Rp

729 2 1.3K
                                    

@OtakuGirl113
Obie wiemy o co chodzi.

Postacie:
════ ⋆★⋆ ════
❝Don't be dramatic it's only some plastic
No one will love you if you're unattractive❝
«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»
Tytuł piosenki: Mrs. Potato Head
↺ ᴿᴱᴾᴱᴬᵀ ‖ ᴾᴬᵁˢᴱ ≫ ᴺᴱˣᵀ ˢᴼᴺᴳ
┌─── ∘°❉°∘ ───┐
             Luna
└─── °∘❉∘° ───┘
╰┈➤ ❝Formularz na prawą rękę przywódczyni mafii

1. Jej prawdziwe imię zna tylko przywódczyni mafii i jej brat (btw to Ezopa Orlov). Kiedy udaje szanownego mężczyznę działającego dla mafii, przedstawia się jako Luna. Kiedy zaś chce zarobić kilka groszy grając na ulicy, przedstawia się jako Serafina.
2. Jej prawdziwy wiek jest równie enigmatyczny co jej imię (19 lat)
3. Ezopa urodziła się jako kobieta i tak właśnie na codzień się identyfikuje. Jednak pracując dla mafii udaje mężczyznę, aby po prostu wzbudzać większy szacunek. O całym blefie oczywiście wie przywódczyni.
Ezopa identyfikuje się również jako osoba biseksualna.
4.

Ezopa choruje na albinizm, więc jej cera jest nienaturalnie blada, włosy białe, a oczy czerwone

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ezopa choruje na albinizm, więc jej cera jest nienaturalnie blada, włosy białe, a oczy czerwone.
Włosy Serafiny sięgają do pasa i nigdy nie są związywane. Wygląda na ładną i uroczą dziewczynę, aby rzucać się w oczy na ulicy i żeby ludzie chcieli na nią patrzeć (i dawać jej pieniądze)
Luna zaś ma związane włosy w warkocz, aby włosy wydawały się krótsze. Aby ukryć swoje kobiece atrybuty zakłada binder.
Obie te osoby łączy miłość do czarnych ubrań.
5. Ezopa ma 3 osobowości, a wszystkie je łączy fakt, że jest lojalna jak pies dla przywódczyni i dla swojego brata.
Serafina jest uroczą dziewczynką, która przymila się do swojego starszego brata przy każdej okazji. Przytula się, grucha, domaga się głaskania po głowie niczym piesek. Często się zdarza uśmiecha, wydaje się cały czas szczęśliwa i pełna energi. Jej brat to najbardziej szanowana przez nią osoba, nieba by mu przychyliła.
Luna jest za to bardzo opanowaną i spokojną osobą, wygląda jakby był cały czas zmęczony życiem. Myśli z wyprzedzeniem, uchodzi za mądrego stratega. Nigdy nie robi nic na pokaz, nie wychodzi przed szereg. Rzadko się denerwuje.
Ezopa jest... No cóż, tej osoby już tam nie ma.
6. "Instrument jest moją bronią, broń jest moim instrumentem"
Jako, że Serafina ciągle musi udawać mężczyznę, bardzo ułatwia jej fakt, że ma wyjątkowy talent do modulacji głosem. Posługiwanie się męskim głosem przychodzi jej naturalnie, chociaż trochę boli ją od tego gardło. Potrafi również świetnie śpiewać oraz grać na gitarze, uczy się jeszcze grać na pianinie. Lubi również grać w szachy.
Luna za to ma genialny umysł matematyka. Ma również wyjątkowy dar do planowania. Nie jest dobry w walce wręcz, ale za to potrafi posługiwać się bronią wszelkiej maści.
Jednym słowem, umysł matematyka ukryty pod duszą artysty.
7. Serafina jest muzykiem. Gra na gitatarze i śpiewa na ulicy.
Luna zaś jest prawą ręką przywódczyni mafii, więc załatwia dla niej różne sprawy. Mówiąc różne mam na myśli, że zrobi wszystko o co zostanie poproszony(a). Chociaż lepiej nie dawać mu papierkowej roboty.... (wyjaśnienie w ciekawostkach)
9. Oczywiście napiszę w wielkim skrócie, bo nie będę tu pisać książki.
Ezopa jako dziecko była naprawdę okropna. Wredna i agresywna jak tylko może być dziecko. Nie zginęło jej to całkiem gdyż jest to po prostu jej ukryta, ale najprawdziwsza ze wszystkich 3 obowości. Wszystko jednak się zmieniło, gdy umarła jej matka w wypadku samochodowym, a ona i brat trafili pod skrzydła ciotki. Od tego incydentu przez wiele lat była bardzo cicha i skryta, aż w końcu zaczęła odgrywać rolę słodkiej i uczynnej Serafiny. Najwidoczniej wszyscy się nabrali na jej blef...
10. *Mieszka razem z bratem
*uczulona na awokodo i sierść
*chciałaby mieć kota, ale jak widać wyżej, jest uczulona
*niezdiagnozowany autystyk
* skrywa przed wszystkimi miłość do anime
*jest rosjanką
*na codzień nosi soczewki, a w domowym zaciszu okulary
*jest wielką fanką tostów z serem
*dyslektyczka i dysgraficzka. Nigdy też jej się nie chciało nauczyć podstawowych zasad ortografii, więc błędy pepełnia dosłownie w każdym słowie.
*Chodzi do katolickiej szkoły dla dziewczyn
Jej mundurek:

Reszta ma białe *potrafi szczekać (Przekopiowałam formularz jak coś)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Reszta ma białe
*potrafi szczekać
(Przekopiowałam formularz jak coś)

Rp \_____/

(kiedyś zrobię to lepiej, obiecuję)

Fabuła \____/

Nowy wygląd Serafiny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nowy wygląd Serafiny

Nowy wygląd Serafiny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Krótkie włosy <3

1. Alex Alexeyev
2. Około 27 lat
3. Mężczyzna, bi, ale myśli, że jest hetero
4.

 Mężczyzna, bi, ale myśli, że jest hetero4

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

5. Ukształtuje się w trakcie
6. Gra na skrzypcach i pianinie, Serafina wciągnęła go w świat anime, lubi też towarzystwo ładnych kobiet
7. Głównie zajmuje się byciem menagerem i agentem, czasami też załatwia jakieś mafijne sprawy dla swojego ojca i siostry
8. Wychował się w domu dziecka. Jest biologicznym bratem Serafiny tylko ze strony ojca. Mają jeszcze jednego brata, ale on nie jest z nimi w żaden sposób spokrewniony. Niezła rodzinka...

Prywatne Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz