küçük dostumuz

34 4 6
                                    

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻

Felix aniden gece başlayan sancılar ile lavaboya gitmişti . Herşey normaldi . Lavabo ihtiyacını giderdi ve yatağa geri döndü . Zaten son zamanlarda hiç rahat yoktu gece uyuyamıyor istifra ediyor ve her dakika karın sancısı çekiyordu. Tabii bununla birlikte hyunjin asla Felix yalnız bırakmıyor o da uyumuyordu. Ama artık uykunu kollarına kendini bırakmıştı. Felix yatağa döndüğünde yatağın ıslandığını fark etti galiba suyu gelmişti. Ve anında korku dolu çığlığı bastı.

F: aaaaaaaaaahahahahhah

Hyunjin o an felix'in bağırma sesiyle ne olduğunu anlayamadan anında ayağı fırladı.hyunjin feliksin Çığlık sesine yatağın ıslanması ile beraber neden olduğunu anladı. Hemen Felix kucağına aldı arabaya oturtturdu ve gruba mesaj yazdı biz hastaneye gidiyoruz gelin.
Konumu attı. Felix'i hastanenin önüne getirdi ve hemen sedyeyi aldılar doğum başladı dediler ve felix'i götürdüler. Doğum tam tamına 1 saat sürdü. Doktorlar girip girip çıkıyordu tam o anda grup geldi ve hepsi bir ağızdan Felix nerede nasıl diye söylenmeye başladılar. Hyunjin bilmiyorum diye ağlamaya başladığı gibi suga ve tae aldı götürdü. Tam o sırada doktor hastamız çok kan kaybediyor lütfen telaşa kapılmayalım halledeceğiz dedi ve gitti. Yerine gelen doktor elinde iki serum dolusu kan ile içeri girdi.

H: hayır yaaaa beni annem gibi bırakma Felix lütfen sensiz ben yaşayamam seni zor buldum bunca sene sonra lütfen kader bizi bağlamışken tekrar ayırmasın.

S: hyunjin gel dışarı gidelim biz hava al.

Y: evet sen git biz bakarız hem tmmi

H: suga bırak beni yeji hayır gitmiyecegim.

Tam o sırada doktor geldi.

D: hasta doğum esnasında çok kan kaybetti ama bebek ve anne çok iyi 2-3 saat sonra görebilirsiniz çünkü çok zorlu bir süreç çatlattı.

Herkez bir ağızdan ohhh çekti.

S: pezevenk ağladığını deydimi karı gibi hmmm şöyle bana.

H: hyung sen yapma lütfen canımdan can gitti.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

İki üç saat sonra felix'in yanına geldim.
Felix bitkin görünse de hala vok güzel.

F: hyunjin.(⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ

H: tmm ağlama geçti tmmm ben yanındayım.

F: bak bunu biz yaptık çok tatlı değilmi.

H: evet Felix çok tatlı aynı senin gibi tatlı tombiş aynı benim gibide sexy ve karizmatik.

F: ayı

H: ne dedim ben yaaa

F: hyunjin çok tatlı yaa biz nasıl yaptık bunu yaaa

H: seninle beraber birlikte sevi-

T: hop hop biz geldik....

H: a- aaaa hosgeldiniz sanki birlikte değilmişiz gibi az önce.

L: sizin fotoğrafınızı çektim çok tatlı çıktınız.

F: yaaa lia bakayım .

F: Çok tatlı çıkmışız yaaa teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


F: Çok tatlı çıkmışız yaaa teşekkür ederim .

L: ne demek .

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Aylar ayları haftalar haftaları kovaladı derken bizim minik joon büyüdü. Artık çok tatlı olmuştu 5aylik olmutu. Tam sevilmelik. Ve şimdi banyo vaktiydi sonrasında uyku .

F: hyunjin banyo hazirmi tatlım.

H: eveeeet getir joonu.

Küçük joon banyo yapmak için hazırlanıyordu. Hazırdı. Hyunjin nazik bir şekilde joonu aldı ve suya bıraktı. Ocakta joonun maması olduğunu unutmuslardi. Hyunjin ona bakmaya gitti ve Felix joonu banyo yaptırıyordu.

 Hyunjin ona bakmaya gitti ve Felix joonu banyo yaptırıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F: hanimis benim meleğim kimmiş sen mi ?

J: anne

F: evet anne neeeeeee dedin  hyunjinnnnnnnnn yetiş.

H: ne oldu ne oldu joona birşey mi oldu?

F: anne dedi

H: neee

F: evet anne dedi.

J: baba

H: aaaaaa baba dedi oyyy seni yerim aslanım meleğim.

F: aaa baba dedi .

H: Evet Felix çok çabuk büyüdü oğluşumuz.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Banyo bitmişti sıra yatma vaktine gelmişti Felix joonu almış ve odaya gitmişti hyunjin ise mutfakta akşam yemeği hazırlıyordu. Tam o sırada joondan ses geliyir felixte yok ses . Hyunjin ne olduğunu tahmin etmişti.

 Hyunjin ne olduğunu tahmin etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felix uyuya kalmış. Hyunjin iş başına düşmüş. Joonu kucağına aldı ve uyutmaya başladı.

H: merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum oynayalım mı? Ben seni uyuyacağım sende uyuyacaksın.


Tam bir saat sonra uyumuştu beşiğinde koydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam bir saat sonra uyumuştu beşiğinde koydu. Felix kucağına aldı ve yatağa götürdü. üstün örttü ve başını öptü.

H: ben senden sadece seni istedim ama sen kendini ve bana bir melek ile geldin. Sana minnettarım meleğim.

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺 👍🏻

✨✨✨✨✨✨🥟🐥✨✨✨✨✨✨✨

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin