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑖𝑝𝑝𝑙𝑒𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑎𝑟𝑒𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑜𝑓..
𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑚 ... 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑖𝑛 𝑎 𝑤𝑎𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑.

𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 ... 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑛 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟𝑎𝑙𝑙...𝑀𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ𝑒𝑑...

𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑁𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑖𝑛 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑢𝑟𝑒𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑑 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑜𝑜𝑚.
𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑇𝑎𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑡𝑜𝑦𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ... ?
𝐻𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚...  𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑙𝑦 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒.

Yes Master (JJK × bottom BTS) Where stories live. Discover now