Jisoo'dan
"Jisoo kalk kalk olay var"
"Jisoo kalk"
"Ne var be"
"Jisoo sen boku yedin kızım"
"Yine n'oldu?"
"Ceo Kim Taehyung basın açıklaması yapmış millet akın akın her yerde seni linçliyor"
"Çok mu linçliyorlar?"
"Çok az gelir kızım bu günden sonra sen unut iş bulmayı sokağa bile zor çıkarsın"
"Deliricem artık cidden deliricem senden nefret ediyorum Kim Taehyung!!!"
"Sakin ol kızım hem suçlu sensin adamın üstüne atlayıp kafasını ısırmaya çalışmak ne demek"
"Haketti ama göt lalesi"
"Ama yine de sabretmeliydin"
"Öyle kişilere sabredemem ben arkadaş çünkü onların anladığı dil bu"
"Peki şimdi ne yapıcaksın?"
"Plan basit gece gizlice kendimden odasına bir şeyler katıcam ki renk gelsin odasına"
"Düşündüğüm şeyi düşünmüyorsun değil mi? Jisoo"
"Aynı şeyi düşünüyorum"
"Hayır öyle bir bok yapmayacaksın değil mi Jisoo başımız belaya girer kızım adam bizi davalık eder"
"O anası kılıklıdan kim korkar bebeğim ederse etsin hem nerden bilsin bizim yaptığımızı adamın milyonlarca düşmanı vardır"
"Jisoo gel bu işten dönelim başımız belaya girer koca ceo bize yapmadığınızı koymaz"
"Bir şey olmaz"
"Rahatlık götüne mi batıyor kızım hem biz kameraları nasıl alt edeceğiz"
"Onu sen halledeceksin"
"Ne! Nasıl yani ben öyle şeyler bilmem ki"
"Kızım aklını çalıştır senin çocuk var ya"
"Hangi çocuk?"
"Salak bu kız yemin ediyorum hangi çocuk olacak Jimin tabiki"
"Eee yani"
"Çocuk zaten sana kaç yıldır aşık bir kaç cilve yapıcaksın o da sanırım yazılım mı ne okuyordu bizim işi halleder yani"
"Olmaz!"
"Neden be"
"Jimin'i sevmiyorum ben şimdi gidip de cilve falan yapıp umut verip çocuğun duygularıyla oynayamam"
"Bana bak Rosé bu işe girdiysek her boku arkadaşın için yapacaksın"
"Ben girmiyorum o zaman"
"Sen bilirsin o zaman bende Jennie'nin sana söylediği sırrı abime söylerim"
"Hayır Jisoo yapma öyle bir şey Jennie beni keser kıymamı çektirir içine bir yumurta kırar hayvanlara dağıtır"
"Bilemiyorum yani madem arkadaşına destek olmuyorsun sonuçlarına da katlanırsın"
"Abiiiiii!"
"Jennie sana-"
"Tamam tamam sus yapıcam"
"Söz mü?"
"Söz"
"Bu arada abim desem de duymazdı onu uykusundan kıyamet kopsa kimse uyandıramaz kandırıldın cicim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANNOYİNG BOSS | VSOO
Fanfiction"Senden nefret ediyorum Kim Taehyung yaptıklarının bedelini ödeyeceksin"