03

5 2 5
                                    

Hızlıca sınıfa girmemle korkup uzaklaşmıştı.

Hoca: Bir sorun mu var Luna?
Luna: Hayır hocam, daha iyiyim.
Hoca: Peki, geç.

Yerime geçtim. Dersi dinliyormuşum gibi yaparken bi andan olanları düşündüm. Acaba çıkışta Sana'yla gitsem onu tehlikeye atar mıydım? Okulu terk etmiş miydi? Hocanın birden ismimi söylemesiyle bu düşüncelerime bir ara verdim.

Hoca: Luna?
Luna: Efendim hocam.
Hoca: Bu soruyu çözer misin?

Başımı kabul etme anlamında sallayıp tahtaya kalktım. Hızlıca soruyu çözüp yerime geçtiğimde çıkış zilinin çaldığını duydum.

Hoca: Çıkabilirsiniz.

Dedi ve sınıftan ayrıldı. Bende hızlıca çantamı toparlayıp Sana'nın yanına doğru gittim.

Sana: Bende senin yanına geliyodum. Hadi gidelim Ay.

Otobüse bindik.

Luna: Sana, sana bişey söylemem lazım.

Diyip olanları anlattım.

Sana: Cidden çok saçma.
Luna: Bende öyle düşündüm. Bi de bu gün bana gelsene ödevlerimizi falan yaparız.
Sana: Olur, ne zaman geleyim.
Luna: İstersen şimdi gel yemeği de beraber yiyelim.
Sana: Olur.

Otobüsten indik. Bizimle birlikte bi siyah araba da aynı yerde durdu. Buralarda yaşıyordur diye düşünüp benim evime geçtik. 2 tane sandviç yaptık ve hava güzel olduğu için arka balkonda yemeye karar verdik.
Sana bir binayı gösterdi.

Sana: Kim bilir kimler oturuyordur şu binada bee.
Luna: Zenginler işte ne beklersin.

Bi anda binadan Taehyung'la Jen'in çıkmasıyla gülümsedik.

Sana: Birisi aşık mı olmuşş.
Luna: Saçmalama Sana hem sende gülümsedinn.
Sana: İnandık tamam.
Luna: Sa- Kapı mı çaldı?
Sana: Evet git bi bak.

Kapıya doğru gittim.

Luna: Kim o?
Luna: Kim oo!

Cevap gelmeyince kapıyı açtım.

Luna: Kimse var mıı?

Bi anda bir kol yan taraftan beni dışarı çekti. Dur bi saniye.. Bu beni takip eden adamdı. Ağzım ve burnumun bir bezle kapanmasıyla gözlerimin kapandığını hatırlıyorum. Gözlerimi açtığımda karanlık bi odadayım. Buraya nasıl geldim? Agzım bantlı, bi sandalyeye bağlıydım. Etrafta gözlerimi gezdirirken birisi içeri girdi. Bu beni takip eden adamdı.

X: Vaayy, kimler varmış burda.

Ağzımdaki bantla homurdandım. Adam ağzımdaki bantı hızlıca çekti.

Luna: Ne istiyorsun benden? Neresi burası? Sen kimsin?
X: Yavaş ol bakalım. Daha yeni açtım ağzını.
Luna: Sorularıma cevap ver!
X: Peki, ilk olarak seni istiyorum, burası evimin bodrumu vee son olarak ben senin baban Kris.
Luna: Nee!? Babam mı? Bu mümkün olamaz. Babam ve annem yıllar önce öldü!
Kris: Annen konusunda haklısın, onu öldürdüm.
Luna: Annemi sen mi öldürdün?! Bu çok saçma.
Kris: Hayır, değil. Sonra hapse girmemek için kendimi insanlara ölmüş gibi gösterdim.
Luna: Sen cidden psikopatsın!
Kris: Olabilir.:)

Ağzımı bantlayıp odadan çıktı. Bi andan ellerimdeki ipleri çözmeye çalışıyor bi andan da adamın söylediklerinin doğru olup olmadığını düşünüyordum. Bir kaç dakika sonra elinde bir kutuyla geldi. Ağzımdaki bantı çıkardı.

Kris: Hazırlan.

Dedi. Garipseyerek sordum.

Luna: Neden ve niçin?
Kris: Düğününe.
Luna: Ne? Ne saçmalıyorsun?!
Kris: Borçlarım var.
Luna: Yani?
Kris: Yani seni borçlarımı ödemek için ünlü şirketlerden birinin patronuna atıcam. Düğün karşımızdaki salonda olucak. Pek uzak değil.;)
Luna: Bunu benim isteğim olmadan yapamazsın!
Kris: Çoktan yaptım bile.

İçeri üç tane adam girdi. Adamlardan birine kutuyu verdi.

Kris: Odaya götürün ve hazırlandığından emin olun.

Ağzımı bantlayıp elimi çözdüler ve kollarımdan tutarak hareket etmemi engelleyip beni yukarı kata bir odaya çıkardılar. Yol boyunca ne kadar kurtulmaya çalışsam bile başaramadım. Odaya girdiğimle yere fırlatılmam bir oldu. Adam kutuyu yanıma koydu ve konuştu.
Adam: Giy şunları, yoksa kötü olur.
Odadan çıktılar. Kapının kilitlenme sesini duydum ağzımdaki bantı çıkardım. Salaklar telefonum var mı diye kontrol etmeyi unutmuşlardı. Hızlıca cebimden telefonumu çıkardım. Bir sürü mesaj gelmişti. Cevap verdim.

-Mesajlaşma (Sana)-
Sana: Nereye gittin Ay?
Sana: Şaka yapmıyorsun değil mi?
*Cevapsız sesli arama*(S->L)
Luna: Sana, ben kaçırıldım.
Luna: Lütfen bana yardım et.
Luna: Beni zorla evlendiyorlar.
*Cevapsız sesli arama* (L->S)
Luna: *Düğünün olduğu konum*
---------------------------------------------------------
-Mesajlaşma (Taehyung)-
*Cevapsız sesli arama* (T->L)
Taehyung: Daha demin seni gördüm.
Taehyung: Bi adam seni baygın bi halde arabaya bindiriyordu.
Taehyung: İyi misin bir sorun mu var?
*Cevapsız sesli arama* (T->L)
*Cevapsız sesli arama* (T->L)
Luna: Taehyung, beni kaçırdılar.
Luna: Zorla evlendiriliyorum.
Luna: Yardım et.
Luna: *Düğünün olduğu konum*
*Sesli arama başlatılamadı*
---------------------------------------------------------

Onlara haberi vermiştim şimdi sıra poliste. Bi anda Sana ile Taehyung'dan aynı anda mesaj geldi. Kapının açılma sesiyle arkamı döndüm.

Kris: Telefon ha?

Telefonumu elimden çekti son anda telefonu kapatmıştım. Neyseki şifremi bilmiyordu.

Kris: Umarım birisine haber vermemişsindir.

Telefonum çalmaya başladı.

Kris: Taehyung da kim?
Luna: Bi arkadaşım, bu gün onunla buluşacaktık gelmeyince merak etmiştir.

Telefonu açtı.

Kris: Luna buluşmaya gelemiyicek.

Telefonu kapatmasıyla yeniden çalmaya başladı.

Kris: Sana'da nerden çıktı?
Luna: Onunla da buluşacaktık.
Telefonu açtı.
Kris: Luna buluşmaya gelemiyicek.

Telefonu kapatıp cebine attı.

Kris: Çabuk hazırlan Luna, ben bile hazırlandım.
Luna: Adımı nerden biliyorsun?!
Kris: Ba-ban be-nim anladın mı!?

Kapıyı sertçe kapatıp kilitledi. Artık üzerimi giymekten başka çarem yoktu. Zor da olsa giyindim.

Gelinlik:

Kris: Hadi çıkıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kris: Hadi çıkıyoruz.

Yanındaki adamlar yine aynı şekilde kollarımdan tuttu. Gerçi bu şekilde kolay kolay kaçamazdım. Hızlıca karşıdaki kocaman salona vardık. Hiç uğraştırmadan direk nikah kısmına geçirdiler. Normal Bi düğün gibi değildi. Sandalyeler arka arkaya konmuş herkes nikah masasına bakıyordu.

Nikah Memuru: Jake Bey hiç bir şeyin baskısında kalmadan Luna Hanım'ı kendinize eş kabul ediyor musunuz?
Jake: Evet.
Nikah Memuru: Peki ya siz Luna Hanım hiç bir şeyin baskısında kalmadan Luna Jake Bey'i kendinize eş kabul ediyor musunuz?

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin