Ben Luna bu sene lise 2 oldum. Aslında beni tek motive eden şey en yakın arkadasım Sana'nın da benimle aynı üniversiteye gelmesi. Sana ile ilkokuldan beri arkadasız. Evet bu kadar uzun sürmesi imkansız gibi gelebilir ama degil. Birbirimizi icin varmısız gibi.
*İlk gün*
Dısarda ince ince yagmur yagıyordu. Sabah erkenden uyanmanın yorgunluguyla okula vardım. Okul cidden büyüktü. Sınıfımı ararken Sana ile karsılastım.
*Sana el sallar*
Sana: Aa, selam Ayy!
Luna: SelammSana'yla yürümeye başladık. Cok geceden birisine carptıgımı farkettim.
Luna: Özür dilerim.
Taehyung: Sorun yok.
Jisung: Önüne baksana.
Luna: Özür diledim ya. Hem sanane. Ona carptım, sana degil!
Taehyung: Haklı, ben karısmamısken ne haddine?Okulun ilk gününden büyük sınıflara bulasmak istemiyorum. O yüzden toparlamaya calıstım.
Luna: Neyse bos ver, gidelim Sana.
Sana'nın koluna girip ordan uzaklaştım.
Jisung: Olum ne diyon?
Taehyung: Ne biliyim yaw, kız haklı.
Jisung: Yuh ya.*Sınıfa giderler*
Luna: Sınıfımız bu olmalıı
Sana: Haklısınn Ay*Yan yana otururlar*
*Hoca gelir*Hoca: Selam gencler ben Han Seo-jun bu sene sınıf öğretmeninizim. Çok uzatmadan derse gecicez ama önce bir yer düzeni yapalım.
Evet yer düzenlerinden nefret ederim. Cidden niye herkes istediği gibi oturamıyor ya.
Han Seo-jun: Evet bakalım sen şuraya.
Tamda tahmin ettiğim gibi kısa boylu olduğum için en öne oturmak zorunda kaldım. Bu yüzden Sana ile asla yan yana oturamıyorum. Çünkü Sana bana göre çok daha uzun neyse artık diye düşünürken hoca yanıma birisini çoktan oturmuştu bile.
Jennie: Selamm
Luna: Selam
Jennie: Ben Jennie, kısaca Jen diyebilirsin.
Luna: Bende Luna, arkadaşlarım bana Ay der.
Jennie: Memnun oldum Ay. :)
Luna: Bende...Arkamdaki kızların konuşmasını duymamla sözümü bitirdim.
Mina: İnanamıyorum Momo, hoca yeni geldi ve bu yeni geleni okulun en popülerinin yanına oturttu.
Momo: Evet Mina. Bide buna nasıl yüz verdi ki Jennie. Normalde kimseyle konuşmazdı.
Mina: Bilmem belkide hoşuna gitmiştir.*Jennie arkasını döner*
Jennie: Sussanız mı diyorum?
Momo ve Mina sessiz kaldı.
Umarım başıma bela almamışımdır diye düşünürken hoca coktan yer düzenini tamamlamıştı. Sana'ya baktığımda arkadan 2. Sırada bir kızla denk gelmişti. Bi anda hoca konusmaya başladı, hoca dediğime bakmayın kendisi cok genç. Neyse iste teneffüs vakti geldi. Hemen Sana'nın yanına gittim. Sana'nın yanındaki kız öğretmen çocuğuymuş. Adı da Ruka.Sana: Bana çok gıcık geldi bilmiyorum. Ee sende nasıl durumlar?
Luna: Yanımdaki kız okulun en popülerlerinden.
Sana: Böyle tipler genelde herkesi aşağılık görür. Dikkatli davran Ay.
Luna: Bilmiyorum, bana çok iyi davranıyor. Hemde arkamdaki kızların konuşmasını duydum. Sadece bana böyle davranmış.
Sana: Hmm o za-Sana sözünü tam bitirmemişken sırtımda bir el hissettim. Bu Jennie'di.
Jennie: Selam kızlarr
Luna: Selam Jen. Bu arkadaşım Sana, Sana bu da Jennie
Jennie: Kısaca Jen diyebilirsin. Memnun oldum.
Sana: Bende öyle.
Jennie: Biraz dolaşalım mı?
Luna-Sana: Olur.Koridordan geçerken sabah çarptığım çocuk ve arkadaşını gördüm. O tarafa bakmamaya çalışırken Jen'in onlara el salladığını farkettim.
Jennie: Selam abi!
Sana'yla birbirimize bakakaldık.
Luna-Sana: Abi mi
Jennie: Evet, Taehyung benim abim.Yani çarptığım çocukta okulun popülerlerinden. Umarım laflarım okula yayılmaz.
Jennie: Gelin kantine gidelim.
Sana: Tamam
Sana kulağıma eğildi ve fısıldadı.
Sana: Abartma kızım alt tarafı çocuğa çarptın en fazla ne olabilir ki. Hem çocuk seni arkadaşına karşı savundu. Okulun ilk gününde kasma bu kadar kendini.Sana'ya hak verdim ve kafaya takmamaya çalıştım.
Sonunda okul cıkıs vakti geldi. Yagmur iyice siddetlenmisti ikimizde sabah yağmur hafif olduğu için şemsiye almamıştık.Luna: 3 dediğimde koşuyoruz.
Sana: Tamam.
Luna: Biiirr ikiiiii ü-Kolumda bir el hissettim. Beni içeri doğru çekti. Bu çarptığım çocuktu Taehyung...
Taehyung: Al şunu
Elime bir şemsiye tutuşturdu.
Luna: Sağol ama seninde ihtiyacın var. O yüzden gerek yok.
Taehyung: Jennie'de de var. Onunkini beraber kullanırız.Dedi ve uzaklaştı. Hemen Sana'nın yanına döndüm.
Luna: Sana!
Sana: Hey, buraya gel!
Sana: Neredeydin sen? O şemsiyeyi nerden buldun?
Luna: Otobüste anlatırım.
Sana: Gidelim. Otobüsü kaçırıcaz.Otobüs durağına okulumuz cok uzaktı. Elinde sonunda vardık ve otobüse bindik.
Sana: Noldu? Anlat bakalım.
Olanları anlattım.
Sana: Birde korkuyorum diyordun. Gördün mü bak.
Luna: Taehyung'dan değil okuldakilerden.
Sana: Saçmalama Ay, önceden yaşadıklarını aklına getirme artık.
Luna: Ben getirmiyorum, onlar geliyor.Yol boyunca sessiz kalmıştık. Sonunda vardık. Binalarımız yan yanaydı.
Luna: Şemsiyeyi ister misin?
Sana: Gerek yok. Hemen giderim.
Luna: Tamam. Görüşürüzz.
Sana: Görüşürüz.Eve gittim. Kendi kendime yaptığım makyaj denemelerine bayılırım. Kendimi bu şekilde rahatlatırım. Önce biraz bakım yaptım, sonra da makyaj denemelerime başladım. Sonuncu yaptığım çok hoşuma gitmişti. Dışarıda da yağmur hafif hafif yağmaya başladı. Ben de hafif yağmurlarda yürümeyi çok severim. Gece saat geç olmasına rağmen dışarı çıkmaya karar vermiştim. Üstümü birkaç parça bir şey giydim ve dışarı çıktım. Sessizce yağmurun altında tek başıma yürümeye başladım. Bu bana terapi gibi geliyordu. Biraz yürüdükten sonra yanımdan geçen siyah deri ceketli bir adam bana hızlıca çarptı. O da benim gibi muhtemelen yürüyüş yapmaya çıkmıştı ve kulağında kulaklık vardı bu yüzden beni fark etmemiş olabilir diye düşünüp yola devam ettim. Bir kaç dakika sonra arkamdan adım sesleri duymaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
RomanceLise 2'de okul değiştiren Luna uzun zamandır arkadaşı Sana'yla birlikte gittiği okulda üst sınıflardan Taehyung adlı bir çocukla tanışır. Belki de bu tanışma hayatlarının dönüm noktası olacaktır.